Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4891 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

 

חפרתי ונברתי בפורום וקראתי המון המלצות על כל מיני סוגי רכבים.

אני צריך את עזרתכם לקראת רכישה קרובה, להלן הדרישות:

 

1) תחושת "יוקרה" יחסית - לוח שעונים, דשבורד, ידית הילוכים - לא מראה זול ופשוט

2) דלק - לא פחות מ-1:11

3) אמינות גבוהה וחלקי חילוף לא בשמים - סובל תקלות פעם-פעמיים בשנה, נזק מקסימלי של 4k שנתי

4) האצה - מורגשת, רכב זריז. לא להתחרות ב-BMW אבל גם לא לקרטע בכל פעם שרוצים להאיץ

 

פחות חשוב לי:

1) סחירות (לא משנה אם לא יהיה לה שוק עוד X שנים)

2) שנתון (אם יש משהו שעונה על הדרישות והוא 2002, עדיף על משהו שיענה פחות על הדרישות אבל יהיה 2005)

 

תקציב כמצויין: 20-30K, אלא אם יש משהו יוצא דופן שדורש מתיחה קצת כלפי מעלה אפשרי.

במה נברתי: קולט 2002, סיריון 2004, מזדה 3 2004, אודי אי3 2003, גולף 2004, פוקוס 2004, קורולה 2003 ועוד ועוד. לכל אחת היו יתרונות וחסרונות, השאלה מה לדעתכם (ולאו דווקא ממה שציינתי) עונה על הדרישות הנ"ל

 

תודה רבה לעוזרים.

פורסם

לפי דעתי תחושת יוקרה לא תקבל לא מפוקוס,קולט,מאזדה 3 ובטח לא

מהסריון.

מה שמתאים לפי דעתי מאזדה 6 אבל גם פה אין את תחושת היוקרה

מבחינת צריכת הדלק 1-10 פחות או יותר.

בתקציב יחסית נמוך קשה עד בילתי אפשרי להנות מכל העולמות

כי יוקרה וחיסכון בדלק לא כל כך מסתדרים ביחד.

מה שכן בגולף,אאודי התחושה יותר יוקרתית מהרכבים שציינת

אבל הם נופלים בצריכת הדלק.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

מהרשימה שציינת - רק ה-A3 והגולף יוכלו לעמוד לפחות בחלק ממה שציינת, במיוחד אם מתייחסים ליוקרה.

אתה רוצה באמת תחושת יוקרה מסיריון ומקולט ? הסיריון יכולה להכנס פה רק מבחינת אמינות וצריכת דלק נמוכה.

תבין - רכב זו חבילה שמורכבת בין היתר מהפרמטרים שציינת.

תחליט מה הכי חשוב לך (סדר את הדרישות לפי סדר חשיבותן ואז יהיה לך יותר קל וגם לנו להמליץ).

alfa 156 2.5.

פורסם

רק לשם הבהרה, הכוונה לא הייתה לתחושה של לשבת ב-BMW.

הכונה הייתה שהדברים נראים חדישים וברמה סבירה, כמו לדוגמא בתמונה המצורפת.

רכבים כמו: קולט, מאזדה 3, וA3 וגולף ענו על הדרישה הזאת, הבעיה שהם שהם נפלו בדלק\תחזוקה.

השאלה היא מה לדעתכם הרכב שעונה בצורה המירבית על מכלול הדרישות האלה, עפ"י סדר החשיבות (מהחשוב לפחות):

1) מראה פנימי כמו שפירטתי

2) דלק - 1:11

3) אמינות גבוהה וחלקי חילוף -נזק מקסימלי של 4k שנתי

4) האצה - מורגשת, רכב זריז.

picture.jpg

פורסם

הסיריון עונה על הרבה מאוד מהפרמטים, חוץ למעט יוקרה.

ובשנה של הסיריון שציינת, שיוצר עד 2005 זה הדגם היוצר מוצלח מהאחרון שיצא, חסכוני מאוד, זול לתחזוקה, אמין (מנוע משותף של טויוטה יאריס), וגם קל למצוא איתו חניות עקב המידות שלו, שיהיה בהצלחה.

פורסם
הסיריון עונה על הרבה מאוד מהפרמטים, חוץ למעט יוקרה.

ובשנה של הסיריון שציינת, שיוצר עד 2005 זה הדגם היוצר מוצלח מהאחרון שיצא, חסכוני מאוד, זול לתחזוקה, אמין (מנוע משותף של טויוטה יאריס), וגם קל למצוא איתו חניות עקב המידות שלו, שיהיה בהצלחה.

 

מסכים מבחינת רוב הפרמטרים,

השאלה לגבי הזריזות - הסיריון, עם מנוע 1300 לא תהיה חלשה מבחינת האצות ונסיעה במהירויות גבוהות?

 

למה לא למשל runx 2003? או מאזדה 3 2004?

גם חזקות יותר, גם איכותיות יותר מבפנים כמו שרציתי, ואולי הן פחות טובות בצריכת דלק (נניח רק 1:10) אבל עדיין הן לא יקרות לתחזוקה כמו ה-A3 למשל

×
×
  • תוכן חדש...