Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה בבעיה. אם אתה מצפה להחזיק אותה עוד חמש שנים ללא חתונה והיא רוצה חתונה עכשיו, אתם תתפוצצו אחד על השני לבסוף.

 

אם אתה בטוח, משוכנע, חותם על זה שתתחתנו, אז אירוסין עכשיו וחתונה מאוחרת יחסית, תמשוך את החבל הכי ארוך שתצליח.

אם אתה לא משוכנע שתסיימו נשואים, אז חבל על הזמן שלה וחבל על הזמן שלך להחזיק אותה תפוסה ככה עוד חמש שנים.

 

אין הבדל בין נשואים סטודנטים לרווקים (בזוגיות) סטודנטים, ככה שהשיקול הכלכלי זהה.

צא לעבוד גם בזמן הלימודים אם אתה לא רוצה להרגיש תלוי, אחרת תהיה תלוי כלכלית במישהו, ככה או ככה.

 

עבודה בחברות אזרחיות משרה הרבה פחות בטחון תעסוקתי מהחוזים של צה"ל, אם אתה מרגיש חוסר בטחון לגבי קביעות העבודה של אחד מכם בצבא, חכה תראה איזה בום של חוסר בטחון מחכה לך בחוץ.

 

איחלתי לחייל בהצלחה בחיים האמתיים.

אופנוען

פורסם
מה זאת אומרת "הכל כלול" ? מה נכלל שם ?

 

אולם - גן ורדים (כולל אלכוהול תוצרת חוץ, תאורה, הגברה, עיצוב סטנדרטי שזה מפית + מפה בצבעים לבחירה + פמוט באמצע השולחן, תוספת לעיצוב חופה (לא אהבנו את החופה הרגילה) 6 סלטים, 2 מנות פתיחה, 2 מנות עיקריות, 10 סוגי קינוחים, בופה בכניסה 12 סוגי מאכלים (סושי, בשרים וכו') )

דיג'י (לירן אליאס)

צלם (אסף תמם)

צילום מגנטים

הזמנות

קישוט רכב

איפור + עיצוב שיער

רב

אישורי רבנות

 

סה"כ 110K ,

 

על זה מוסיפים עוד 15K שזה שמלת כלה (סגרנו ב 7500 ) , חליפת חתן, נעליים לחתן ולכלה, טבעות ופיצ'קסים מסביב.

 

סה"כ 400-450 אורחים (כ 500-520 מוזמנים)

 

 

 

אני חושב שקיבלנו מחיר ממש טוב

פורסם

הוא בא על האופנוע!

הכי יפה שמלת כלה מלאה בכתמים שחורים.

 

כמו BMW סדרה 7 RAT-STYLE

 

 

מזל טוב לכולכם!

האמת שגם תורי מגיע בקרוב מאד..

כמה עולה טבעת אירוסין עדינה ויפה?

8)
פורסם

יש לאבא שלי קיה ספורטאג' כנראה נגיע איתה ..

 

לא רואים סיבה להשכיר אוטו .. הקיה נראית מצויין :)

 

וטבעת יכולה לעלות 2000 שקל גם ... תלוי ביהלום (איכות וניקיון)

 

טבעת ממוצעת עולה 3500-4000

פורסם

אל תשאל את השאלה הזו ליד אישתי :lol:

תראה , באירוסין הייתי מרושש מהתחת לא היה לי כסף לליטר דלק

קניתי לה טבעת אם אני לא טועה 0.35 קארט יהלום היו צריכים זכוכית מגדלת כדי להבין מה הולך שם

זה היה נראה יותר כמו הטבעות פלסטיק מהמכונה של השקל אבל שילמתי עליה 1400 ש"ח בזעת אפי וישבני .

למען האמת הרבה זמן לא ראיתי את הטבעת :roll:.

Gn'f'R

פורסם

מישהו מוכן להסביר לי מהם אירוסין ובשביל מה זה טוב?

אני עשיתי את זה יותר ישיר - הכרתי את המיועדת, לאחר חצי שנה היתה חתונה וזהו. גם אחותי - שהכירה את בן זוגה הרבה שנים לפני שהתחתנו, לא התעסקה עם טכס כזה. ואני ארגיע אתכם - שני הזוגות נשואים באושר כבר למעלה מ-20 שנה.

ואני ממליץ לך לקרוא קצת שרשורים על נושא החתונות - מדובר באחד הבזבוזים הגדולים ביותר שזוג צעיר יכול לעשות. אף אורח לא זוכר את החתונה יותר משעתיים שלוש (עד שמגיע הביתה והולך לישון), ואת הוידיאו רואים מכסימום 3 פעמים ואחר כך משתמשים בו, לכל היותר, למצגת ליום ההולדת ה-50.

בקיצור - קצת צניעות, וקופצים לעולם עם עוד כמה עשרות אלפי ש"ח שיכולים לממן מטבח פונקציונאלי.

אלון - נדמה לי שטבעת הנישואין צריכה להיות שווה פרוטה. את זה הרב מוודא אצל כל חתן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שמע, עניין החתונה לעניות דעתי זה יותר קטע של הבחורה.

 

אם אני אגיד לחברה שלי שנתחתן ברבנות, סביר להניח שאמצא את עצמי רווק דיי מהר..

 

מבחינתי ? הייתי עושה אירוע בבית של אמא שלי בחצר :)

 

אבל נשים חולמות על הרגע הזה מרבית חיי "העשרה" שלהן .. ולקחת להן את זה זה בעיה

 

אני כן יכול להגיד שאפשר לעשות חתונה יפה צנועה ואיכותית מבלי לפוצץ 200 אלף שקל שלא תראה לעולם

 

יש 2 סוגים של חתונות

 

אחת - מחושבת, מיועדת כדי לעשות אירוע כיפי לאנשים שאוהבים, בתקווה שנגיע למצב שכיסינו (לא מחפשים להרוויח)

 

שניה - מופרזת, מיועדת בעיקר לשואו, לעשות אירוע ש"אנשים לא ישכחו", אין סיכוי להחזיר עלות של חתונה כזו ללא עזרה (הורים \ סבים וכו' ששמים 30-40 K מתנה)

 

אני בונה על האופציה הראשונה, אצלי החתונה מלאה בכל טוב, ועדיין לא עוברת 350 שקל למוזמן (נטו כולל הכל עד השקל האחרון) - בתקווה ורוב האנשים יביאו 300, האנשים הקרובים שיביאו 1000+ יכסו את ההפרש בין אלו שהביאו פחות מ 350 .. ונצא מכוסים..


×
×
  • תוכן חדש...