Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אני רוצה לעשות קורס נהיגת ראלי, אז רציתי לשאול אם מישהו יודע איפה מה ואיך?

תודה לכל מי שיענה וינסה לעזור. :-)

פורסם

כאחד שמעוניין לעשות אחד כזה בעתיד הלא-קרוב (אחרי הצבא) , חיפשתי מידע ברחבי האינטרנט.

האתר של חברת מסלולים , מציע שם מידע על קצה המזלג לגבי קורסי נהיגה מתקדמת ונהיגת ראלי באירופה.

www.maslulim.co.il

"מתחילים בשיא המהירות ומגבירים לאט לאט.."

 

(קרמבו - מבצע סבתא).

פורסם
כאחד שמעוניין לעשות אחד כזה בעתיד הלא-קרוב (אחרי הצבא) , חיפשתי מידע ברחבי האינטרנט.

האתר של חברת מסלולים , מציע שם מידע על קצה המזלג לגבי קורסי נהיגה מתקדמת ונהיגת ראלי באירופה.

www.maslulim.co.il

תודה רבה, באמת...

עזרת מאוד :-)

פורסם

שם יפה יש לך... :lol:

 

בכל אופן, הנה לך קישור (להעתיק את הכתובת לשורת הכתובות) לסקירה מלאה של בי"ס בארץ כולל מחירים וטל'.

בהצלחה ואל תשכח לספר איך היה...

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2900213,00.html

 

אלעד.

יום אחד ה"בייבי" שלי תהיה במצב כזה שיאמרו עליה "כל המוסיף - גורע"... עד אז אני מסמן עוד יום ב V שבו סידרתי בה משהו :)

×
×
  • תוכן חדש...