Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם, לפני כמה חודשים רכשתי את הרכב שלי, גולף קומפורטליין 2001 2.0.

 

הרכב הגיע עם קודנית, הקודנית כבר מותקנת, מקבלת חשמל ואפילו יש לי את הקוד שלה, אך בפועל היא לא עושה כלום.

פשוט נכנס לרכב ומתניע. הבעלים הקודמים אמר לי שבסה"כ צריך לחבר אותה.

 

איך אני עושה זאת? למה היא מנותקת בכלל? ואיך היא מקבלת חשמל והכל אך לא משפיעה על הרכב?

 

תודה רבה לעוזרים.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם

אין קשר בין אספקת החשמל לקודנית לבין המעקפים שככל הנראה נעשו לניתוקים שלה.

חפש היכן הניתוקים ובטל את המעקף שלהם, או בצע ניתוקים חדשים במקומות יצירתיים לפי ראות עיניך.

אם אינך מתמצא היטב בחשמל רכב עדיף שתשאיר את העבודה למתקין מקצועי.

פוטנציאל הנזק כאן הוא גדול מאד.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
.. למה היא מנותקת בכלל? ואיך היא מקבלת חשמל והכל אך לא משפיעה על הרכב?

 

....

 

היא מנותקת כי ככל הנראה האוטו נתקע מתי שהוא ואז ביטלו את הניתוקים בין אם אכן הקודנית גרמה לתקלה ובין אם לאו.

 

היא מקבלת חשמל כי לא ניתקו את הזנות המתח אליה. סהכ, עשו גישור על חיוט של הניתוק.

 

החזרתה למצב פעיל עלול לגרום לך לאי התנעה ולחילופין, לגרוע מכך, לכיבוי מנוע עת נסיעה.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

בעל הרכב הקודם אמר לי שהקודנית תקינה ושרק צריך לחבר אותה, וגם נתן לי את הקוד שלה.

 

מישהו יכול לשער כמה חשמלאי יקח רק על החיבור שלה? לבדוק איפה המעקף ולבטל אותו?

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם

מה זה אומר "תקינה" ? ואם היא תקינה אז למה היא רק "חצי" מחוברת ? נשמע מוזר מאד.

 

מהניסיון הקודם שלי עם קודניות, רוב המתקינים כלל לא ירצו להתעסק עם קודנית שלא הם התקינו, הם יסכימו רק להעיף את הנוכחית ולהתקין לך קודנית חדשה שלהם.

 

את הקודנית שלי זרקתי לפח ואני הרבה יותר מאושר לנסוע בלי זה. ממילא זה לא מה שימנע את גניבת הרכב.

 

בעל הרכב הקודם אמר לי שהקודנית תקינה ושרק צריך לחבר אותה, וגם נתן לי את הקוד שלה.

 

מישהו יכול לשער כמה חשמלאי יקח רק על החיבור שלה? לבדוק איפה המעקף ולבטל אותו?

פורסם

אם היא לא מחוברת יש לזה סיבה, אל תתעסק עם מה שעובד אם כ"כ חשוב לך תתקין אחת חדשה סיפור של 200-300 שקל ובמילא כל חשמלאי יקח לך 100-150 לחבר את הנוכחית מחדש [אם בכלל] ככה שכבר עדיף להשקיע בחדש

פורסם

האם אתה זקוק בכלל לקודנית מבחינת הביטוח שלך ?

אם לא - ממליץ לך לגשת למתקין ולבטל אותה סופית. אם כן - אז ראה נא המלצות בהודעות קודמות בשרשור זה.

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...