Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4947 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה לא מבין על מה אני מתלונן ואני לא מבין על מה אתה מתנפח. ציינתי עובדה שהמחיר הזה הוא יקר לטעמי ובגלל זה אני בודק פתרונות אחרים..מה זה קשור בכלל למגיע או לא מגיע? לא ביקשתי ולא דרשתי שום דבר,בטח שלא בחינם.

אם אתה יכול להוציא סכומים כאלה על דיטייל חיצוני אז בכיף.אני לא יכול גם אם ממש רוצה..סדרי העדיפויות שלי שונים משלך.

אם כואב לך הגב אחרי פוליש לחצי אוטו כדאי לחזק את הגב בחדר כושר ולאכול קצת יותר בריא..ככה תהייה יותר חזק.

אני שמח שאתה דואג לשלומי, אבל אחרי תאונת דרכים הגב שלי כבר לא יהיה אותו הדבר.

אם תעשה חשבון ותתמחר את כל העלויות של ציוד/חומרים/זמן אז יהיה לך יותר זול לעשות דיטייל אצל דיטיילר מאשר לקנות בעצמך.

אבל כנראה ששעת עבודה שלי שווה יותר משעת עבודה שלך ולכן אני מעריך את זמן הסופ"ש שלי יותר (נכון זה נחמד להיות שבוי בקונספציות? זה בקשר להערה שלך על המצב הפיזי שלי).

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם שעת עבודה שלך שווה יותר משלי אני מפרגן אבל אתה לא יודע ואני לא יודע...אין לי כוונה להתנצח עם אף אחד פה.אני יודע לעשות את זה טוב מאד אבל זה לא המטרה של הפורום הזה.

תרגיש טוב חביבי.

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם
לדעתי סכומים שכאלה הם מנופחים ומוגזמים.אני מודע לכך שהעבודה לא קלה ודורשת מיומנות וגם הוצאות (גם אם חלקם חד פעמיות כמו מכונה טובה ומכשיר מדידת צבע) כמו חומרים. אני מאמין שמחיר החומרים לבעל עסק הוא הרבה פחות ממה שצרכן פרטי ישלם (כמו בכל תחום).

כנראה שמספיקה לבעלי העסקים האלה כמות הלקוחות שיש להם אחרת המחירים היו יורדים-לדעתי יש ממה לרדת אבל כמעט תמיד יש מי שישלם..כשהתחום הזה יתפתח פה ותהייה תחרות אמיתית אז מגע הקסם של דיטיילר מקצוען יהיה זמין גם ללא "טחונים" שבייננו.

 

דיטיילינג זה לא שטיפת רכב.

אתה לא מצפה ממישהו שיעבוד יום שלם על רכב, ישלם שכירות, יקנה חומרים (מאוד יקרים ובניגוד למה שאתה חושב, דיטיילירים קונים מאותם אתרים שצרכנים רגילים קונים, ויותר מכך, קונים מוצרים שעולים פי כמה וכמה לליטר) ויקח לך 500 ש"ח?

 

ואחרי מע"מ, מיסים, שכירות חשמל ומים ישאר לו 200ש"ח ליום עבודה? שכר מינימום?

דיטיילינג אמיתי זה שירות מיקצועי ויוקרתי.

הוא דורש קודם כל מיקצוען עם נשמה, שיודע הכל שלב של העבודה בדיוק מה הוא עושה.

ב 500 ש"ח אתה מקבל חפיף של מישהו אין לו מושג מה באמת הוא עושה.

דיטיילינג איכותי בחו"ל עולה מעל ל- 500$ למשהו בסיסי/פוליש חד שלבי. (500$=2000ש"ח). וזה רק ההתחלה.

 

לכן, עבודות של 1000ש"ח ומעלה לגיטימיות לגמרי! הכל נמדד בתוצאה, תוצאה איכותית במקרה הזה היא משוואה של זמן עבודה (חוץ מחומרים/כלים וידע) וזמן עבודה = $$$, מיקצוענות =$$$, ידע =$$$.

 

חובב דיטיילינג, יקח לו זמן להגיע לתוצאות של איש מקצוע אמיתי, אבל, זאת הנאה אמיתית. ושוב כמובן, לא כל אחד יוכל להגיע לתוצאות, חלקנו פשוט עם ידיים שמאליות.

גאדג'טיסט,בלוגר, דיטיילר חובב, ובעיקר פרקציוניסט

פורסם
איתי שיש לו בלוג נפלא על עולם הדיטיילינג מוכר את המכונה שלו שהיא בת שנה בערך והיא במצב טוב, אני ממליץ לך לבדוק.

ייתכן ומדובר במציאה.

http://ildetailing.wordpress.com/2012/11/30/%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%A9%D7%A8-%D7%9C%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%94/

 

תודה על הפרגון!

