Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם

אצלך למבדה נמוך ו-CO גבוה, כלומר כנראה שהמנוע עובד על תערובת עשירה מאוד בדלק.

יש לבצע בדיקת דיאגנוסטיקה מקיפה כדי לראות איזה חיישן או רכבי בעייתי. גש למוסך עליו המלצתי לך קודם והם יוכלו לעזור לך להתגבר על הבעיה (ועל הדרך גם לשפר את צריכת הדלק של הרכב).

פורסם

זה בדיוק שאני לא מבין.

 

הרי ערך הלמדה נמוך בטיפה וכמעט תקין אבל ה-co גבוה פי עשר!! מהתקן.. איך זה הגיוני?!?!

 

הרי הלמבדה מעידה על יחס סביר בין הדלק לאוויר בתערובת..

פורסם

מישהו יכול להסביר לי את זה?!?

 

לגבי הודעות קודמות בנושאים שונים שצפיתי בהם, דיברו על מעבר טסט ב"200" ש"ח..

 

מישהו יכול לשלוח לי בפרטי למייל במה מדובר?

פורסם

אהלן אחי.

לפני שבועיים קרה לא אותו מקרה.

כמו שכבר אמרו לך הבעיה היא בממיר הקטליטי או בחיישן החמצן (חיישן למבדה).

הטעות שלי הייתה ללכת ישר לאגזוזן ולא להתייעץ לפני בפורום.

האגזוזן כמובן התקין לי מיד ממיר קטליטי, קיבל אחלה סיפתח לאותו יום והבטיח לי שהכל בסדר.

(מה שקרה בעצם שזה לא הייתה הבעיה, והבעיה הייתה בחיישן חמצן).

בדיקה מוקדמת הייתה חוסכת לי את הממיר הזה ככל הנראה.

 

בכל מקרה, אני מאוד מאוד ממליץ לך לקפוץ לחשמלאי\מוסך ולהריץ דיאגנוזה על הרכב (לא צריך לבקש יותר מ150 ש"ח) והדיאגנוזה תגיד לך אם זה ממיר או חיישן.

אגב חיישן, ממליץ לך מאוד להזמין לבד.

×
×
  • תוכן חדש...