Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש ברשותי HU דאבל דין של פיוניר. (2450BT)

מכשיר נהדר, אבל יש לי בעיה.

מדי פעם באופן אקראי, המערכת מתאפסת לאחר התנעה של הרכב.

פירקתי הכל, הסתכלתי עברתי עם מנורת ביקורת ופלוק. והצמה + כל החיבורים, הכל נראה לי תקין לחלוטין.

מישהו מכיר את הבעיה?

ועוד בעיה, יש לי יללת אלטרנטור גם בווליום 0 והרעש מתגבר עם לחיצה על הגז. קראתי פה ב-FAQ והסתכלתי במדריכים, אבל לא הבנתי חד משמעית אם הבעיה היא גם בדאבל דין של פיוניר. ולמרבה טיפשותי שכחתי מהבעיה הזאת שפירקתי בשביל להסתכל על הצמה.

לפני שאני מפרק הכל שוב, הפתרון של הקצר בין ה-RCA לשלדה יעבוד גם פה?

דרך אגב, הרכב הוא טויוטה קורולה 2003.

HU: Pioneer AVH-Z5050BT + Mosconi AMAS-LD4C DSP: Mosconi Gladen 6to8 AEROSPACE Amp1: Mosconi AS200.4 Amp2: Mosconi AS100.4 Front: Gladen AEROSPACE 165.3 ACTIVE Sub: DOUBLE Gladen Zero Pro 10

פורסם

מתי פעם אחרונה החלפת מצבר?

האם הרדיו יושב טוב ואין רעידות?

בקשר לרעש תחליף כבל rca ותחבר כבל מינוס יותר עבה. אני מקווה שזה יעזור לך.

פורסם

תודה על התגובה המהירה.

משהו כמו 3 שנים, אין בעיות עם התנעת הרכב, ואף פעם לא הייתה בעיית חשמל כלשהי.

בחיים לא הדלקתי את המערכת שהאוטו לא מונע, ובחיים לא נתקעתי בלי מצבר.

כן המכשיר יושב בצורה יציבה עם ברגים ללא תזוזות כלשהם.

HU: Pioneer AVH-Z5050BT + Mosconi AMAS-LD4C DSP: Mosconi Gladen 6to8 AEROSPACE Amp1: Mosconi AS200.4 Amp2: Mosconi AS100.4 Front: Gladen AEROSPACE 165.3 ACTIVE Sub: DOUBLE Gladen Zero Pro 10

פורסם

היי, קודם כל במכשירי פיוניר יש בעיה ידועה של הארקת RCA. יש מדריך פשוט וברור בFAQ איך לשפר את ההארקה במכשיר. לא מזמן סיימתי להתקין את המערכת ובגלל שהשתמשתי בחיווט באיכות טובה לא חשבתי שיהיה צורך בהארקה, ושלא יהיו רעשי RCA כשאניע את הרכב. להפתעתי היו רעשים קיצוניים שגרמו לי להראות ככה - :shock:

עשיתי את ההארקה כמו שרשום במדריך והרעשים נעלמו לגמרי. אז אני ממליץ לך לנסות.

 

לגבי בעיית האיפוס. רדיו דיסק מתאפס כאשר הוא מנותק לגמרי ממתח. אם תסתכל על הצמה מאחוריו תראה שקיימים 3 חוטים. מינוס(שחור), פלוס(אדום) ועוד כבל צהוב. הכבל הצהוב הוא האחראי לקבלת המתח הקבוע מהמצבר ולשמירת הזיכרון. ראיתי שיש לך מנורת ביקורת, אז תעבור על הכבל הצהוב ותוודא שמגיע ממנו מתח. אם כן קיים מתח, כנראה שהבעיה היא שהחיווט ברכב הפוך, וצריך לחבר את הצהוב של הHU לאדום של הרכב, ואת האדום של הHU לצהוב של הרכב, מכיוון שבחלק מהרכבים הצבעים הפוכים.

HU: Pioneer 1450UB / Comp: Rainbow SAX 265.20 / Sub: Kicker CVR12" / Amp: Kicker ZX150.2 / Mono: JBL 3501

מותקן על רנו קליאו 98' :lol:

פורסם

תודה על התגובה.

אבל אם מה שאתה אומר נכון, אז המערכת הייתה צריכה להתאפס בכל כיבוי והדלקה לא?

HU: Pioneer AVH-Z5050BT + Mosconi AMAS-LD4C DSP: Mosconi Gladen 6to8 AEROSPACE Amp1: Mosconi AS200.4 Amp2: Mosconi AS100.4 Front: Gladen AEROSPACE 165.3 ACTIVE Sub: DOUBLE Gladen Zero Pro 10

פורסם

נכון. לא שמתי לב שרשמת באופן אקראי. אני מנסה לחשוב על משהו אחר אבל בגלל שאתה אומר שעברת על הצמה והכל נראה תקין זה נשמע מוזר.

HU: Pioneer 1450UB / Comp: Rainbow SAX 265.20 / Sub: Kicker CVR12" / Amp: Kicker ZX150.2 / Mono: JBL 3501

מותקן על רנו קליאו 98' :lol:

פורסם

יכול להיות שיש לך ברגע הנעה איבוד מתח .

ורדיו מבין שכאילו נותק לך המצבר ומתאפס .

