Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[שרשור מתעדכן] נשברתי (או) שיפור-קו STI'03


שימו לב! השרשור הזה בן 4103 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

וואוו, אני זוכר שנסעתי נסיעה ארוכה ורגועה בקושי עברתי את ה-400 ק''מ.

 

 

האמת, למישהו שהתרגל לרכב חשמלי, גם ה230 ק"מ שהצלחתי למשוך מהמיכל נראים טווח עצום:lol:

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו, לא חוכמה... נסיעה מחוץ לעיר בלבד, בהרצה ועוד קרעת את המיכל- במצב כזה צריך להרים את הרכב לגרעפס אחרי התדלוק:lol:

 

זכור לך כמה ליטרים נכנסו באותו תדלוק?

זאת הייתה נסיעה נחמדה לגולן וחזרה.

אם אני זוכר נכון 54.5 ליטר כשהמיכל מכיל למיטב ידיעתי 55 ליטר.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש גבר, נראה מדהים.

תמיד היה לי חלום ילדות להביא STi חח, אבל במקום זה הבאתי מה שהיה בתקציב איביזה 1.6 3 דל'.

אתה זרקת הרבה שאתה אולי תחליף קוילאוברים וזה, זה ממש יקר הרי, ככה על דעת פשוטה כל כך אתה תחליף סט שלם?

 

אני שאלתי ב-E&A (אני עובד ממול במוסך ניסאן רנו "רייך" מי שמכיר בבני ברק), הציעו לי סט ב-4,500 ש"ח, זה פשוט מטורף !

הבחור אמר שהוא יוכל להוריד לי קצת כי אני עובד אצל בחור שהוא מכיר הרבה שנים וזה, אבל עדיין זה ממש אבל ממש יקר, אני בחיפושים אחרי סטים למכירה יד שנייה או משהו.

 

אני חייב להנמיך אותה, נראת כאילו היא על ג'ק כל הזמן חח, וגם בפניות היא אוהבת לתפוס זווית גלגול יפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה זרקת הרבה שאתה אולי תחליף קוילאוברים וזה, זה ממש יקר הרי, ככה על דעת פשוטה כל כך אתה תחליף סט שלם?

 

ישנה בעיה אשר ידעתי עליה מראש במעמד קניית הרכב אשר זקוקה להתיחסות.

בהתחלה חשבנו ששני הבולמים הקדמיים עשו את שלהם, כמו שאמרתי בבדיקה מעמיקה יותר עלינו על כך שהבעיה היא בקדמי שמאלי בלבד.

מעבר לכך, הבעיה היא לא הבולם עצמו אלא חופש מסויים בינו לבין הקאמבר פלייט. בבולם רגיל היית יכול לפתור את זה עם כריות בולם מקוריות, מאחר והקיט קוילאובר שעל הרכב מגיע עם קאמבר פלייטס משלו ולא משתמש בכריות מקוריות, אי אפשר לדעת בוודאות כיצד נוכל לטפל בבעיה (אם בכלל) - לפחות עד שנפרק הכל לגורמים ונמקד את הבעיה עוד יותר.

השבוע הרכב יכנס למוסך בשנית, בתקווה למצוא איזה תושבת או גומיה גמורה שאפשר להחליף בקלות ללא החלפת סט קוילאוברים שלם.

בוודאי שאני לא קובע החלפה כ"כ יקרה בקלות דעת, אבל אין ברירה- מעבר לנושא ההתנהגות, מדובר בבטיחות. אמנם חופש קטן, אמנם אפשר למשוך את זה עוד, אבל בשורה התחתונה- בטיחות זאת בטיחות ואם לא ימצא פיתרון השבוע אאלץ להחליף את הסט בשלמותו או לשבור את הראש כיצד למצוא חלק בודד מתוך הסט.

 

לדוגמא בנושא הבטיחות, כשקניתי את הרכב היו עליו צמיגי שקר כלשהו, סיניים וזולים, דיי יבשים אבל עם בשר עליהם. מה שבטוח- לא אוחזים בכלל.

בנוסף, היה קרע בצמיג קדמי-שמאלי בחלקו הפנימי (שאותו אגב אני נוטה לשייך לבעיה בבולם).

הצמיגים האלה הוחלפו כבר ביום הראשון שהרכב היה אצלי בסט R1R טרי.

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש.

 

שווה לבדוק את חיישן הMAF. לפעמים כשהוא עייף הוא נותן קריאות לא נכונות ובעכבות זה עשיר / עני.

יש ברכב שעונים? EGT או ווידבנד?

 

תנסה בתור התחלה לנקות אותו, זה אפשרי ומשמעותית משפר את המצב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש.

 

שווה לבדוק את חיישן הMAF. לפעמים כשהוא עייף הוא נותן קריאות לא נכונות ובעכבות זה עשיר / עני.

