Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חברים ,

 

לפי מה שהבנתי עד עכשיו מדובר על רכב שנכבה ואל על "מערכת א,ב,ג" משתגעת.

 

ברגע שהרכב כבה ברור מאילו שהמזגן\שעונים נכבים ישירות + משאבת הגה כח מפסיקה לעבוד.

 

נשמע כמו בעיה חשמלית, במיוחד שמדובר בסיטרואן :roll:

 

באיזה מוסך הרכב מטופל עד עכשיו?.

 

 

בקרית אתא, מורשה של סיטרואן פג'ו

פורסם
האם השעון טורים (סל"ד\RPM) יציב בעמידה?. ( מסומן בתמונה המצורפת )

 

או רוקד ויורד מתחת ל1000.

 

יציב, לא רוקד

פורסם
זה בדיוק העניין כש רצועה נקרעת כל מה שמניע את מערכת החשמל מפסיק לעבוד. אולי יש איזה שן בולטת או משהו שקורע את הרצועה? היתה לי בעיה זהה בברלינגו לפני כ10 שנים, כל יומיים היתה נקרעת רצועה עד שהמוסך עלה על מותחן רצועה שהיה בזווית לא טובה והיה קורע אותה

 

אבל לדעתי זה לא שהיא נקרעת כל פעם מחדש, כי כשהיא נקרעה ממש שמנו לב, הרגשנו ואפילו האוטו התחיל להעלות עשן...

פורסם

בגילאים האלו (רכב בן 11 כמעט) ובק"מ הזה (450,000 ק"מ), חבל על הניחושים.

 

יש צורך בבדיקה יסודית במוסך. זה יכול להיות דבר פשוט יחסית (נתק בחיווט, חיישן מזייף וכד') וזה יכול להיות משהו קריטי ויקר (אינג'קטורים, משאבת הזרקה וכד').

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

שלום רב !

קראי את התגובה הראשונה, בשרשור שפתח שמר בזמנו, על דיון בנושא אמנ=ינות מערכת החשמל C5.

יש לבדוק חיווט פגון בחיבור למערכת החשמל לרכב כולל מחשב, מצבר ואלטרנטור.

בנוסף יש לבדוק אפשרות של מיסב תפוס בפולי הגה כח, או אלנטרנטור, שגורם לרצועה להחליק בעת שהמיסה של הפולי מתמם , או מוריד את הסלד, ועד לכבוי מנוע.

וואני מצטט את שמר במקומות הדורשים תגובה מעמיקה:

 

מקומות לבדוק כהתחלת חקירת מקור התקלה :

 

1. קטבי המצבר.

2. הארקה לגוף המנוע וחיבורי הכבלים לנעלי הכבל.

3. חיבורי הארקה של הצמות כולן לגוף הרכב (בד"כ מתחת לתיבת הנתיכים הראשית בתא המנוע.

4. חיבור הצמה שהולכת למחשב ניהול המנוע.

5. חיבורים ראשיים בצמה הראשית (בקסנטיה הם מתחת לכנפיים, לא יודע איפה ב-C5).

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום רב !

בטעות תגובתי זאת והקישור המצורף שנפתח בזמנו על ידי ידידנו שמר, יכול לספק לך כווון אפשרי לבעייתך, קרא אותה בעיון:

 

 

שמר כתב:

*** דיון שהתחיל בשרשור הזה, וחלקים נכבדים ממנו שלא מתייחסים לתקלה שהועלתה בשרשור המקורי, אלא לנושא החדש הועברו לכאן ***

 

ארנון, עם כל הכבוד, אני חושב שאתה נותן (הרבה) יותר מדי קרדיט לפועלים בקו ההרכבה בצרפת ומאשים יותר מדי את המתקינים הישראליים (לא שהאחרונים צדיקים גמורים - נהפוך הוא).

 

התקלה שמתוארת בהתחלת השרשור מעידה על נתק מוחלט של מקור החשמל (המצבר) מהרכב. לדעתי אין פעולה, גרועה ככל שתהיה, שיכול מתקין ממוצע לעשות כדי לגרום לתופעה כזו.

אני יכול לקבל השערות כאלה על קצרים למיניהם, על מערכות שונות שלא עובדות, על תקלות מוזרות שמגיעות ונעלמות - אבל לא על אובדן מתח כללי. לדעתי, מדובר בפירוש בנתק שנוצר באחד המקומות בהם יש חיבור ראשי, ולא בנזק כלשהו למערכת המתוחכמת ברמה כזו או אחרת של הצרפתיה.

 

מנסיוני - כל התקלות הדומות שנתקלתי בהן בצרפתיות (ונתקלתי, ימח שמם ז'אן-פרנסואה ופייר-לואי) הן בעיות של מגעים בצמות הראשיות, בין אם מהידוק לא מספיק ובין אם מקורוזיה. איכות ההרכבה והייצור של הצרפתיות הרבה פחות טובה ממה שנדמה לך ואתה משדר כאן.

שלא יהיה לך ספק, אני מאוד בעד המכוניות הצרפתיות העממיות, יש להן יתרונות לא מעטים - אבל איכות (הרכבה ותכנון) אינן ברשימה.

 

מקומות לבדוק כהתחלת חקירת מקור התקלה :

 

1. קטבי המצבר.

2. הארקה לגוף המנוע וחיבורי הכבלים לנעלי הכבל.

