Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים ,

הגעתי להחלטה שצריך להחליף בולמים ברכב ,כי כל פס האטה שאני פוגש בכביש מרגיש לי כמו אנקונדה בלונה-פארק.

 

מה יהיו העלויות ?

מוסך מומלץ בירושלים ?

 

תודה .

CHEVY CAVALLIER 98'

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

קיבלתי הצעת מחיר :

800 ש''ח לזוג בלמים אחורים , של AC DELCO כמובן .

 

והיה גם סיני ב200 ש''ח לבולם .

 

לא כולל הרכבה ..

 

גנבים או שאלה המחירים ?

CHEVY CAVALLIER 98'

פורסם
קראתי כאן לא מעט ביקורות טובות על בולמים של מונרו, אם אני אחליף הם הבחירה שלי.

 

אני לא מחפש משהו ספורטיבי , אני צריך נטו שיהיה לי נוח לנסוע .

 

השאלה אם אלה המחירים בשוק או שזה גניבה .

CHEVY CAVALLIER 98'

פורסם

אני החלפתי לפני כמה זמן בולמים של מונרו בכול הרכב. הבולמים מצוינים יחסית למחיר שהיו בזמנו.

בזמנו היה לי הנחה כי עשיתי את זה בזמן בדיקת חורף במוסך UMI.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אתה יכול לקנות בעצמך זוג בולמים, להיכנס למוסך של שברולט ולשלם רק על עבודה

איך אני יכול לצאת מדעתי אם אף פעם לא הייתי שם?!:loco:

  • ספונסר פורום
פורסם
אתה יכול לקנות בעצמך זוג בולמים, להיכנס למוסך של שברולט ולשלם רק על עבודה

 

לא רק שאתה יכול, זה אפילו מומלץ אם זה מוזיל עלויות.

 

מוסך מורשה שברולט בירושלים הוא סיגמא מוטורס.

 

אתה יכול להשוות את ההצעה שלה עם מוסך גדעון לוי.

×
×
  • תוכן חדש...