Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4899 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, לא יודע עם זה הפורום המתאים... אבל-

אני מחפש למכור -בדחיפות- את הרכב של מסוג סוזוקי איגניס 2005 אוטומט. הרכב עבר 93,000 ק"מ והמחירון שלו עומד על 38,000 ש"ח

אני יד 3 ברכב

כרגע הרכב מפורסם כבר יומיים ביד 2 ו-WinWin, מחיר 34,000, אבל כמות המתעניינים שואפת לאפס (אף אחד לא מתקשר וכן, המספר תקין).

 

אשמח לעזרה מאנשים שיודעים איך להעיף רכב מהר!

פורסם

תבדוק בכמה נמכרים איגנסים דומים,יכול להיות שהמחירון לא משקף את המציאות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

רוצה להעיף רכב דחוף? מהר? תעשה סקר פיזית בין סוחרי רכב באיזור מגוריך. קח בחשבון שזה לא יהיה קרוב למה שאתה חושב שאתה תקבל, אבל יהיה לך מזומן ביד.

 

המלצה שלי? תבדוק מה האיגניס הכי זול באתר יד2, תוריד 1000 שקל ותכתוב מחיר גמיש. אתה מוכר תוך שעה.

פורסם

אחרי יותר מחצי שנה של ניסיונות למכור איגניס 2006 במחיר ריאלי (מחירון היה 42) 150000 ק'מ דרשנו תחילה 36 עד שמצאנו רכב שרצינו רשמתי ביד2 30 ופחות מ4 שעות הרכב לא היה אצלי (עשיתי בדיוק מה שאמר ד.סובארו).

ממליץ לך לחפש רכב (במידה ואתה מעוניין ברכב אחר) אחר ואז לרשום מחיר הנמוך ביד2, לפני שנתיים לא הפסיקו להציק לי על מכירת הרכב ובזמן המכירה בדיוק ההפך :)

פורסם

פעם רכב שלך היה נמכר בשעה גם מעל המחירון וקשה לך לקבל שאתה לא מצליח למכור,

אבל היום בעידן הליסינגים והמגרשים המחירים של המכוניות כ"כ זול שאף אחד לא ישלם לך מחירון על רכב 2005 תוריד ל-30000 ש"ח ותגמור עם המכירה כמה שיותר מהר שלא תתיאש ובסוף תמכור גם בפחות

פורסם

חבר'ה יש פה בלבול קטן.... מדובר באוטו שהמחירון המשוקלל שלו (לפי יד 2 וממה שהבנתי גם לוי יצחק) הוא 38,500 ש"ח. הרכב פורסם ביד 2 מלכתחילה במחיר של 34,500 ש"ח - כלומר נמוך ב-4 אלף ש"ח מהמחירון!!

ובמקום שאנשים יקפצו על ההזדמנות, בן אדם מתקשר אלי ואומר לי "למה אתה לא מוכר במחיר מחירון? יש בעיה כלשהי באוטו שבגללה הורדת את המחיר?"

בקיצור ה' ישמוררררר אותנו הישראלים באמת

 

מן הסתם שאני יכול לתקוע מחיר של 29,000, בטח שאם אני אפרסם אותו במחיר זנות אז יחטפו אותו.... אבל כנראה שזה גורם לאנשים לחשוד ככה שזה לא ממש עוזר לי כרגע

פורסם

זה לא גורם לאנשים לחשוד, זה גורם לאנשים לקנות 8)

 

ותאמין לי שאין שום סיבה לקנות את הרכב שלך, גם ב-34K. כל מי שרוצה רכב קטן במחיר הזה יכול להיכנס לכל חברת השכרה ולרכוש יונדאי גטס ב-35K (והוא לא יצטרך להשקיע שקל בתיקונים וגם תהייה לו אחריות לשנה על גיר ומנוע, שאתה לא נותן) ואם ממש מתחשק, אז אפשר גם לפרוס לתשלומים. המון המון תשלומים. כאלה שלא צריך לתת במכה אחת 35K, אלא לשלם 600-700 שקל כל חודש ולרכוש גם רכב בן שנתיים כמו סוזוקי אלטו 2010.

