Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי הונדה סיוויק שנתון 99.

 

יש לי בעיה מוזרה כשאני עולה על פסי האטה או כביש משובש הרכב מתחיל לעשות רעשים לא ברורים.

 

אני חושד שזה מהבולם השאלה היא האם ההבחנה שלי נכונה.

 

אשמח לתשובה מעמיקה בנושא.

 

צרפתי תמונה של איזשהו נוזל לא ברור מהו ומאיפה הוא מגיע.

 

המיקום שלו הוא על החיבור של הבולם עם השלדה.

 

אשמח לדיאגנוזה לתמונה שלי.

 

אחלה יום =]]]]

549202_565727483437676_812957941_n.jpg

פורסם

אי אפשר לראות יותר מידי מהתמונה

 

אבל איפו שרטוב לך לא יכול להיות רטוב זה חלק קשיח מהמתלה של הרכב ניחוש שלי שהרכב היה בטיפול לא מזמן ואחד המוסכניקים לכלכו את זה עם גריז

 

ואיזה רעש בדיוק אתה שומע???

 

אם אתה שומע נקישות כמו ברזל שדופק בברזל אז ייתכן שאתה צריך להחליף כריות בולם

אם אתה שומע רעשים אחרים אז פנה למוסך אי אפשר לאבחן ככה בלי נסיעת מבחן

פורסם

אני לא יודע להגדיר בדיוק מה אני שומע יכול להיות שזה רעש של קפיץ כזה ישן חלוד.

 

רעש לא ברור כזה איפה אפשר ללכת למישהו מקצועי לעשות נסיעת מבחןןן בבקשה

פורסם

יש לי גם משהו דומה, אנסה להסביר את הרעש ותגיד לי אם פגעתי או לא.

 

בכל המפר שומעים כמו חריקה כזאת, כאילו הקפיץ בוכה או משו.

 

אצלי אבל זה קורה רק כשהרכב קר.

פורסם

פגעת בול.

מה זה אומר?

 

אז זהו זה קורה אצלי כל הזמן גם כשהרכ חם

 

אבל בכביש כמו איילון לדוגמא אין רעשים רק בבמפר או בכביש משובש כזה.

 

אני מת לדעת מה זה יום שלישי אני הולך למוסך בעזרת השם אני ידע מה הבעיה

 

ואני יעלה את התשובה של המוסך לפה בשביל חברי הפורום.

פורסם

קשה לדעת מה הבעייה. צריך לבדוק בצורה מיקצועית ללא ניחושים. זה יכול להיות תותבי משולשים, אולי גומיות של מוט מייצב אם קיים, אולי בעייה בבולם עצמו. בקיצור כנס למוסך.

:)
×
×
  • תוכן חדש...