גאדג'טיסט,בלוגר, דיטיילר חובב, ובעיקר פרקציוניסט

פורסם
דיטיילינג זה לא שטיפת רכב.

אתה לא מצפה ממישהו שיעבוד יום שלם על רכב, ישלם שכירות, יקנה חומרים (מאוד יקרים ובניגוד למה שאתה חושב, דיטיילירים קונים מאותם אתרים שצרכנים רגילים קונים, ויותר מכך, קונים מוצרים שעולים פי כמה וכמה לליטר) ויקח לך 500 ש"ח?

 

ואחרי מע"מ, מיסים, שכירות חשמל ומים ישאר לו 200ש"ח ליום עבודה? שכר מינימום?

דיטיילינג אמיתי זה שירות מיקצועי ויוקרתי.

הוא דורש קודם כל מיקצוען עם נשמה, שיודע הכל שלב של העבודה בדיוק מה הוא עושה.

ב 500 ש"ח אתה מקבל חפיף של מישהו אין לו מושג מה באמת הוא עושה.

דיטיילינג איכותי בחו"ל עולה מעל ל- 500$ למשהו בסיסי/פוליש חד שלבי. (500$=2000ש"ח). וזה רק ההתחלה.

 

לכן, עבודות של 1000ש"ח ומעלה לגיטימיות לגמרי! הכל נמדד בתוצאה, תוצאה איכותית במקרה הזה היא משוואה של זמן עבודה (חוץ מחומרים/כלים וידע) וזמן עבודה = $$$, מיקצוענות =$$$, ידע =$$$.

 

חובב דיטיילינג, יקח לו זמן להגיע לתוצאות של איש מקצוע אמיתי, אבל, זאת הנאה אמיתית. ושוב כמובן, לא כל אחד יוכל להגיע לתוצאות, חלקנו פשוט עם ידיים שמאליות.

 

תודה על ההתייחסות העניינית .

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם
מה זה בשביל אנשים כמוך?אנשים שלא עושים האפצ'י ויוצא להם 600-800 שקלים מתחת לאף? אתה בכלל מכיר אותי שאתה תוקף אותי באופן אישי?

אני חושב ש 600-800 שקלים לדיטיילינג (חיצוני בלבד) זה סכום גבוה,בשביל זה מדברים פה ומתייעצים ואחר כך מחליטים.

 

אתה מבין שאתה טוען פה שהמחיר גבוה רק כי לך אין את האפשרות להוציא סכומים שכאלה ?

לדעתי מחיר של המבורגר במקדונלדס מאוד יקר, אבל אנשים אחרים יגידו שמאחורי הסכום יש רשת ענקית שצריכה פרנסה.

כאמור, דיטיילינג הוא מותרות, לא זכות טבעית של אדם. דעתך או יכולותיך לא ישנו את המחיר הסביר לתהליך הזה.

בכל אופן, ההסבר של איתי היה ממצה. אני מקווה שבזאת הסתיים הדיון.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

^

אז אחרי כל הדיון הפורה הזה, כמה באמת אמור לעלות פוליש לרכב במקום אמין?

מי שרוצה מוזמן לפרסם מחיר כאן או בה"פ.

מדובר על פיג'ו 3008 שחורה עם סווירלים מעצבנים.

 

תודה.

פורסם
^

אז אחרי כל הדיון הפורה הזה, כמה באמת אמור לעלות פוליש לרכב במקום אמין?

מי שרוצה מוזמן לפרסם מחיר כאן או בה"פ.

מדובר על פיג'ו 3008 שחורה עם סווירלים מעצבנים.

 

תודה.

 

היות והחברים בפורום לא עוסקים בדיטיילינג למחייתם יהיה לנו קשה לתת לך סכום מדוייק.

גם למה לך להתעסק עם השערות.?? ישנו שרשור בפורום עם שמות הדיטיילרים המובלים, תרים טלפון לאלה שגרים קרוב אלייך ותבקש הצעת מחיר, יכול להיות שתתבקש לשלוח כמה תמונות של הרכב (עוד יותר טוב זה לקפוץ לדיטיילר שיראה במו עיניו)

1000 שח לדעתי זה מחיר סביר לטיפול מקצועי וייתכן אף שיהיה גבוה יותר. (אין לי ספק שניתן למצוא גם בפחות, למשל כאן )

 

אחרי שתעשה זאת תעלה לכאן תמונות של החולה ותעדכן מה הסכום שהציעו לך...

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

תודה על התגובה.

אז על פי הקישור שהבאת עלות פלסטלינה-פוליש-וקס =600 ש"ח.

לדעתי זה מחיר סביר בהחלט ומייתר את הרצון לרכוש פולישר-פדים-חומרים-מטליות-כאבי גב-שעות עבודה, אשר סה"כ מסתכמים בפי כמה יותר.

 

תודה.

פורסם
תודה על התגובה.