 

בקיצור - אתה מבין את הבעיה שאתה נמצא בה? אתה מוכר רכב יקר מדי לשנתון שלו. כל אדם בר דעת יפתח את העיתון, יראה את הפרסומים המפתים ופשוט לא יעלה בדעתו לקנות רכב בן 8 במיטב כספו.

 

אז תתכבד ותתקן את העיוות שנותן לרכב שלך שווי כ"כ גבוה, ותמכור במחיר הריאלי - שהוא כנראה סביבות 30K.

פורסם

אני לא חושב שיונדאי גטס מחברת השכרה עדיף על הרכב שאני מוכר...

כרגע המצב הוא כזה: הרכב מפורסם במחיר נמוך (בהרבה) מהמחירון, אין מתעניינים (מלבד אלה שמתעניינים למה המחיר הנמוך חחח)

 

אגב תודה רבה על התגובות והעזרה!!

פורסם
אני לא חושב שיונדאי גטס מחברת השכרה עדיף על הרכב שאני מוכר...

כרגע המצב הוא כזה: הרכב מפורסם במחיר נמוך (בהרבה) מהמחירון, אין מתעניינים (מלבד אלה שמתעניינים למה המחיר הנמוך חחח)

 

אגב תודה רבה על התגובות והעזרה!!

 

ת'אמת גם אני לא חושב שגטס מהשכרה נותנת הרבה יותר מהרכב שלך. אבל...

הנה רשימה קצרה של יתרונות שהגטס כן נותנת, כדי שתבין שאתה בנחיתות (לדעתי):

 

1. רכישה ממגרש מסודר עם המון מכוניות - מבחר של צבעים.

2. אפשרות לרכוש את הרכב בכל מקום בארץ, לאחר שינוע.

3. הרוכש של הגטס יהיה יד 2, הרוכש של האיגניס יהיה יד 4.

4. תיקון כל הפגמים הקוסמטיים והמכניים על חשבון החברה.

5. אחריות לשנה על מנוע וגיר.

6. תשלומים חודשיים לארבע שנים בלי ריבית והצמדה.

 

 

מכיוון שרוב רוכשי הרכב מתעניינים במשהו שיזיז אותם מנקודת א' לנקודה ב', אתה נותרת בעצם רק עם אלה שמחפשים מראש סוזוקי איגניס, ואתה עוד צריך לפתות אותם לקנות דווקא את שלך, ודווקא במהירות גבוהה.

פורסם

לפני חודשיים מכרתי את האיגניס (2006) של אחותי בפחות משבוע, במחיר כמעט מחירון...

קודם כל תן עוד זמן יומיים זה ממש מעט, דבר שני מה שמפחיד ברכב שלך זה היד,קח בחשבון.

דבר שלישי ביותר מ32 - 30 לא תצליח למכור אבל אל תוריד במכה תנסה בהדרגה.

פורסם

טוב אז אחרי בדיקה במחירון לוי יצחק (ה"מדוייק והאמין"), מתברר שהמחירון המשוקלל של האיגניס הוא 32,000 ש"ח. כרגע מפורסם במחיר הזה

פורסם

הסתכלתי עכשיו ביד 2,

שלך זה הצהובה?

אם כן, יכול להיות שהחזות היא שמונעת מהאוטו להמכר,

מה גם, שיש אחת לבנה עם יד נמוכה יותר באלף פחות באותו שנתון וקילומטראז'

פורסם

כן, הצהובה. בקשר ללבנה שמפורסמת ב-31,000 ש"ח, אני יכול לרדת גם למחיר נמוך מזה. כל עוד יגיע מישהו רציני שירצה את הרכב... רשמתי גמיש במחיר ואני מתכוון לזה :)

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...