Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות הסערות שהיו לעשות דייטלינג רציני לרכב שלי, יש ברשותי אימפרזה שנת 2002 צבע אדום בורדו

עכשיו עם קצת עזרה פה בפורום מצאתי כמה חומרים שאני יזמין תחילת שבוע

אני מתכוון להזמין ככה

 

1. ספרי לניקוי פלסטיק גומי וסקאי לרכב לתת לו הברקה ואת ההרגשה של החדש :]

http://gymshop.co.il/products/2429.html

2. אני מזמין פד מיקופייבר, ופד למריחות ווקס של מגוויר

http://gymshop.co.il/products/2599.html

http://gymshop.co.il/products/2600.html

3. נתקלתי בחומר שאמור להעלים שריטות קלות מאוד מהרכב ונותן שם הברקה (על פי סרטונים ביוטיוב זה נותן תוצאות)

http://gymshop.co.il/products/2337.html

אני עדין לא סגור עליו אני ביקשתי בשירשור אחר המלצות האם כדאי לקחת תסיכון איתו ואם בכלל מומלץ

 

4. לגבי וואקס לאחרי השטיפה לסיים את העבודה החיצונית עדין לא החלטתי

כי אני מחפש ווקס שיתן הגנה טובה מהשמש וברק ויתן לרכב טאצ הכי טוב שאפשר לרכב עם צבע כמו שלי (הוא במצב טוב חוץ מ2-3 שריטות קטנות עמוקות

ועוד כמה שריטות קלות לא רציניות בכלל בקיצור מצב ממש טוב יחסית לשנת 2002

עכשיו לגבי הווקס מצאתי את זה

http://gymshop.co.il/products/2389.html

אשמח לדעת אם יש משהו טוב יותר שהוא גם זול יותר או מומלץ יותר

תודה רבה לכל העוזרים

פורסם

תראה אם אתה מזמין את כל המוצרים האלה ייצא לך בסביבות 100 ש'ח המשלוח... אתה יכול להזמין באתר השני והיותר מקצועי שפרסמו פה.. הוא יותר יקר אבל אם אתה מזמין כל כך הרבה מוצרים ישנה אפשרות למשלוח עם שליח שלהם בעלות של 30 ש'ח.. ככה שזה מוזיל לך את החבילה ..בכל אופן זה מה שאני עשיתי..(הזמנתי 6 מוצרים..) ועלה לי רק 30 ש'ח משלוח.

פורסם
תראה אם אתה מזמין את כל המוצרים האלה ייצא לך בסביבות 100 ש'ח המשלוח... אתה יכול להזמין באתר השני והיותר מקצועי שפרסמו פה.. הוא יותר יקר אבל אם אתה מזמין כל כך הרבה מוצרים ישנה אפשרות למשלוח עם שליח שלהם בעלות של 30 ש'ח.. ככה שזה מוזיל לך את החבילה ..בכל אופן זה מה שאני עשיתי..(הזמנתי 6 מוצרים..) ועלה לי רק 30 ש'ח משלוח.

 

איזה אתר זה? אני לא יודע מזה האתר השני אני מכיר רק את האתר הנוכחי

אם תוכל לתת לי בפרטי אשמח!

ואשמח אם תוכל להמליץ לי על הדברים שביקשתי ולתת חוות דעת על המוצרים תודהה!

×
×
  • תוכן חדש...