אז על פי הקישור שהבאת עלות פלסטלינה-פוליש-וקס =600 ש"ח.

לדעתי זה מחיר סביר בהחלט ומייתר את הרצון לרכוש פולישר-פדים-חומרים-מטליות-כאבי גב-שעות עבודה, אשר סה"כ מסתכמים בפי כמה יותר.

 

תודה.

אם אתה פונה לדיטיילר מקצועי אני מציע שתשאל כמה עולה פתרון הגנה יותר קבוע כגון OPTIMUM OPTI COAT או CARPRO CQUARTZ. יש מצב שזה 100-200 ש"ח יותר וזה כמו ווקס שמחזיק שנתיים+

פורסם
תודה על התגובה.

אז על פי הקישור שהבאת עלות פלסטלינה-פוליש-וקס =600 ש"ח.

לדעתי זה מחיר סביר בהחלט ומייתר את הרצון לרכוש פולישר-פדים-חומרים-מטליות-כאבי גב-שעות עבודה, אשר סה"כ מסתכמים בפי כמה יותר.

 

תודה.

 

בנוסף ראיתי שהם עושים ב750 ש"ח טיפול מקיף לכל הרכב.

דרך אגב אני לא ממליץ עליהם או משהו בסגנון, אני אפילו לא מכיר אותם, חיפוש זריז בגוגל הביא תוצאה שלהם והבאתי אותה כדוגמה בלבד. תתקשר ותברר עד כמה הם רציניים, תשאל מה משך הטיפול (שעה זה קצר מדי לצורך העניין), אתה יכול לשאול מי מבצע את הטיפול ובאילו מוצרים הוא בדיוק משתמש. בנוסף תמשיך לחפש המלצות על המקום הזה כאן בפורום.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
אם אתה פונה לדיטיילר מקצועי אני מציע שתשאל כמה עולה פתרון הגנה יותר קבוע כגון OPTIMUM OPTI COAT או CARPRO CQUARTZ. יש מצב שזה 100-200 ש"ח יותר וזה כמו ווקס שמחזיק שנתיים+

יותר כמו 800+++ (המוצר עצמו עולה 70$ לפני משלוח לארץ) הרכב צריך הכנה ממש טוובה לפני היישום של המוצרים האלה.

גאדג'טיסט,בלוגר, דיטיילר חובב, ובעיקר פרקציוניסט

פורסם
יותר כמו 800+++ (המוצר עצמו עולה 70$ לפני משלוח לארץ) הרכב צריך הכנה ממש טוובה לפני היישום של המוצרים האלה.

ברור, אבל למה שזה יעלה תוספת של 800 ש"ח? זה עולה 40 פאונד באנגליה למזרק שלם שהרי מתאים ליותר ממכונית אחת + אנחנו מוותרים על שלב הווקס. הרכב לא חייב הכנה טובה - זה כמובן הדבר המומלץ. אם זה כזה יקר, הייתי משלם לדיטיילר שיעשה פוליש ואני אמרח בעצמי על המקום את החומר. אפשר לחשוב איזה סיפור זה. למרוח, לחכות כמה דקות, להסתכל טוב לראות שאין מריחות (אם יש, לנגב) וזהו.

פורסם
ברור, אבל למה שזה יעלה תוספת של 800 ש"ח? זה עולה 40 פאונד באנגליה למזרק שלם שהרי מתאים ליותר ממכונית אחת + אנחנו מוותרים על שלב הווקס. הרכב לא חייב הכנה טובה - זה כמובן הדבר המומלץ. אם זה כזה יקר, הייתי משלם לדיטיילר שיעשה פוליש ואני אמרח בעצמי על המקום את החומר. אפשר לחשוב איזה סיפור זה. למרוח, לחכות כמה דקות, להסתכל טוב לראות שאין מריחות (אם יש, לנגב) וזהו.

 

"הרכב לא חייב הכנה טובה" - זה לא משפט שתמצא אצל דיטיילר טוב.

המזרק קטן ומספיק בקושי ל 2 רכבים.

זה מוצר שמאוד מאוד קשה להשיג.

המחיר שראית לא כולל משלוח, לא יודע מה איתך, אני משלם על משלוחים לא מעט כסף...

OPTI-COAT נראה קל ליישום, רק נראה, דורש רמת מיומנות והבנה. OPTIMUM מנסים לחסום את מכירתו לציבור ומיעדים אותו רק לדיטיילרים מכיוון שזה לא כזה פשוט.

כמו כן, מבחינת דיטיילר, ומבחינתך הלקוח, זה יישום אחד, במקום ווקס/סילנט כל 3~6 חודשים. המחיר בהתאם לשירות ולמוצר.

גאדג'טיסט,בלוגר, דיטיילר חובב, ובעיקר פרקציוניסט


×
×
  • תוכן חדש...