Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם תהייתם מה פשר העבודות בכביש בנמיר פנקס-גורן מצלמה חדשה ממוקמת על נמיר לכיוון צפון קצת לפני הצומת נמיר פנקס.

אני גר באיזור כמה שנים לא זכור לי שהיו באיזור תאונות רציניות,אבל מה כביש 3 נתיבים רחב ומזמין,אם המהירות המותרת באיזור היא 50 הרבה נהגים יחטפו דו"ח.

Porsche 944 turbo

פורסם

אין מצב, מצלמות שמים רק בכבישים אדומים ומסוכנים!

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אגב מישהו יודע האם המהירות המותרת היא 70 או 50?.

אם זה 50,אני באמת חושב שלפיד יכול לזנוח את המס על הבירה,המצלמה הזאת תכניס לקופת המדינה הרבה יותר.

Porsche 944 turbo

פורסם

ואני התפלאתי איך עד עכשיו לא הכניסו לשם מצלמה, כביש קלאסי למצלמת מהירות, לא כי הוא מסוכן כמובן אלא כי רוב הנהגים שם נוסעים מעל המהירות המותרת.

פורסם

תודה רבה - עובר שם כל יום...!

 

מקרה קלאסי של קטע רחב וסלול היטב עם ראות טובה, אשר הרמזור קצר בכמה שניות מהנדרש - זאת אומרת שיש כאלו שמכירים וילחצו קצת בשביל להספיק לעבור בירוק...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אם עד עכשיו היינו שומעים "דרך נמיר עמוסה מ... עד..." חכו מה יהיה עכשיו

בעבר: פג'ו 205 1.4i שנת 95'\ פג'ו 205 1.4i שנת 98'

רנו קליאו 1.4 שנת 92'\ סוזוקי סמוראי 1.3 שנת 88'

מיצובישי קולט 1.6i שנת 95'\ ניסאן טראנו 2.4i שנת 97'

כיום: טויוטה קורולה 1.6i RunX שנת 07'

פורסם

עברתי שם. בפעם הראשונה לא זהיתי אותה. מכיוון שהיה אדום ואוטובוס בנתיב הימני הסתיר אותה.

 

אכן - המצלמה מוצבת על אי התנועה (זה שמפריד בין הפונים מזרחה לכיוון ההלכה ואלו שממשיכים צפונה).

 

שורה תחתונה - היא מכוונת לאלו הנמצאים בתוך הצומת (ההלכה-פנקס/נמיר) ונוסעים צפונה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

ותזכורת, לאחר פחות מקילומטר יש שוב מצלמה באותו כביש לאותו כיוון! (דרך נמיר פינת רוקח)

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

יש לך מושג אם המצלמה פעילה ודוחות כבר נשלחים?

 

 

אם תהייתם מה פשר העבודות בכביש בנמיר פנקס-גורן מצלמה חדשה ממוקמת על נמיר לכיוון צפון קצת לפני הצומת נמיר פנקס.

אני גר באיזור כמה שנים לא זכור לי שהיו באיזור תאונות רציניות,אבל מה כביש 3 נתיבים רחב ומזמין,אם המהירות המותרת באיזור היא 50 הרבה נהגים יחטפו דו"ח.

פורסם

תודה על העדכון, אני מחכה למצלמה חדשה מכיכר הדמעות בחולון לכיוון ת"א, כאשר הכביש ריק ותהייה שם מצלמה בטוח יעופו כמויות גדולות של דוחות, כל יום אני עובר ומחפש את המצלמה ואפילו מפתיע אותי שעוד לא שמו.

 

מקס.

פורסם

עברתי שם כמה פעמים השבוע ולא ראיתי שום זכר למצלמה חדשה במיקום המדובר.

יש שם מצלמה כתומה, אבל היא מהסוג הישן ולדעתי מעולם לא עבדה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...