תבדוק אם זה קורה כאשר אתה מנסה להניע את הרכב ו: אורות הרכב דלוקים ,דלת פתוחה ואור הסלון דולק ,אתה לוחץ על הברקס ונדלקות המנורות ברקס .יכול להיות שהמשאבת דלק שלך פועלת בו זמנית אם ההנעה , אצלי באוטו נגיד אני מכניס מפתח לסוויץ ושומעים את המאשבה בואב כאילו ואז מפסיקה וני מניע את האוטו , מציע לך לחכות כמה שניות לפני ההנעה ,לאחר הכנסת המפתח לסוויץ וסיבוב .

 

תעדכן הלאה

פורסם

האמת שאני אף פעם לא מחכה אחרי הסוויץ' מכיוון שאני לא שומע את המשאבה.

יכול להיות שמתי אני נותן סטרטר ארוך יחסית (נגיד בבוקר שהאוטו קר..) אז בזמן הזה המערכת מתאפסת?

כאילו הסטרטר "שואב" את כל ההאנרגיה מהזיכרון של המכשיר?

או שאני סתם מדבר שטויות כי השעה מאוחרת?

HU: Pioneer AVH-Z5050BT + Mosconi AMAS-LD4C DSP: Mosconi Gladen 6to8 AEROSPACE Amp1: Mosconi AS200.4 Amp2: Mosconi AS100.4 Front: Gladen AEROSPACE 165.3 ACTIVE Sub: DOUBLE Gladen Zero Pro 10

פורסם

הסטרטר זה החלק החשמלי ש"אוכל" הכי הרבה חשמל ברכב אם בבקרים אתה שם לב שלוקח יותר מדי זמן להתניע אז יש בעיה במצבר.

פורסם

כשהמצבר עומד תקופה ולא נטען על ידי האלטרנטור (שעובד רק כשהאוטו מונע) הוא פורק מתח, אני לא יודע בדיוק מה הקצב פריקה שלך (במידה ויש זליגות מתח, קצר וכו') אבל אט אט כאשר המצבר מתרוקן הוא מתחיל לנתק דברים שמחוברים על בסיס קבוע (HU מקבל + קבוע כדי לשמור מידע), כאשר הHU צורך חשמל קבוע והמצבר מגיע למצב שזה מכביד עליו (כאשר המטרה המרכזית של המצבר היא להניע את האוטו ולשמור על מחשבי הרכב) הוא ינתק את הזרם שבשבילו נראה כ"לא קריטי, לא חשוב" וככה בעצם מתרחש איפוס "רנדומלי" למערכת.

JL Audio

פורסם

גם אם מה שאתם אומרים נכון, מערכת לא מתאפסת מ2 שניות שלא עובר אליה זרם.

יצא לי להיות מנותק ממצבר שעות ולפעמים ימים עם מגוון מערכות ולא התאפסו כיוונים.

נשמע לי כמו תקלה ברדיו עצמו.

פורסם
כשהמצבר עומד תקופה ולא נטען על ידי האלטרנטור (שעובד רק כשהאוטו מונע) הוא פורק מתח, אני לא יודע בדיוק מה הקצב פריקה שלך (במידה ויש זליגות מתח, קצר וכו') אבל אט אט כאשר המצבר מתרוקן הוא מתחיל לנתק דברים שמחוברים על בסיס קבוע (HU מקבל + קבוע כדי לשמור מידע), כאשר הHU צורך חשמל קבוע והמצבר מגיע למצב שזה מכביד עליו (כאשר המטרה המרכזית של המצבר היא להניע את האוטו ולשמור על מחשבי הרכב) הוא ינתק את הזרם שבשבילו נראה כ"לא קריטי, לא חשוב" וככה בעצם מתרחש איפוס "רנדומלי" למערכת.

 

אוקיי, ולאחר ההסבר המעמיק והמשכיל, יש פתרון לדבר הזה?

 

 

 

גם אם מה שאתם אומרים נכון, מערכת לא מתאפסת מ2 שניות שלא עובר אליה זרם.

יצא לי להיות מנותק ממצבר שעות ולפעמים ימים עם מגוון מערכות ולא התאפסו כיוונים.

נשמע לי כמו תקלה ברדיו עצמו.

 

 

בעבר ניתקתי את המצבר לאולי 4 דקות, והמערכת התאפסה כליל.

אני יודע שבחלק מהמערכות יש מעין שמירת זיכרון שמתבצע על גבי סוללה. (בדומה להגדרות BIOS במחשב)

HU: Pioneer AVH-Z5050BT + Mosconi AMAS-LD4C DSP: Mosconi Gladen 6to8 AEROSPACE Amp1: Mosconi AS200.4 Amp2: Mosconi AS100.4 Front: Gladen AEROSPACE 165.3 ACTIVE Sub: DOUBLE Gladen Zero Pro 10

פורסם

לפחות 3 שנים.

HU: Pioneer AVH-Z5050BT + Mosconi AMAS-LD4C DSP: Mosconi Gladen 6to8 AEROSPACE Amp1: Mosconi AS200.4 Amp2: Mosconi AS100.4 Front: Gladen AEROSPACE 165.3 ACTIVE Sub: DOUBLE Gladen Zero Pro 10

×
×
  • תוכן חדש...