Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן C5 2002 לא מצליח להבריג מכסה משאבת דלק


dudu g
שימו לב! השרשור הזה בן 3396 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לאחר שהחלה המשאבה לדלוף,החלפתי אותה וגם את המכסה השחור בחדש (בגלל שהוא נשבר בפירוק)שאמור להתברג על המשאבה בחדש,יכולה להיות שהמכסה לא מתאים?או שיש שיטה מסויימת ?ניסיתי כל מיני שיטות

המכסה נקנה מהחברה לפי מס' רכב

אודה לעוזרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדי לפתוח ולסגור את הפקק הזה ישנו כלי ייעודי שמתחבר לראצ'ט.

 

ישנו חץ על הפקק וחץ על התחלת ההברגה, תחילה ממקמים אותם יחד חץ מול חץ ואז בעזרת הכלי הייעודי מתחילים לסגור עד שההברגה נתפסת.

 

יש לוודא שהO-RING יושב במקומו היטב כי הוא נוטה לצאת מהחריץ במהלך ההרכבה יש כאלה שמדביקים אותו עם כמה נקודות של דבק מהיר שלא יזוז במהלך הסגירה.

 

אם סוגרים את הפקק עקום ישנם 2 סיכונים 1 הוא הטבעת הזו נשברת 2 ההברגה במיכל מקבלת "פטרייה" ואין ברירה אלא להחליף את המיכל דלק!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להבא, על מנת שהאטם לא יצבט במהלך הידוק\סגירה, מרח עליו מעט שמן מנוע (על כל ההיקף). לא להשתמש בדבק מהיר ושות' להצמדת האטם למיכל הדלק.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגובה לasix: גם את הגומייה החלפתי על הדרך ,ולא יצא לי למלא מיכל עד הסוף אוקיי את זה אני יבדוק.

 

תגובה לba323f כלי יעודי לא היה לי ,הרכב היה תקוע ליד הבית נעזרתי בחבר הוא דאג ללחוץ על המשאבה כדי שגומיה לא תזוז בזמן שאני מבריג את המכסה,מה שכן הגומיה ברחה בההתחלה כמה פעמים ממקומה בנסיון לסגור את המכסה שהלך קשה, ואני בטוח שהוא התברג ישר ,לגבי החצים אני לא זוכר באיזה מצב נתפסה ההברגה בהתחלה ,סובבתי בעזרת כח של היד ולאחר מכן עם פטיש ומברג בעדינות עד שהחץ של המכסה הברגה נפגש עם החץ של המשאבה,עשיתי בסדר?

 

תגובה לאיציק נ. על זה לא חשבתי ,מה שכן מרחתי קצת וקס לשיער על התחלת ההברגה של המכסה ,סורי לא היה לי באותו רגע גריז:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המטרה של החץ זה לסמן את תחילת ההברגה בפקק ובמיכל, אפשר להסתדר גם בלעדיו.

 

עשית בסדר, כאשר לוחצים על המשאבה ומישהו מבריג את הפקק אין סיכוי שהאטם יברח ממקומו, אבל אם עובדים לבד כמוני למשל אז לפני הנחת האטם במקומו אני נותן 3-4 נקודות קטנות מאוד של דבק מהיר(סופר גלו "3 שניות"), ואז מניח את האטם במקומו ממתין כמה דקות שיתייבש ומורח מעט גריז על האטם וההברגה עצמה ואז החיים קלים הכל נסגר בקלות.

כמובן שכדי לחזק טוב את גוף המשאבה אני משתמש בכלי ייעודי ולא בעזרת השיטה הזו עם פטיש ומברג זה מתכון לנזקים, וגם הסגירה לא תהיה טובה ויהיו לך נזילות וריח של דלק.

 

תוודא אחרי הידוק טבעת הסגירה של המשאבה שהמשאבה סגורה היטב, לוחצים עליה חזק עם היד ובודיקם שלא נוצר רווח, ולבסוף תניע את המנוע ובדוק שאין נזילות דלק גם אחרי נסיעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנתיים מאוחר יותר...
המטרה של החץ זה לסמן את תחילת ההברגה בפקק ובמיכל, אפשר להסתדר גם בלעדיו.

 

עשית בסדר, כאשר לוחצים על המשאבה ומישהו מבריג את הפקק אין סיכוי שהאטם יברח ממקומו, אבל אם עובדים לבד כמוני למשל אז לפני הנחת האטם במקומו אני נותן 3-4 נקודות קטנות מאוד של דבק מהיר(סופר גלו "3 שניות"), ואז מניח את האטם במקומו ממתין כמה דקות שיתייבש ומורח מעט גריז על האטם וההברגה עצמה ואז החיים קלים הכל נסגר בקלות.

כמובן שכדי לחזק טוב את גוף המשאבה אני משתמש בכלי ייעודי ולא בעזרת השיטה הזו עם פטיש ומברג זה מתכון לנזקים, וגם הסגירה לא תהיה טובה ויהיו לך נזילות וריח של דלק.

 

תוודא אחרי הידוק טבעת הסגירה של המשאבה שהמשאבה סגורה היטב, לוחצים עליה חזק עם היד ובודיקם שלא נוצר רווח, ולבסוף תניע את המנוע ובדוק שאין נזילות דלק גם אחרי נסיעה.

 

מאיפה אפשר להשיג מפתח יעודי לפתיחת משאבת הדלק ב C 5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3396 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...