Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רוצה להחליף אוטו (עצות)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

כיום יש לי פיגו 306 מנוע 1600 שנת 2001 אני רוצה למכור אותה וחושב להחליף לאוטו יותר חדש.

פה אתם נכנסים לעניין.

אני מחפש אוטו עד מחיר של 45k-50k שיהיה אוטומט משהו בגודל של הפיג'ו לא מחפש אוטו גדול כי אני יודע שאני יכול להביא במחיר הזה מאזדה 3 אפילו אבל זה גדול לי מידי.

מחפש משהו מעל שנת 2007 בערך.

ראיתי סיאט איביזה שנת 2010 עם 67 אלף ק"מ במחיר של 50 או 55 אני לא ממש זוכר איך היא?

פורסם

האיביזה האוטומטית שנכנסת לתקציב שלך היא מהדגם הכי פחות מומלץ, עם שילוב של מנוע 1,600 סמ"ק וגיר DSG. גם כל סימני השאלה שמסתובבים סביב גיר ה-DSG, גם מנוע ה-1,600 סמ"ק הישן והלא חסכוני וגם שילוב לא מאוד מוצלח בין שניהם ברכב שהוא מראש לא כל כך מוצלח.

 

בקיצור, זה רכב שנראה מצוין אבל הוא דוגמא טובה לפתגם "אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו".

 

בוא תפרט קצת יותר מה אתה מחפש ברכב הבא שלך ואולי יהיה קל יותר לכוון אותך. חיסכון בדלק? אמינות? בטיחות מעל לכל? רק פוזה ועזבו אותי מדברים אחרים? רוצה רכב שחור או לבן עם גג, מגנזיום ופנסי ערפל? ג'יפ קטן לרדת איתו לשטח?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
האיביזה האוטומטית שנכנסת לתקציב שלך היא מהדגם הכי פחות מומלץ, עם שילוב של מנוע 1,600 סמ"ק וגיר DSG. גם כל סימני השאלה שמסתובבים סביב גיר ה-DSG, גם מנוע ה-1,600 סמ"ק הישן והלא חסכוני וגם שילוב לא מאוד מוצלח בין שניהם ברכב שהוא מראש לא כל כך מוצלח.

 

בקיצור, זה רכב שנראה מצוין אבל הוא דוגמא טובה לפתגם "אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו".

 

בוא תפרט קצת יותר מה אתה מחפש ברכב הבא שלך ואולי יהיה קל יותר לכוון אותך. חיסכון בדלק? אמינות? בטיחות מעל לכל? רק פוזה ועזבו אותי מדברים אחרים? רוצה רכב שחור או לבן עם גג, מגנזיום ופנסי ערפל? ג'יפ קטן לרדת איתו לשטח?

 

מה אני מחפש? ככה בתור אחד שנוסע על אוטו שעושה 1:10 אשמח לאוטו חסכוני יותר אבל זה לא בעיקר מה שאני מחפש כי אני לא נוסע כל כך הרבה 6-7k בשנה. האמינות בהחלט חשובה לי ואני מצפה מאוטו בשנת 2007 שיהיה אמין יחסית כי זה לא אוטו ישן. כלה השופוני גם לא הכי מושך אותי למרות שברור שצריך להיות לו חזות חיצוניצ מינמאלית טובה אף אחד לא רוצה אוטו מכוער שהוא משקיע הרבה כסף. אני מחפש אוטו משפחתי עם מחשבה על השנים הקרובות. ולא אנילא יורד לשטח.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...