Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב זורק זנב בסיבוב אחרי החלפת חישוקים


nepet
שימו לב! השרשור הזה בן 3926 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כשאדם מתאר תופעה שמבחינה לוגית אינה יכולה להתקיים, סימן שאין לו הבנה מספקת בתחום (nepet, בלי חלילה להעליב).

אתן לך דוגמה נוספת: כאשר אדם טוען שמה שהופך רכב שבמקרה הטוב הוא בינוני לעילאי זה מספר רב של צגים אלקטרוניים בלוח המחוונים, הרי זה ברור מעבר לכל ספק שהוא אינו מבין דבר וחצי דבר ברכב. קורה, לא סוף העולם. בשביל זה לומדים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 120
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כמעט כל מכת גז בהילוכים 3 ומטה מסתיימת אצלי בכניסת ESP וזה לא שהצמיג התדרדר תוך שבוע....אלו דברים שפשוט לא קרו לפני שבוע-שבועיים.

גז בתוך סיבוב גורם לתופעות שלא נגרמו קודם.

 

לנהג המיומן זה יכול להיות כיף, לנהג הלא מיומן - קצת מפחיד.

 

בדיוק מה שרציתי לכתוב. וכן, תריץ קצת את הצמיגים במקום לקפוץ למסקנות. הינה, הרצת, עבר זעם. שלום על ישראל.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה של פותח השירשור, ובגלל שהוא לא סבתא, מצד אחד נוהג על לאון טורבו, ומצד שני ע'פ כתיבתו ניכר שהוא ממש לא מבין בנהיגה מתקדמת (לא קשור למסלול כפי שהוא כתב) הומלץ לו לעבור קורס שילמד אותו מעט יסודות של בלימה נכונה, כניסה נכונה לפניה, צפי ותכנון ועוד, ולא סתם 'לקחת סיבוב ב25 קמ'ש' ולהתפלא מה קורה לרכב ששמים גז בפניה ברכב כל כך חזק, לפותח השירשור, קח הכל ברוח טובה ותנסה להפיק את המירב ממקרים כאלו כדי להבין ולהשתפר.

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא אתווכח עם אלו שהגיבו מעל אייל, רק ציינתי עובדות.

 

לא יכול להיות שאני נכנס לפנייה ב 25 קמ״ש והזנב נזרק, כנ״ל בכניסה לכיכר ולאורך המסלול בכיכר.

 

בוא נדבר על עובדות.

 

הזנב שלך לא יכול להזרק.

לא יכול

לא יכול

לא יכול

 

יש ESP.

 

תאמין לי, ניסיתי לבלבל את הכושלאמשל ה-ESP.

לא זורקת בכיכר, לא ב-25 קמ"ש ולא ב-50.

הרבה לפני זה ESP סוגרת מה סוגרת, עוצרת מה עוצרת ולא בא יותר בכיכר בחיים שלך.

 

בקיצור, אתה חולמת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פה אני מרגיש על סף החלקה, טיפה גז בסיבוב והופ אתה עם התחת בצד שני.

:shock:

 

נראה לי שהפנצ'ר מאעכר החליף לך את ההנעה ברכב לאחורית.....:wink:

 

:roflmao: :roflmao: :roflmao:

דרך אגב, לא הייתי מתנגד לפאנצ'ר מאעכר כזה! :wink:

 

כמה אופציות:

1. ESP מנותק.

2. נהיגה אגרסיבית או לא נכונה (יכול להסביר החלקות במהירות נמוכה מאוד).

 

מס׳ 2 גם מתקשר למה שכתבתי מוקדם יותר עם קריצה, רכב הנעה קדמית שילחצו לו על הגז במהלך פניה לא אמור להוציא תחת אלא מקסימום להכנס לתת היגוי (דבר די מוכר ושם נרדף לסיאט) כך שאני משער שמשהו לקוי בנהג (בלי להעליב את פותח השרשור).

 

נכון מאוד.

איו שום סיכוי להוציא רכב הנעה קדמית להיגוי יתר ע"י גז!! (תאוצה).

 

הסבר קצר:

כשאתה לוחץ על הגז, אתה מעביר משקל לחלק האחורי של הרכב. (מגדיל את החיכוך של הגלגלים האחוריים)

מה שאומר, שדווקא הגלגלים הקדמיים הם בעלי אחיזה פחותה.

