Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו אימפרזה STI מול איבו 8


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7028 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז הוא העדיף את האיוו?

(לפי מה שהוא אמר שה"אסתי" רכה מידי ופונה לאט ופחות מתקשרת יחסית ל-8 )

הסיכום שלו לא ממש סיכם לי כלום....

פורסם

לא יודע למה הוא אומר שהSTI "ספוגית" ו-"רכה"...

אין לי מושג עד כמה האיוו חדה ומדויקת,אבל אני יודע מנסיון שאי אפשר להגיד על STI "רכה" ו-"ספוגית"...בשום מצב.

גם אם לפני 5 דקות ירדת מפאגאני זונדה.. :evil: ..(הגזמתי?)

 

אדון שחר הזלקורן צריך להשמר לנפשו...פן יכנסו בו חסידי הSTI...:lol:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
לא יודע למה הוא אומר שהSTI "ספוגית" ו-"רכה"...

אין לי מושג עד כמה האיוו חדה ומדויקת,אבל אני יודע מנסיון שאי אפשר להגיד על STI "רכה" ו-"ספוגית"...בשום מצב.

גם אם לפני 5 דקות ירדת מפאגאני זונדה.. :evil: ..(הגזמתי?)

 

אדון שחר הזלקורן צריך להשמר לנפשו...פן יכנסו בו חסידי הSTI...:lol:

 

תתפלא, אבל בהרבה מגזינים בחו"ל מסכימים עם דעתו (או יותר נכון, הוא מסכים עם דעתם :wink: ). ה-STI לא מרשימה כמו ה-EVO מבחינת התנהגות כביש נטו. (לא שנהגתי על EVO, אז אין לי מושג ממקור ראשון). ואם לפני 5 דקות ירדת מפגאני זונדה אני מוכן להתערב איתך שאפילו ה-EVO תרגיש לך כמו מזדה לנטיס... :-P:lol:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לדעתי רואים זלזול ברור בSTI. ברוב הטור שלו הוא משבח, וכותב על הEVO וזורק רק כמה מילים על אסתי.

 

אם אני לא טועה אסתי יותר זולה, ויותר מתאימה לשוק הרכב הישראלי אבל בכל מקרה טוב שיש מתחרים....

 

אני רק מחכה ליום שהמחיר שלהן ירד מספיק כדי שאוכל לרכוש אחת מהן (עדיפות לאסתי).

 

 

שנה טובה.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
המבחן הנכון בעיתון הלא-נכון. מרתק.

תוכל להסביר את האמירה הזו? מדוע בדיוק הגה הוא העיתון הלא נכון?

הרי אם עיתון אחר היה "העיתון הנכון", אז כנראה שהוא היה עורך את המבחן הנ"ל, לא ככה?

פורסם

מה הקשר בכלל ל RX8 עכשיו ?

 

ע"פ השורות הראשונות אפשר לראות שהגה מכרו את המבחן מראש לאיבו! , אני בכלל לא מבין ממה ההתלהבות הרבה מהאיבו 8 , תפסו מזה מינימום פורשה 911 טורבו ושלא לדבר על ההתפעלות של האיבו מול ההתיחסות הפשוטה ל STI .

 

לדעתי זה היה כל כך מכור! שזה ממש לא פייר.

שלא לדבר על הפרש של 0.7 שנ' על הנייר ל STI בתאוצת 0-100 שזה הרבה! ומשפיעה הרבה על הכוח ועל דרך הנהיגה

שאני לא רואה איך ה STI נופלת ולא מתעלה על האיבו.

נסעתי בשניהן בכבישים מפותלים וההתרשמות שלי היתה יותר לכיוון ה STI. כאשר הכל יותר טוב ב STI.

אני לא יודע איך קטלו אותה מול האיבו ואיך העיזו לעשות זאת, ואני בטוח שאם ניקח את השניים ונרים מירוץ יפה בכבישי נס הרים , ה STI תתן בראש לאיבו כמו שהבאנג אתמול נתן לי בראש (וזה לא היה כזה כיף! ...)

 

שורה תחתונה , המבחן מכור.

 

ואני ממש לא חסיד של STI או בכלל סובארו אבל מה שעשו כאן זה עוול!.

פורסם

לג'וקר:

נהגת על השתיים?אם רק נסעת, אז איך אתה יכול לדעת על היכולות שלהן?

 

אני בטוח שהגה לא מכרו את המבחן, אני מנוי של המגזין הנ"ל מהמגזין הראשון, ותמיד ראיתי על הנייטרליות שהם שומרים בכל מבחן ומבחן.

אני לא מאמים, במיוחד במבחן כזה, שהגה לא ישמרו על נייטרליות.

כמו כן, רב המגזינים הבכירים: אוטוקאר, אוטובילד וכו' בחרו דווקא באיבו כמכונית הנהיגה הטובה ביותר, והפרש של 0.7 שניות בהאצה הם ממש, אבל ממש לא משמעותיים.

פורסם

אני לא יודע איך קטלו אותה מול האיבו ואיך העיזו לעשות זאת, ואני בטוח שאם ניקח את השניים ונרים מירוץ יפה בכבישי נס הרים , ה STI תתן בראש לאיבו כמו שהבאנג אתמול נתן לי בראש (וזה לא היה כזה כיף! ...)

 

שורה תחתונה , המבחן מכור.

 

ואני ממש לא חסיד של STI או בכלל סובארו אבל מה שעשו כאן זה עוול!.

 

 

ג'וקר, כנראה שהבאנג אתמול באמת קצת דפק לך את הראש...

 

לא פייר? ממתי החיים הוגנים? למה כ"כ אכפת לך? הפרש בתאוצות מאפס למאה יכול להיות בגלל יחסי העברה, אני משוכנע שה-EVO לא נופלת בתאוצות מה-STI.

 

גם ממבחנים בעולם וגם מאנשים שנהגו על שתיהן בארץ ושאני מעריך את דעתם, אני יכול להגיד שכולם טוענים שה-EVO היא רמה אחת מעל האימפרזה בכל הנוגע להתנהגות כביש. כך שמירוץ יפה בכבישי נס הרים בהחלט ישאיר את האימפרזה מאחור, כנראה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הפן הקוסמטי:

פעם אימפרזה הייתה חביבה. אני זוכר את הפעם הראשונה שראיתי אימפרזה משופצ"רת (חגיגות ה30 שנה לסובארו בישראל). פשוט התאהבתי ברכב הזה.

מכירים את המושג: "אם זה עובד - אל תגע בזה"? סובארו כנראה לא הכירו אותו.

התחילו לעשות כל מיני שינוים בפורנט, פנסים עגולים מזוויעים שהצניחו את רמת המכירות (שלא השתוותה לימי הלאונה, אבל עדיין...)

פשוט...אין דרך להסביר את זה. מחיה חביבה הפכה האימפרזה למפלצת מכוערת ואימתנית. גם הדגמים האחרונים פשוט לא מה שהיו.

האבו עדיין שומרת על קווים חלקים ונעימים לעין (לטעמי). מה שהאימפרזה אבדה מזמן מזמן בשנת 2001 עם שינויי החיצוניות שבוצעו בה (אם אני זוכר נכון).

 

רצ"ב תמונה שבה אימפרזה עם עיצוב הטוב ביותר (שוב, לדעתי כמובן)

 

 

*הכותב אינו מבדיל בין STI לבין BBC, התגובה מתייחסת למראה החיצוני בלבד.

subaru imparze 1.jpg

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7028 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...