Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני התחתנתי בלי שקל בכיס. הייתי בסוף התואר בטכניון ואשתי היתה בשנה השלישית.

ההורים שלי לא עשירים ועזרו רק במעט, כי אין להם. את כל החסכונות הם השקיעו בלימודים שלי ושל אחי הקטנים והגדולים.

אני ואשתי הקמנו משפחה עם ילדים מדהימים, ואני מאושר מכל רגע.

 

השאלה המתבקשת היא - האם אתה רואה אותה כאשתך, כאמא של הילדים שלך וכאחת שזו שתזדקן איתך.

 

עם הקשיים הכלכליים מסתדרים. עם הקשיים הזוגיים (לעיתים) כמעט ולא מסתדרים.

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
רועי, זה שימוש לא נכון באדמירל.

 

תבדוק מחדש מה העלית הרגע :)

 

מה לא נכון? זה האדמירל!

 

4F4qzPbcFiA דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

עם הקשיים הכלכליים מסתדרים. עם הקשיים הזוגיים (לעיתים) כמעט ולא מסתדרים.

 

הכל נכון, השאלה היא מה קורה אם היא רוצה ילדים כרגע והוא עסוק בלבנות לעצמו חיים וקריירה. החתונה היא אף פעם לא הבעיה כאן.

 

אגב, פותח שרשור, אתם בכלל גרים ביחד?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

קשה להגדיר "חיים ביחד" כשהיינו עד עכשיו חמישי-שישי-שבת ביחד, וגם זה, תלוי בכמות השבתות באותו חודש ובתפקיד.

אבל, מרגע שאנחנו יוצאים, אנחנו ביחד עד שחוזרים לצבא. מחלקים את שלושת הימים שלנו ביחד בין הבית של ההורים שלי לבית של ההורים שלה.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

אתם לא קולטים שהוא "לא רוצה להתחתן עכשיו"?

במקום לתת לו סיבות למה כן, תנו לו סיבות שיוכל ללכת איתן לחברה ולשכנע אותה שתיתן לו עוד זמן חסד.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אתם אפילו לא גרים ביחד? (נורית ESP מהבהבת, רעידות בדוושה, יבבות צמיגים) תגורו ביחד, יש הרבה דברים שצפים למעלה כשעושים את זה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

בצד של מי הנכם תומכים?

איך אני יכול להוריד אותה מעניין החתונה לשלוש השנים הקרובות?

 

מה זה, "כוכב נולד"?!

תבחר לפי הצבעת הקהל?

 

זה החיים והם מלאים החלטות כאלו עם אנשים אחרים, בני זוג, שותפים לעסקים וכו'

 

אין מה לעשות, צריך הסכמה.

אם אתם לא מצליחים להגיע להסכמה, לכו לייעוץ זוגי, שיהיה מי שיתווך ויפעיל את הדו שיח ביניכם ויאפשר לכל אחד להבין את השני ולרדת לעומק סיבותיו. אולי גם להגיע לפשרה.

 

חוצמיזה, מה שרועי כתב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אתם אפילו לא גרים ביחד? (נורית ESP מהבהבת, רעידות בדוושה, יבבות צמיגים) תגורו ביחד, יש הרבה דברים שצפים למעלה כשעושים את זה.

 

לא מעשה חכם במיוחד להשכיר דירה בשביל 3 ימים בשבוע, כאשר לפחות יום אחד היא תרצה להיות עם משפחתה

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
איציק אני דוגמא הפוכה כמעט לכל מה שכתבת.

בסדר, לא דיברנו ספציפית עליך. תסתכל סביבך ותגיד לי מה אתה רואה... כולם כמוך ?!

אני יכול להעיד על עצמי אותו הדבר - ומבלי לטפוח לעצמי על השכם יותר מידי, למרות גילי ה"מופלג" (34 וחצי), יש לי מוטיבציה וכוחות של ילד בן 21... SO ?

