Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה מה שאני אומר,

אין דרך לבדוק את זה יותר לעומק?

לגשת לבעל מקצוע אולי?

HU: Pioneer AVH-Z5050BT + Mosconi AMAS-LD4C DSP: Mosconi Gladen 6to8 AEROSPACE Amp1: Mosconi AS200.4 Amp2: Mosconi AS100.4 Front: Gladen AEROSPACE 165.3 ACTIVE Sub: DOUBLE Gladen Zero Pro 10

פורסם

הנה ה 2 הגרוש שלי בנושא:

ממה שאני מבין , האיפוס הוא רק אחרי ההתנעה (אקראית ) , כך שבזמן נסיעה הכל תקין , בזמן ההתנעה עצמה אין מתח בכלל על החוט האדום (AAC , או כמו שמכנים אותו "אחרי הסוויץ") , ברכבים מודרנים מערכת החשמן יודעת לנתק את כל הצרכנים הלא חיוניים רק בשביל לספק מספיק זרם למתנע, אחרי שחרור המפתח היינו הפסקת המתנע , (רכב מונע או לא מונע כבר לא משנה) המפתח חוזר למצב AAC , שם יש כבר מתח ,

בהנחה שהמכשיר לא תקול , אז בזמן ההתנעה כנראה יש קצר כלשהיא , לא תמיד אבל לפעמים יש מה שגורם לאיפוס של המכשיר, לשמחתך זה רק איפוס של המכשיר ולא נזק רציני . כך שצריך לבדוק,

לגבי האיפוס - במכשירי הדאבלדין של פיונייר יש כפתור RESET , שמאפס הכל , בעיקר את רשימת הטלפונים המוצמדים לBT, רשימה זאת מניסיון אינה מתאפסת , גם כאשר המכשיר לא מקבל מתח המון זמן. (אצלי הרשימה לא התאפסה חודשיים כאשר המכשיר היה במחסן בכלל )

 

בעת ניתוק מתח מה שמתאפס בדכ' זה כיוונים , בלאנס פיידר, אקולייזר ושעון /תאריך. הוא נכנס לDEMO MODE - האם זה המצב אצלך הוא שממש הוא איפס את עצמו לדעת.

 

מה שאני הייתי עושה: (לא בהכרח בסדר הזה)

א. מעביר קו ישירות מהמצבר לHU כדי לשרת החוט הצהוב במקום הקיים.

ב. מוציא את המכשיר ומחבר אותו בבית לספק (ספק של מחשב יעשה את העבודה , קח בחשבון שאתה צריך 12V ולפחות 3 אמפר אחרת הוא אפילו לא ידלק) כאשר את החוט האדום מחבר דרך מפסק כל שהוא (כמו של מנורת שולחן הוא פתרון טוב ) ונותן לו לעבוד בבית יום יומים , עם כיבוי והדלקה ולראות אם הוא מתאפס בכתוצאה מכך ,

 

אם כן : כבר אמר

נשמע לי כמו תקלה ברדיו עצמו.

 

אם לא.. ברור שיש לך איזהשהוא קצר במערכת החשמל בזמן ההתנעה, כך שהאפשרות שלך היא או לפתור אותה או לעקוף אותה ע"י חיבור מפסק חיצוני לHU (בדומה לרעיון לחיבור בבית של המכשיר)

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

×
×
  • תוכן חדש...