Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסעדות ופאבים שווים שביקרתם בהם לאחרונה


Derish
שימו לב! השרשור הזה בן 1645 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זו הגישה שלי לחיים. אני המלצר שלך, לא הבייביסיטר שלך. אם אני שואל וענית שבסדר למרות שלא? סליחה על הביטוי, תחנק. אי אפשר לתקן חוויה לא טובה מבלי לידע את מי שאמון על החוייה שלך לא יודע מה לא בססדר. גם אם ההמלצה שלי לא היתה טובה, איך אפשר לדאו למנה שתהנה ממנה מבלי שאדע שלא טעים לך? זה הרי מובן מאליו שלא תשלם על מנה שלא נהנת ממנה. אלא אם אנשים נהנים להתמרמר ולא להנות? שילמת ממיטב כספך, לא עדיף למצות את החוויה בצורה הטובה ביותר? ואם העדפת לסבול בשקט, אז אכן מגיע לך. כי מי שאינו יודע לעמוד על זכותו לקבל שירות ראוי, זבש״ו.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 291
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא מבין את ההתרעמות (אלא אם מדובר בעיקר על הניסוח התוקפני משהו), הרי המלצר לא קורא מחשבות. לא צריך להתבייש לומר למלצר אם המנה לא טובה, הוא לא עושה לאף אחד טובה, זו העבודה שלו.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

אני מנסה להבין מה אתה רוצה מ-urban. אולי התשובה אגרסיבית אבל הוא נותן לך את הצד הלגיטימי של המלצר.

מסעדה שלא דואגת לאיכות מוצריה או תפקוד הגריל-מן או אחד הטבחים היא מקום שצריך להתרחק ממנו.

אבל קורה שבכ"ז יוצאת מנה לא מושלמת. אחי עבד שנים אצל שף גלוגר שמי שמכיר יודע איזה משטר קפדני עובר שם כל חלקיק

ועדיין ללקוחות היו טענות.

אבל - אם לקוח לא מתלונן? מה כבר המקום יכול להסיק מלקוח שלא מדבר? איך אפשר לטפל בבעיה?

מה אתה רוצה, שישב לו על הראש ויטעם במקומו? "אין, לא מאמין לך. תביא רגע ת'צלחת"

מה הוא, חמותי? :lol:

בעצם :evil:

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכוער? מה קשור?!?! כלקוח, מה אתה מצפה? אני לא אתנהג גרוע ללקוח, בין אם יתלונן לאין סוף ובין אם פשוט יהיה איזשהו ״תאקל״ לא צפוי שיביא לקצר תקשורת רציני עם שולחן (כבר היתה לקוחה שהיתה בטוחה שהתחלתי עם הבת שלה), אני אעביר את השולחן למלצר אחר ולטיפול מנהל משמרת.

 

לטעמי הכיעור נובע מאנשים שמצפים שינגבו להם את התחת. אותם אנשים שוושבים שאנחנו עובדים שלהם ולא נותני שירות. אני עובד מקצועי, לטעמי ברמה הגבוהה ביותר. מה שאני חושב על לקוח לא יגיע ללקוח עצמו בשום צורה. אני מרגיש בנוח לרשום את התחשות האישיות שלי, אבל בינן לבין ההתנהגות שלי בעבודה עולם ומלואו. אני כמעט בטוח שרוב המלצרים מרגישים את זה.

 

עריכה

 

תחשוב על הגישה השלי כמו הגישה כלפי בוס מעפאן בעבודה שאתה אוהב. אתה לא תגיד לא מה חושב, אבל אני סמוך ובטוח שאתה תתמרמר עליו ועל אמא שלו שהביאה אותו לעולם בין חברים.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל אלה שהתרעמו על urban.racer מוזמנים לממן לו ולקולגות שלו קורס בקריאת מחשבות או, לחלופין, להסביר איך הוא אמור להבין שהמנה לא טובה אם הלקוח לא משתף אותו בדעתו.

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יתרה על כך הייתי שמח אם הייתה מגיע "בסתר" והייתי משרת אותך, אפילו כדי לקבל ביקורת ממישהו מנקודת המבט שלך (שעדיין לא הבהרת, מעבר ללעלוב ביכולות שלי והצהיר שאני ישראלי מכוער. No offense taken.)

