Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4802 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשנת 93 הוקלטה הופעה חיה של נירוונה בניו-יורק,

התפאורה הייתה לקוחה בהשראת לוויה,

הגיטרה האקוסטית של קורט ניסרה דרכה דרך השירים

הפשטות הפכה לגאונות צרופה שהולידה את אחד האלבומים

הטובים והאלמותיים ביותר בסצינת הרוק.

 

בפן האישי,

מדובר באחד האלבומים שהיו לי לפסקול גיל ההתבגרות

והקסם שעוטף את האלבום מצליח להצית את הלהבה גם

בשמיעה חוזרת כעבור עשרים שנים.

 

 

(עכשיו תדמיינו שאני מסובב לכם תקליט מול העיניים כמו יואב קוטנר...)

Gn'f'R

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למרות שלדעתי נירוונה היא אחת הלהקות הכי overrated שקמו אין ספק שהדיסק הספציפי הזה היה טוב .

אם כבר אנפלאגד ואם כבר גראנג' רק האנפלאגד של alice in chains - קסום.

פורסם

יש כמה שירים ממש טובים באלבום (למשל הקאבר the man who sold the world האדיר) אבל אני מעדיף את הגירסאות עם החשמל

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

האלבום הזה הוא אחת ההוכחות שמנה הגונה של סמים עשוייה להוביל גם לדברים טובים. :roll:

 

אני לא מהמתרגשים בקלות, אבל הקול המרוסק של קוביין בביצוע המופתי של The mand who sold the world וגם All appologies פשוט מצליח לגעת בקרביים.

פורסם
למרות שלדעתי נירוונה היא אחת הלהקות הכי overrated שקמו

 

מאיזו בחינה?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני לא נמנה בין המעריצים הכבדים של ההרכב הזה ,

אך הם בהחלט לא מוערכים יתר על המידה .

מצד שני בתור דעה אישית אני יכול לומר שאני לא כל כך בטוח

שההצלחה המסחרית שלהם הייתה נוסקת גבוה כפי שהגיעה

לולא מותו הטרגי של קורט קוביין - שאיפשהו זה אולי נתן עליית ערך

רצינית וחיזק את השירים שסה"כ היו אפופים באווירה מלנכולית כדרך קבע .

 

דווקא בשנים שסצינת הרוק הפכה למכונה משומנת ומתוקתקת היטב

נירוונה הגיעו מהמקום הכי פשוט והכי כנה שיש ,

לא יצא לי לשמוע הרבה הרכבי טריו ( גיטרה , בס , תופים ) שהצליחו

להעביר מסר בעוצמה ,תחכום ופשטות כזו כמו נירוונה .

 

דוגמה ללהקה "מוערכת יתר על המידה" בעיניי היא kiss ,

בכל שנות הקריירה שלהם הם סיפקו להיטים שאפשר למנות על יד אחת

וגם הם לא כאלו ביג שוט בעצמם .

השקיעו את כל המאמצים שלהם במיתוג ובהופעה חיצונית וסחבו איתם במות

שלא היו מביישות את הקרקס הדגול ביותר .

מכרו את עצמם בשקל שמונים בשנות השבעים כאשר הדיסקו צבר תאוצה ,

ומתחת לכל המעטפת הזו נמצאת להקה בינונית מינוס .

Gn'f'R

פורסם

אחד מהדיסקים הבודדים* שאסור לפספס אף שנייה ממנו.

פשוט לשים פליי ולתת לו לרוץ עד הסוף.

כל קטע שם הוא פנינה, כל אקורד שם הוא מצרמורת.

דובר על the man who sold the world, הקטע ששובר אותי כל פעם מחדש הוא סולו הגיטרה.

 

יחד עם:

סוף עונת התפוזים- תמוז

נגיעות- ברי סחרוף

שינויים בהרגלי הצריחה- החברים של נטאשה

עוד מעט- אהוד בנאי

Led Zeppelin IV

King Crimson- In the court of the Crimson King

Alanis Morissette- Jagged Little Pill

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

שביט,

קלעת בול!

הסולו הזה מצויין וההחטאה שם (הנחיתה בתו הלא נכון והתיקון המהיר של קורט)

עוד יותר מחזקים את האותנטיות.

Gn'f'R

פורסם

האמת שעד שהזכרת את זה לא התייחסתי לזה כאל החטאה. זה היה נשמע לי הדבר הכי טבעי בעולם, למרות שזה לא "חלק".

כדי להעצים את החוויה צריך לשמוע את השיר הזה יחד עם ההקדמה בסוף טרק 3 (I guarantee you, i will screw this song up), בדיקת הגיטרה והכיחכוח בגרון, ועם ההכרזה בסיום- That was a David Bowie song.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
יחד עם:

 

Alanis Morissette- Jagged Little Pill

 

לא... לא יכול להיות ששמת את מוריסט ברשימה, הנחמדה מאוד, שלך.

בחייאת, זה אלבום פופ חביב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...