Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום התקנתי באוטו מגבר והתקנתי הכל לפי הספר והכל היה טוב ויפה(לקח לי 5 שעות) ולאחר ההדלקה אני שומע רעשי רקע מהרמקולים גם כשהרדיו במצב מיוט ולאחר שהתנעתי את האוטו ולחצתי על הגז היו גם כמו רעשים של טורים עולים ברמקולים מישהו מכיר את זה ויודע איך לסדר את זה?(כבל הפלוס וה rca עוברים בצדדים שונים)

פורסם

תריץ חיפוש פה בפורום על רעשי אלטרנטור

 

בגדול צריך כמו שאודי אמר להאריק את הארסיאי, לבדוק אולי קיים מקום שהכבלים חופפים(ה+ והארסיאי) ובגדול זהו.

פורסם

בעיית רעשי האלטרנטור יכולה גם לנבוע מכבל מתח שעובר ביחד עם RCA או חיווט רמקולים, וגם בגלל חיבור אדמה באופן לקוי.

 

בהצלחה בפתרון הבעיה, ותעדכן מה הייתה הבעיה.

SCANSPEAK

פורסם
בעיית רעשי האלטרנטור יכולה גם לנבוע מכבל מתח שעובר ביחד עם RCA או חיווט רמקולים, וגם בגלל חיבור אדמה באופן לקוי.

 

בהצלחה בפתרון הבעיה, ותעדכן מה הייתה הבעיה.

 

תודה רבה לכולכם אני יבדוק את הפתרונות שהצעתם ויעדכן בהמשך

×
×
  • תוכן חדש...