 

תסתכל על ההורים סביבך שמגיעים לגן עם ילדך, נראים צעירים או מבוגרים ? (ממה שראיתי כבר בכמה גנים ובערים שונות, רוב ההורים נראים זקנים, עייפים ומרוטי שיער - וזה הילד הראשון שלהם !!! כמות ה Milf's נמוכה עד אפסית. את רמת המשמעת\חינוך של הילד קל לזהות ולא קשה להבין מי בעל הבית בבית... והמבין יבין).

תסתכל על ההורים סביבך, כמה מהם מוותרים לילדים על דברים מהותיים (הרגלי שינה, מקום שינה, הרגלי אכילה, הרגלי משחק וכד') כי אין להם כוח להתמודד איתם ?

ההתמודדות היא ברוב המקרים של הורה אחד (בקושי) וגם הוא מרים ידיים בשלב כזה או אחר (זורק את הכדור להורה השני וממשיך הלאה).

נכון שרמת החינוך וההסברה להורים, כיום, היא טובה מאוד ביחס לפעם, הודות לטלויזיה ולאינטרנט - ההורים חשופים להמון מידע ושיטות חינוך, אך לצערי הרב לאף אחד אין כח ליישם אותן (ודוגמאות קיצוניות ניתן למצוא בתוכניות כגון "סופר נני" וכד') אבל בדוגמאות הקיצון האלו יש רובד אחד תחתיו שהוא מאוד פופולארי בחלק מהבתים בישראל, במיוחד כאלה שההורים מבוגרים יחסית. מקרים יוצאים דופן יש בכל מקום, אבל כרגע אני מדבר על חלק משמעותי יותר ולא יוצאי הדופן.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

נהג מתחיל - אתה אולי דוגמא הפוכה, אבל אני לא יכול אלא להסכים עם רוב, אם לא כל, מה שאיציק כתב, וזה עוד מבלי להתייחס לבעיית היעדר המילפיות שהועלתה בפוסט השני שלו, דבר חמור כשלעצמו.

 

בנימה רצינית - אין יתרונות בהורות מאוחרת. חבל שלרוב מגלים את זה בדיעבד.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אני לא מעוניין להתחתן בשלב זה, מכיוון שאיני רואה סיבה להתחתן ללא יציבות כלכלית ובוודאי שלא להקים משפחה. אני בן אדם מחושב ולא רוצה להיכנס להרפתקאות. אי אפשר לכלכל זוג וילד ממשכורת אחת של נגדת צעירה ובטח שלא אוכל לחיות עם ההרגשה שאני לא נותן יד בפרנסה-לפחות לא בשלוש השנים הראשונות.

אני אהיה מוכן להתחתן לאחר שאסיים לימודים, ולהביא ילדים כשתהיה עבודה מסודרת- בערך בגיל 30 במקרה הטוב.

 

אני לא מצליח להוריד אותה מעניין החתונה, וכמה שאני מסביר לה את הצד שלי, היא לא מוכנה לזה וטוענת שכל מה שאני אומר זה לא נכון.

בצד של מי הנכם תומכים?

איך אני יכול להוריד אותה מעניין החתונה לשלוש השנים הקרובות?

 

אני מצטער שרשמתי הכל הצורה מבולגנת ולא הכי ברורה, ואם החסרתי פרטים חשובים, אוסיף במידת הצורך.

 

תקנה לה טבעת אירוסין - זה יתן לך ולה במיוחד שקט תעשייתי מינימום לשנה הקרובה - עליי!

כעבור שנה תחזור לכאן ונראה איך אנחנו מושכים עוד שנתיים.

 

מצד שני ,נהג מתחיל אמר שתוך חצי שנה אתה נשוי . אני איתו.

 

אתה נמצא בחממה הצבאית אבל כשתצא החוצה תבין שהזמן הזה שהקצבת לעצמך (גיל 30 ) הוא לא יהיה ריאלי,

בוא נאמר בעדינות - אתה לא בדיוק תנוח על זרי דפנה ואתה תמצא את עצמך במרוץ שלא נגמר וכל פעם תהיה דחייה

אחרת.