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל אלה שהתרעמו על urban.racer מוזמנים לממן לו ולקולגות שלו קורס בקריאת מחשבות או, לחלופין, להסביר איך הוא אמור להבין שהמנה לא טובה אם הלקוח לא משתף אותו בדעתו.

 

לא הבנת כלום.

אין לבחור שום אמפתיה.

נדפקת ? לא התלוננת ? מגיע לך !

מענין מה הוא חושב על קורבנות אונס שלא התלוננו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועכשיו הפכת גם למנתח אופי? אולי תצטרף לחבר'ה של מחשבות פליליות, תעזור להם להרכיב פרופיל לבנאדם.

וכן, אומנם זה רשום בלשון בוטה, אבל אם לא התלוננת, בעיה שלך. אף אחד לא יכול לנחש שלא היה לך טעים.

מצד שני, הרבה פעמים מלצרים רואים מנה שכמעט לא נגעו בה, ושואלים מיוזמתם אם היתה בעיה עם המנה,

ובד"כ מחליפים/מזכים/מפצים על המנה, אבל אם אומרים להם שאין בעיה, אז הם לא יעשו כלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שכמעט אף לא מתלונן - מי שלא מתלונן באמת מגיע לו.

שילמת על סטייק 200 ש"ח, היה לא טעים ולא פצית פה? מגיע לך.

 

יש סיבה שהמלצר שואל אם הכל בסדר ואם טעים לך. אם לא, תגיד. לא אמרת? מגיע לך לסבול בשקט...

 

מסכים עם urban לחלוטין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נבהיר דבר אחד, הבנת הנקרא שלך לוקה מאוד בחסר. יש לי המון אמפתיה. דעתי בדלתיים סגורות אינה ההתנהגות שלי בעבודה. לראיה כמות הלקוחות שדורשת בשלומי, שמשבחים אותי ושאולים אם אני נמצא.

p

פשו

ט אמרתי שאני לא יוכל לנחש מתי לא טוב לך. ולכן, kאם לא תשתף אותי אין לי יכולת לעזור. אם לא הייתי רושם את שכתבתי, מה הייתה ת

גובתך.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש נוהג בארץ שכלל לא ברור לי - אם אתה לא אוהב את המנה אז אתה מחזיר ולא משלם - למה ?

 

אם המנה לא טובה - הזמנת סטייק רייר וקיבלת וול-דון הרי שברור או כל מצב בוו המנה שקיבלת לא עונה לדרישות.

 

אבל הרבה פעמים, מקבלים מנות מעולות ורק בגלל שהמזמין דימיין לעצמו שיקבל משהו אחר הוא מחליף - נו באמת... זאת צריכה להיות בעיה של המסעדה או של הלקוח ?

 

הייתם מעיזים להחליף שווארמה בפיתה אחרי שלקחתם ביס רק בגלל שבא לכם פתאום שקשוקה ???

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נהוג בהרבה מקומות בעולם, רק שהרבה מנצלים את זה לרעה.

אני ישבתי במסעדה מקומית ברומא, והמלצר ראה שלא נגעתי במנה מסויימת.

הוא שאל למה לא אכלתי, ואמרתי לו שטעמתי, אבל זה לא לטעמי. הוא ישר אמר

שיוריד זאת מהחשבון, ולמרות שאמרתי שאין צורך, כי זה לא בגלל שהמנה לא

בסדר, אלא פשוט לא אהבתי את הטעם, הוא התעקש והוריד את זה מהחשבון.

לעומת זאת בארץ, ישבתי לא פעם עם אנשים, שאחרי שהם אוכלים חצי מנה,

הם נזכרים שזה לא טעים להם, ומבקשים להחזיר.

פעם חבר יחסית קורב עשה את זה, ואמרתי לו שאם פעם הבאה הוא עושה את זה

שהוא יושב איתי, אני קם והולך. הוא לא הבין מה אני רוצה ממנו.

ואז הסברתי לו, שאם לא טעים לך, תגיד אחרי ביס או שניים, לא אחרי שחיסלת חצי

מהמנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...