3. חיבורי הארקה של הצמות כולן לגוף הרכב (בד"כ מתחת לתיבת הנתיכים הראשית בתא המנוע.

4. חיבור הצמה שהולכת למחשב ניהול המנוע.

5. חיבורים ראשיים בצמה הראשית (בקסנטיה הם מתחת לכנפיים, לא יודע איפה ב-C5).

*** דיון שהתחיל בשרשור הזה, וחלקים נכבדים ממנו שלא מתייחסים לתקלה שהועלתה בשרשור המקורי, אלא לנושא החדש הועברו לכאן ***

 

ארנון, עם כל הכבוד, אני חושב שאתה נותן (הרבה) יותר מדי קרדיט לפועלים בקו ההרכבה בצרפת ומאשים יותר מדי את המתקינים הישראליים (לא שהאחרונים צדיקים גמורים - נהפוך הוא).

 

התקלה שמתוארת בהתחלת השרשור מעידה על נתק מוחלט של מקור החשמל (המצבר) מהרכב. לדעתי אין פעולה, גרועה ככל שתהיה, שיכול מתקין ממוצע לעשות כדי לגרום לתופעה כזו.

אני יכול לקבל השערות כאלה על קצרים למיניהם, על מערכות שונות שלא עובדות, על תקלות מוזרות שמגיעות ונעלמות - אבל לא על אובדן מתח כללי. לדעתי, מדובר בפירוש בנתק שנוצר באחד המקומות בהם יש חיבור ראשי, ולא בנזק כלשהו למערכת המתוחכמת ברמה כזו או אחרת של הצרפתיה.

 

מנסיוני - כל התקלות הדומות שנתקלתי בהן בצרפתיות (ונתקלתי, ימח שמם ז'אן-פרנסואה ופייר-לואי) הן בעיות של מגעים בצמות הראשיות, בין אם מהידוק לא מספיק ובין אם מקורוזיה. איכות ההרכבה והייצור של הצרפתיות הרבה פחות טובה ממה שנדמה לך ואתה משדר כאן.

שלא יהיה לך ספק, אני מאוד בעד המכוניות הצרפתיות העממיות, יש להן יתרונות לא מעטים - אבל איכות (הרכבה ותכנון) אינן ברשימה.

 

מקומות לבדוק כהתחלת חקירת מקור התקלה :

 

1. קטבי המצבר.

2. הארקה לגוף המנוע וחיבורי הכבלים לנעלי הכבל.

3. חיבורי הארקה של הצמות כולן לגוף הרכב (בד"כ מתחת לתיבת הנתיכים הראשית בתא המנוע.

4. חיבור הצמה שהולכת למחשב ניהול המנוע.

5. חיבורים ראשיים בצמה הראשית (בקסנטיה הם מתחת לכנפיים, לא יודע איפה ב-C5).

 

 

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מה שגורם לבעיה ברכב נקרא חיישן קראנק ,החיישן יושב על הגיר מחירו נע בסביבות 500 שקל ולוקח 10דקות להחליפו,מומלץ לשים מקוריֱֱֱֱֱֱֱ

פורסם

לי יש בעיה כזו כאשר מיכל הדלק מתחת לרבע.

 

בעיקר בפניות ימינה.

 

אם אתה באיזור ירושלים אני יכול לבדוק לך את המחשב.

האם אתה מקבל הודעת antipollution fault ?

פורסם

מצטרף לקדמוני ומסכים עמו.

לפי מה שהבנתי מהיסתוריה של הרכב שלפני שהחלה התקלה המתוארת נגעו בגיר הרכב, לכן ובהסתמך על כך סביר להניח שבמכלול זה יש חשש גבוה וסיכוי לא נמוך שהבעיה שם.

יש לבדוק את החיישנים אשר ממוקמים בגיר הרכב וקשורים לתופעה שאת מתארת

בהצלחה

תעדכני בקרוב איך כל זה נגמר, בבקשה

בברכה ונסיעה טובה

בברכה

המשך נסיעה טובה ובטוחה.

חולה צרפתיות מלידה עם ניסיון.

פורסם
מצטרף לקדמוני ומסכים עמו.

לפי מה שהבנתי מהיסתוריה של הרכב שלפני שהחלה התקלה המתוארת נגעו בגיר הרכב, לכן ובהסתמך על כך סביר להניח שבמכלול זה יש חשש גבוה וסיכוי לא נמוך שהבעיה שם.

יש לבדוק את החיישנים אשר ממוקמים בגיר הרכב וקשורים לתופעה שאת מתארת

בהצלחה

תעדכני בקרוב איך כל זה נגמר, בבקשה

בברכה ונסיעה טובה

 

כל מה שנאמר בשרשור הארוך הזה, הכל ניחושים. כמו שאמר איציק ברכב כזה עם מספר הקילומטרים הזה יש לבצע בדיקה מסודרת במוסך גם של מערכת הדלק וגם

 

של מערכת החשמל, אין להוציא מכלל אפשרות שבית הפיוזים בבית המנוע לא תקין ויש לבדוק גם אותו.

רכשנו נסיון רב במכוניות אלה ואני מזמין אותך לבדיקה אצלינו. אין לנו לקוחות שמכוניותיהם לא תוקנו , גם כאלה עם בעיות מסובכות

תמיד יצאו מאיתנו כשהרכב תקין, זה גם מה שיקרה ל C5 שלכם אם תרצו להביא אותה אלינו.

×
×
  • תוכן חדש...