Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם כבר הרבה זמן שאני רוצה לצבוע את ג'אנטים לשחור

ולאחר בדיקת מחירים זה ממש יקר אז חשבתי ללכת ולעשות את זה לבד

ולראות איזה תוצאות אפשר להוציא לבד.

 

כלים וחומרים דרושים:

 

*צבע פריימר -2 יח

*נייר שיוף עדין

*צבע - 4 יח' (יעקבי גימור מקצועי שחור מבריק)

*כלים לפרק את הגלגלים

*בוקים של עץ בשביל שהאוטו יעמוד יציב לאחר הוצאת הגלגלים

*מסיר שומנים (בשביל להוציא תשומן מהגאנט)

*מסקנטייפ 1 יח

 

שלב ראשון.

נקיון הגאנטים :השתמשתי במסיר שומנים ולשפשף טוב שלא היה שום שומן .

p><p>
<img src=[/img]

 

שלב שלישי.

להכין את כול 4 הספריים ולהניח ליד כול גלגל (כול גלגל והספרי שלו ככה יקבל אותו כמות)

חשוב מאוד להתיז ממרחק של 25 סנטים לפחות ולנוע כול הזמן ושלא היה רוח

בתמונה גאנט אחד אם 2 שכבות פריימר וגאנטים אם שכבה שנייה של צבע .

xzwykznegdmz.jpg

 

שלב רביעי ואחרון.

השכבה האחרונה ובמיוחד הסבלנות לאחר התוצאות שזה יראה על האוטו

צריך לחכות 4 שעות לאחר החזרת הגאנטים לאוטו .

jigow2z13yuz.jpg

 

יום למחרת תמונה לא כול כך טובה יש הרבה שמש

mbmzjt1j1oaj.jpg

 

בסך הכול אני חושב שחסכתי תכסף בשביל לעשות צביעה מקצועית ואני לא חושב שזה פחות יפה

כול אחד יכול לעשות את זה פשוט צריך הרבה סבלנות .

סך הכל יצא לי 260 שקל .

פורסם

כל הכבוד על היוזמה, כמה שאלות:

1. לא אמורים לשייף לפני ששמים את השכבות של הפריימר? השתמשת בFILLER PRIMER? (על מנת למלא את כל השריטות הקטנות).

2. שמת לכה?

3. צבעת את כל החלק הפנימי? כולל את המשקולות של האיזון? כי אם יורידו אותם בעתיד זה לא יהיה צבוע.

 

וכמה הערות:

- במקום לשים כל כך הרבה מסקינגטייפ אפשר להשתמש גם בעיתון וזה יכסה יותר טוב את הצמיגים

- שכחת את הונטילים :)

פורסם

תודה רבה לך.

אז ככה לשייף לא הייתי צריך לפני כי לא היה לי מה למלאות

ובקשר ללכה לא הייתי צריך כי זה מבריק רק אם אתה צובע בצבע מט אז יש אפשרות להשים לכה.

לא צבעתי תחלק הפנימי לא רואים אותו וחבל לבזבז עוד כסף.

 

לגבי הערות שלך יכול להיות שעיתון זה יחסוך תזמן אבל זה לא יעשה את העבודה כמו שצריך

בגלל שאני דוחף את המסקנטייפ בין הגאנט לצמיג וככה אני צובע בלי פחד .ועיתון יכול לעוף ברוח וזה תמיד יזוז ויפגע בצמיג.

פורסם

היית צריך לקרוא מדריך או שניים לפני שצבעת.

 

היית צריך לשייף את הג'אנטים ורק לאחר מכן לצבוע פריימר.

 

ככה הצבע לא נתפס טוב לג'נט ועם הזמן יופיעו קילופים/פיצוצים בצבע.

 

 

נראה מצויין על האוטו בלי קשר לאיכות העבודה.

Got To love It

פורסם

יפה? כן (הכל בעיניי המתבונן בסופו של יום). יחזיק?אני בספק. ללא ציפוי לכה 2K/אפקוסי/ציפוי באבקה אני לא רואה איזה שרידות יש לכזה צבע. מקווה להתאכזב ולראות שהוא יחזיק! הכיסוי נראה אחיד וטוב סה"כ.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

×
×
  • תוכן חדש...