יש ברכב שעונים? EGT או ווידבנד?

 

תנסה בתור התחלה לנקות אותו, זה אפשרי ומשמעותית משפר את המצב.

 

 

אין, אבל זה בהחלט משהו שאני מתכוון להוסיף בקרוב, במיוחד לאור העובדה שיש ברכב את מחשב הדרך של Ecutek שמאפשר Data logging ותצוגה חיה של מידע ע"ג המסך ללא שעונים.

תודה על העצה, אתה מתכוון לנקות את חיישן הMAF? אני אעשה את זה יחד עם בדיקת חיישן הלמדה, אבל אני בספק אם זאת התקלה. כמו שאמרתי ניתקתי את הMAF לגמרי וקודי התקלה הרלוונטיים אליו אכן עלו והתנהגות המנוע בסרק גם היא תאמה את הניתוק, כלומר אם הוא היה זה שמלכתחילה גורם לתקלה לא היינו רואים שינוי בניתוקו.

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאור איפה קרע פנימי ולמה לדעתך זה מהבולם?

 

ישנה בעיה אשר ידעתי עליה מראש במעמד קניית הרכב אשר זקוקה להתיחסות.

 

 

בהתחלה חשבנו ששני הבולמים הקדמיים עשו את שלהם, כמו שאמרתי בבדיקה מעמיקה יותר עלינו על כך שהבעיה היא בקדמי שמאלי בלבד.

מעבר לכך, הבעיה היא לא הבולם עצמו אלא חופש מסויים בינו לבין הקאמבר פלייט. בבולם רגיל היית יכול לפתור את זה עם כריות בולם מקוריות, מאחר והקיט קוילאובר שעל הרכב מגיע עם קאמבר פלייטס משלו ולא משתמש בכריות מקוריות, אי אפשר לדעת בוודאות כיצד נוכל לטפל בבעיה (אם בכלל) - לפחות עד שנפרק הכל לגורמים ונמקד את הבעיה עוד יותר.

השבוע הרכב יכנס למוסך בשנית, בתקווה למצוא איזה תושבת או גומיה גמורה שאפשר להחליף בקלות ללא החלפת סט קוילאוברים שלם.

בוודאי שאני לא קובע החלפה כ"כ יקרה בקלות דעת, אבל אין ברירה- מעבר לנושא ההתנהגות, מדובר בבטיחות. אמנם חופש קטן, אמנם אפשר למשוך את זה עוד, אבל בשורה התחתונה- בטיחות זאת בטיחות ואם לא ימצא פיתרון השבוע אאלץ להחליף את הסט בשלמותו או לשבור את הראש כיצד למצוא חלק בודד מתוך הסט.

 

לדוגמא בנושא הבטיחות, כשקניתי את הרכב היו עליו צמיגי שקר כלשהו, סיניים וזולים, דיי יבשים אבל עם בשר עליהם. מה שבטוח- לא אוחזים בכלל.

בנוסף, היה קרע בצמיג קדמי-שמאלי בחלקו הפנימי (שאותו אגב אני נוטה לשייך לבעיה בבולם).

 

הצמיגים האלה הוחלפו כבר ביום הראשון שהרכב היה אצלי בסט R1R טרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקרע בדופן הפנימית.

קשה לי להסביר את התחושה במילים, אבל זה בהחלט מורגש מעשית. אני אנסה בכל זאת:

כשצד שמאל עולה על בורות קטנים (לעומת הימני ששם הכל "בסדר", במרכאות כי זה בסדר של סד עינויים על קוילאוברים) מורגש שהשיכוח לא ממש מגיע, החופש הזה של החצי ס"מ - ס"מ מורגש. כאילו שהשיכוך במצב כזה לא נעשה ע"י הבולם אלא ע"י הפצצה שהאוטו חוטף מסגירת החופש, דבר המורגש בגב לעומת צד ימין.

לגבי הצמיג אני משער שהבעלים הקודם נכנס לבור בצורה לא אחראית, משהו שלעצמו עלול לקרוע צמיג (ואני כבר ראיתי צמיג חדש ואיכותי נקרע כתוצאה מדבר כזה בפורשה 911), בתוספת לחופש שכנראה מעצים את המכה ויש לנו בעיה.

אבל בכל זאת, רק השערה. העובדה בשטח- היה צמיג קרוע, הכל נשקל והוחלפה רביעיה חדשה.

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כ"כ הבנתי איך הקרע בצמיג קשור לבולם. נראה לי זה היה בור - אבל מזל שעלית על זה. מסוכן לנהוג מהר כשיש קרע בצד הפנימי של הצמיג ולא יודעים על זה. לכן כשקונים רכב משומש חובה לבדוק את הצמיגים גם בצד השני.

