Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4558 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קפצתם עליו כאילו כבר בחנתם את רמת הסינוור שלו ביסודיות.

יש נורות H7R שלא מסנוורות בכלל אלא בדיוק כמו נורה רגילה רק יותר לבנה עם פיזור מצוין.

הנורות האלו מתאימות לרפלקטור. כמובן שהאפקט מעט (באמת מעט) פחות יפה מעדשה מפקסת אבל זה בכל זאת לא מסנוור.

זה לא הקסנון שאתם רואים על פנס פלסטיק שעבר זמנו במיצובישי לאנסר שנת 95.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

^

אז זהו שבדיוק על הנורות האלו המליצו לו פה.

אך הוא משתמש ב-H7 רגילה ולא R.

ואת הסינוור אנו לא נמחשים אלא ניתן לראות בברור בהתמונות אשר העלה.

שים לב לתמונה שבה הוא מציג את הפיזור של נורה רגילה מול הקסנון על גבי קיר קרוב.

 

בכל מקרה, הביקורת היא בונה, מקווה שייקח אותה ברצינות ויחליף נורה ל H7R.

המחיר באיביי פשוט מצחיק לזוג נורות.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

סורי שאני מקפיץ הודעה ישנה, אבל אתם דיברתם על נורות H7R שבפועל ברכב שלו הנורות הם HB4 או לחילופין 9006 .

 

אני מקפיץ את ההודעה כי בעצמי מחפש ערכה לשדרוג , ולאחר קריאת הפוסט הזה וניסיון למצוא נורות HB4R לא הצלחתי למצוא שום דבר בסגנון.

 

אם למישהו יש מידע על איזה נורות קיימות ב הונדה סיויק 2010 אשמח לקבל קישור ומידע על זה.

 

תודה רבה :)

פורסם
חבל שהצטרפת למועדון המסנוורים .

 

מסכים רואים בבירור מהפיזור של אלומות האור שעל הקיר שזה מסנוור מאוד

פשוט מצער שאנשים עושים התקנה בלי לשם ז על שאר הנהגים על הכביש ואך עלולים לגרום לתאונה

פורסם
סורי שאני מקפיץ הודעה ישנה, אבל אתם דיברתם על נורות H7R שבפועל ברכב שלו הנורות הם HB4 או לחילופין 9006 .

 

אני מקפיץ את ההודעה כי בעצמי מחפש ערכה לשדרוג , ולאחר קריאת הפוסט הזה וניסיון למצוא נורות HB4R לא הצלחתי למצוא שום דבר בסגנון.

 

אם למישהו יש מידע על איזה נורות קיימות ב הונדה סיויק 2010 אשמח לקבל קישור ומידע על זה.

 

תודה רבה :)

 

שבוע טוב

 

בבקשה נורות ANTI GLARE

 

http://www.hids4u.co.uk/hb4r-9006r-anti-glare-replacement-hid-bulbs.html

 

מתאים לרכב שלך

 

יוגב

Mazda 3 Spirit Canary Yellow


×
×
  • תוכן חדש...