Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4888 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשביל להחליף את הרצועת אביזרים זה עבודה רצינית שכדאי כבר להכניס גם את החלפת הטיימינג?

החלפתי טיימינג לפני 3.5 שנים - סביבות ה40000 קילומטר. לא זוכר האם החלפתי גם אביזרים אז.

 

האם יש אפשרות לראות את הטיימינג במבט רגיל בשביל לבדוק את מצבה ?

 

המון תודה על התגובות

פורסם

בחלק מהמכוניות ניתן לראות את רצועת התזמון (טיימינג) בקלות יחסית.

החלפת רצועת אביזרים זו פעולה קצרה ופשוטה שלא דורשת פירוק חלקים, כלים או ידע מיוחד.

פורסם

יש פה שרשור על רצועה של קליאו (98 זה עוד לא B נדמה לי), כולל טיפים על המיסב והמותחן.

לי אין כל כך מושג מה הולך שם, לא יודע אם אי פעם ראיתי לקליאו B מתחת המכסה.

 

יש המון סרטונים ביוטיוב תחת alternator /SERPENTINE / auxillary / accesory belt

פורסם

רצועת אביזרים יש להחליף ברכב הזה אחת לשלוש שנים או 40K ק"מ, כלומר וודאי שיש להחליפה.

 

אומנם הפעולה לא מסובכת במיוחד אך מומלץ לעשות זאת במוסך שמכיר את הרכב, כבר שמעתי על רצועות שלא הותקנו נכון שהיה צריך להחליפם בשנית לאחר זמן קצר.

 

בנוסף, עלותה זניחה ושווה להשקיע באחת מקורית.

אין צורך להחליף גם טיימינג, יש לכך עוד כשנה.

 

 

בהצלחה,

אלי.

פורסם

נשמע לי כמו אחלה עסקה עבור השקט הנפשי הצפוי לך מכיוון זה כעת.

במקומך הייתי משקיע עוד 40 ש"ח וקונה אחת מקורית - אבל זה רק אני והשריטה שלי. :lol:

 

תתחדש,

אלי.

×
×
  • תוכן חדש...