 

בכל אופן, אחלה אוטו... יום אחד יהיה לי כזה :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אביעד שנינו יודעים שהיום הזה מאוד רחוק :-D

 

עשית בחירה טובה עם הצמיגים, אני גם נוטה להחליף צמיגים חדשים לכל מכונית שאני רוכש במיוחד כשמדובר בספורטיביות, לא מבין איך אדם שנוהג ב-STI רוכש צמיגים סינים.

לגבי עניין הבולם חפש באיביי UK לגבי חלקים מרכב משומש, אולי קיים קיט תושבת בולם קדמיות ייעודיות שיפתרו לך את הבעיה בתשלום נורמלי מאשר להחליף סט קויילאוברים חדש שיוציא אותך בנזק של אלפי שקלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כ"כ הבנתי איך הקרע בצמיג קשור לבולם. נראה לי זה היה בור - אבל מזל שעלית על זה. מסוכן לנהוג מהר כשיש קרע בצד הפנימי של הצמיג ולא יודעים על זה. לכן כשקונים רכב משומש חובה לבדוק את הצמיגים גם בצד השני.

 

בכל אופן, אחלה אוטו... יום אחד יהיה לי כזה :-)

 

אני לא אומר שהוא קשור בצורה ישירה, אני רק אומר שנשמע לי הגיוני שאם החופש הזה מורגש במכה שאני מקבל לגב בעליה על מהמורות, סבי להניח שהוא גם "מורגש" בהתנגדות/מכה לצמיג. בכל אופן, על דבר אחד אין ויכוח- איפשהו שם היה בור רע שגרם לקרע הזה.

 

 

אביעד שנינו יודעים שהיום הזה מאוד רחוק :-D

 

עשית בחירה טובה עם הצמיגים, אני גם נוטה להחליף צמיגים חדשים לכל מכונית שאני רוכש במיוחד כשמדובר בספורטיביות, לא מבין איך אדם שנוהג ב-STI רוכש צמיגים סינים.

לגבי עניין הבולם חפש באיביי UK לגבי חלקים מרכב משומש, אולי קיים קיט תושבת בולם קדמיות ייעודיות שיפתרו לך את הבעיה בתשלום נורמלי מאשר להחליף סט קויילאוברים חדש שיוציא אותך בנזק של אלפי שקלים.

 

 

ידוע, תודה. ניסיתי לחפש חלקים לסט הספציפי ללא הצלחה.

בכל אופן, אחרי שהבולם יפורק השבוע נהיה חכמים יותר, יכול להיות שגומיה פשוטה בין הקאמבר פלייט לבולם תפתור את הבעיה, יכול להיות שנגיע למסקנה שהקאמבר פלייט עצמה היא הבעיה אבל אולי נראה שאפשרי להחליף בקאמבר פלייט גנרי.

בכל אופן אני מקווה לצאת בנזק קטן ככל האפשר:oops:

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון:

 

פירקנו את הבולם לגמרי והוא נמצא תקין.

הבעיה היא בקאמר פלייט כמו שחשבתי, המיסב שלו נשחק ויש חופש של בערך חצי ס״מ. אמנם נשמע מעט במובנים של מידות ומרחקים, אבל זה מספיק כדי להיות מורגש וכדי לשבת לי על הלב כשאני נוסע באוטו.

לא הצלחתי למצוא ספקים של Helix, אבל מבדיקה אחרת עולה שאפשרי להשתמש בקאמר פלייטס של חברה אחרת כל עוד הם משתמשים בהברגה בגודל m12.

מחיר קאמבר פלייט חדש של חברה טובה כמו Tein או Cusco נע בין 200-300 דולר לפני משלוח ומיסים. עכשיו נשארה ההחלטה אם לשלם נניח 350 דולר על קאמבר פלייטס חדשים בלבד, כלומר כשליש מעלות סט קוילאברים חדש, או לעשות את הצעד ולרכוש סט חדש לחלוטין.

עוד הצעה שעלתה היא לחרוט מיסב חדש, או לרכוש מיסב שמיועד לקאמבר פלייט מיברה אחרת אבל בגודל תואם ולהחליף עם השחוק. שני הפתרונות האלה לא נראים לי ולכן לא נכנסים לשיקול מלכתחילה...

 

למישהו יש סט קאמבר פלייטס או קוילאוברים למכירה? אם הסדנאות עוקבות אשמח לקבל הצעה.

 

 

מתחילים לפרק

tebu3uda.jpg

 

 

הקוילאובר בחוץ, מתחילים לבחון את החלקים

aqu7eqy2.jpg

 

הקוילאובר והקאמבר פלייט הסורר מופרדים, בנסיון לפתוח את הפלייט עצמו ללא הצלחה...

שימו לב לגובה שבו הקוילאובר נמצא וכמה יש עוד לרדת:eek:

bapu9eze.jpg

 

ma3use7a.jpg

 

aju9e3a4.jpg

 

ותודה רבה לאלי וצוות מוסך מקס פאוור על השירות האדיב.

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4103 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...