 

תרשה לי לומר לך משהו מכל הלב וללא ציניות :

אני מכיר לא מעט אנשים בחשיבה כמו שלך - שחושבים שהם יכולים לתכנן את החיים שלהם

חתונה ב X , Y ילדים עד שנת S , קידום בעבודה ואללה ובלה .

ואז מה ?

הם מגלים שלחיים יש כיווני זרימה משלהם ואותם הזוגות עמדו פתאום בפניי בעיות שלא עלינו :

זוג שאני מכיר שהמתין שנים עד להתייצבות כלכלית בכדי להביא ילדים לעולם נתקל בבעיות פוריות לדוגמא - לקח להם 8 שנים וכמה עשרות אלפי שקלים להביא ילד אחד לעולם.

 

זוג חברים אחר - הבעל השקיע מס' שנים קשות בעבודה ,נתן שעות מטורפות ושקע בעבודה בכדי להתבסס

ויום אחד הוא גילה שאישתו כבר לא שם . היא הלכה עם גבר אחר .

 

תכנון הוא כלי טוב לבניית חיים אבל לפעמים קצת ספונטיות עושה אותם חיים.

Gn'f'R

פורסם

איציק ורומן, אם אני, אישית, הייתי מתחתן מוקדם יותר, שאלוהים היה עוזר לילדים שלי...

 

לא צוחק.

 

רק כיום יש לי את הסבלנות והבגרות לגדל ילדה עם כל הלחצים שאני נמצא בהם, גירושין ועסק.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אני התחלתי קשר לא מזמן,

 

היא גרושה עם ילד. גדולה ממני בקצת יותר משנתיים,

אני רווק מאורס לשעבר שניצל בזמן, יש דיבורים על חיים משותפים,

אך ההגיון אצלי ואצלה עובד הרבה יותר חזק מהרגש, לא מזמן דחפתי אותה

לצאת לעבוד, היא עובדת כרגע כמזכירה של רואת חשבון חביבה (שחבר טוב שלי לקוח שלה)

היא תתיצב, ונקים ביחד בית, מבחינתה, לא אכפת לה לחיות איתי בתוך קרוואן נגרר,

היא אוהבת אותי, ולא את רכושי, היא אמרה לי את זה לראשונה כשנפגשנו במוצ"ש,

 

וכן, עלו דיבורים על חתונה, אך רק כאשר נתייצב כלכלית,

 

 

אתה איש צבא, אתה יודע אחריות מה היא,

תסביר בפניה ותבהיר לה את עמדתך בעניין בצורה הכי עדינה וישרה, בלי קיצורי דרך,

בלי לנסות להסביר דברים, פשוט תציג את עמדתך בנושא, כמו שהיא, אין כמו האמת,

אין כמו היושר, לומר דברים ישר ולא ללכת סחור סחור,

 

במצבך, לא הייתי מתחתן, הייתי מחכה,

וגם אם כן מתחתן וחי ליד ההורים שלה, הייתי שם לשניהם אנתרקס באוכל ונפטר מהם לתמיד (סתם! הלצה בלבד!)

 

תשב איתה לשיחה פנים אל פנים, ותסביר לה את עמדתך בצואה הכי ברורה, נעימה, ויפה,

אני מבטיח לך שאם תדבר אל ליבה, היא תבין אותך,

 

 

נשים לרוב מאוד לחוצות להתחתן כשהן רואות את כל חברותיהן מתחתנות,

וגם אצליהן המונה דופק, הן מאוד מיחסות חשיבות לגיל, יש גם גילאים

שכבר קשה להכנס להריון, להביא ילד, וכדומה, וזה מאוד משחק להן

בשבבי הבקרה והפיקוד של המוח, קח גם זאת לתשומת לבך,

 

 

בהצלחה ידידי, לך ולה!

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK


×
×
  • תוכן חדש...