Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מילה טובה לחברת הליסינג פריים ליס או "מי מכיר C3 פיקאסו GTI?"


bagira
שימו לב! השרשור הזה בן 4152 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מזה כשנה וחצי אני נוהג ב C3 פיקאסו, מליסינג של פריים ליס.

הרכב גמע כ 50K ק"מ.

 

התקשרתי לחברת הליסינג לתאם החלפת צמיגים (הגיע הזמן, הישנים עשו את שלהם) והמוקדנית אמרה שהיא תעביר את העניין לטיפול.

 

 

מידע אישי שלי אני יכול להגיד שמדובר במידה נדירה וקשה מאוד (195/55/16) להשגה בארץ.

 

תוך כחצי שעה יוצרת איתי קשר נציגה עם בשורות רעות, בעיית מידת הצמיגים של הרכב מוכרת גם להם, גם היבואן בחוסרים אדירים של הצמיגים והיא מבקשת להתאזר בסבלנות מספר ימים, זה בטיפול.

 

זרמתי איתה, חיכיתי מספר ימים.

 

לאחר מספר ימים עליתי על מסמר 10 שחדר דרך הסוליה ויצא דרך הדופן, בקיצור, צמיג בלאי.

 

החלפתי לצמיג החלופי הדק ומיד התקשרתי לאותה נציגה, הסברתי לה מה שקרה והבהרתי שגם מבחינת נוחות אבל בעיקר מבחינה בטיחותית, אני לא יכול להמשיך לנהוג כך.

 

גם אם אסע לאט מאוד כל הדרך, אני נוסע ללא צמיג חלופי מה שאומר חילוץ בגרירה בפנצ'ר הבא.

 

השעה הייתה אחה"צ מאוחרים כך שהיא לא יכלה ממש לעזור לי רק פתחה "פניה דחופה".

 

למחרת התקשרתי לאותה גברת, הבהרתי לה שאני ברכב הזה לא נוסע יותר, או שימצאו לי פתרון עכשיו ומיד (הם הרי הליסינג הרשמי של היבואן, מצידי שיקחו את הצמיגים מאיזה רכב תצוגה שלהם) או שנבטל את כל העיסקה כי אני לא משלם על רכב שלא תקין.

 

 

חשוב לציין, למרות תוכן השיחה, כל השיחות נעשו בצורה קולחת ונעימה, לא היו צעקות, לא היה עצבים, רק אסרטיביות אדיבה מצידי ואדיבות נטו מצידה.

 

תוך שעה חזרו אלי, מצאו צמיגים בפנצריית צ'ק-אפ בפולג (רבאק, מישהוא היה שם פעם? המקום נראה כמו בית מרקחת לצמיגים ) ואני מוזמן לסור לשם ולהתקין את הצמיגים.

 

יצאתי משם עם רביעיית T1R חדשה וטריה שברור לי לחלוטין שלא הייתה בתכנון התקציבי של חברת הליסינג הם פשוט הלכו את האקסטרה מייל הדרוש בכדי להפוך לקוח ממורמר בפוטנציה ללקוח מאושר.

 

השינוי בהתנהגות הרכב הוא לא פחות ממהפכה (לפני זה נהגתי על מישלן אנרג'י שהגיעו מהמפעל), לא רק שהנוחות והאחיזה השתפרו פלאים (בטח אל מול האנרג'י) אלא שהרכב סבל מיומו הראשון מתופעה של "התנדנדות" על ציר האורך (יעני שמאלה ימינה) במהירויות נמוכות מאוד, זאת תופעה ידועה בדגם, היא פשוט נעלמה כליל!

 

יאללה, עם כזה שדרוג ביכולות הרכב, שבוע הבא שדרוג תוכנה (18+ כ"ס), K&N אין-בוקס ואם מישהוא רואה פיקאסו נותנת בראש ל AMG, זה אני! :lol:

 

attachment.php?attachmentid=318065&d=1355233899

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה של חברת הליסינג לא היה בלמצוא מידה, שכן לא חסר צמיג במידה הרצויה, אלה לעמוד בתנאי של הקוד עומס של הצמיג. במקור מגיע 91T על הצמיג. הם יכולים להרכיב את אותו הצמיג, שמגיע ל-700 שקל ליחידה, או ללכת על קוד גבוה יותר שקיים רק ב-TOYO T1R, שעולה400 ליחידה.

 

זו הסיבה שמשכו אותך, אני מכיר את הבעיה שלך אישית.

 

האבסורד בנושא, שברשומון הייבוא של הרכב רשם היבואן את הרכב עם קוד עומס של 82H אם אני זוכר נכון, ושם רשום שאפשר להרכיב כל צמיג בעל נתונים זהים עד גבוהים יותר.

 

אני לא אחליף צמיגים אחרי 18,000 ל-T1R, אבל ביום שאהיה חייב להחליף אחד לפחות, אני מחליף רבעייה.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...