ז"א שהם אלו שמאבדים אחיזה ראשונים. (תת-היגוי).

כדי לגרום לחלק האחורי "לברוח", דרושה פרובוקציה שגורמת לגלגים האחוריים לאבד את האחיזה לפני הגלגלים הקדמיים:

העברת משקל חריפה קדימה.

בלם יד.

מכת גז בהנעה אחורית בלבד! זו גורמת לגלגים האחוריים "לפרפר". גלגל "מפרפר" הוא גלגל מחליק.

(כמובן שיש עוד דרכים)

 

גאון הנקודה שלי היא שלא על כל דבר צריך לשלוח פה בן אדם לקורס שעולה מאות שקלים, סך הכל הבן אדם רצה עזרה למה הרכב מחליק לו בצורה אבסורדית במהירות אפסיות בנהיגה נורמטיבית , ישר חבר'ה פה קופצים בראש קח קורס , מה הקשר קורס .

 

חבר'ה כואב לי הגרון , קח קורס !

 

חג שמח , קח קורס !

 

אני מניח שאתה לא עשית קורס מעולם, נכון?

ואני מניח שאתה בטוח שאתה אחלה נהג שבעולם, נכון?

 

הבן אדם מתאר מצב לא הגיוני.

נהיגה אי אפשר ללמוד דרך האינטרנט, לכן מאוד מומלץ ללמוד נהיגה ע"י קורס.

כן, קורס עולה כמה מאות שקלים.

אך זה הרבה יותר זול מהשתתפות עצמית! (ובקצב הזה, הוא די קרוב ללשלם אחת. חלילה לא מאחל לו!!)

מעבר לזה, שקורס היה "משפר את אחיזת הרכב" הרבה יותר מהגדלת מידת הצמיגים.

 

 

עודד.

 

גילוי נאות:

בעבר הדרכתי נהיגה מתקדמת/ספורטיבית/מרוצים (או איך שלא תקרא לזה), בבתי הספר הטובים בארץ במשך למעלה מ9 שנים והיום מדריך רק קורסי דריפטים בחו"ל. (כך שאני מבין דבר או שניים בהיגוי יתר).

(מנהלים זו לא פרסומת סמויה, אני כבר לא בתחום).

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מעולם לא עשיתי קורס , ברגע שיהיה קורס "אמיתי" בארץ שיספק לי את הרכב! שבעל בטיחות גבוהה כמו שש כריות אוויר, וכלוב התהפכות . ורמה כזו רצינית כמו קורסים בחול עם מסלול מסודר ולא מגרש חניה עם קונוסים .

 

אז אני ילך , אבל כל עוד אני צריך לנדב את הרכב שלי לקרוע לו את הצמיגים ואת הבולמים והברקסים ועוד לשלם על זה כסף וכמה מאות שקלים טובות וזה עוד בלי ביטוח מצד החברה שמספקת את שירותי הקורס נהיגה המתקדם . אז לא אני לא ישלם עבור זה .

 

נהג מעולה ? יכול להיות .. מה שבטוח שאני נהג זהיר ערני ומרוכז , אני יודע לא להיכנס למצבים שאני לא ידע לצאת מהם .

הבן אדם מתאר מצב שמבחינתי (אני לא איש מקצוע ולא מוסכניק וכמוני 90 אחוז מהפורום הזה ) משהו לא עובד נכון ברכב ברמת התקלה ולא ברמת הנהג - האוטו מחליק לו על מהירות 25 קמ"ש מבחינתי = תקלה !

 

מה הקשר לקורס ? הוא לא אמר שהוא מנסה לבצע תרגיל כזה או אחר וזה לא מצליח לו , פשוט מתאר בעיה ברכב . וכמו שכבר אמרתי אם סבתא שלי הייתה בפורום ואומרת " חבר'ה יש לי בעיה ברכב אני נוסעת בכיכר והרכב מתחיל להחליק " הייתה ממליץ לה להירשם לקורס ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקורס אתה לא "קורע את הצמיגים והבולמים"!

אבל עזוב, לא בא לשכנע אותך.

 

דרך אגב, גם בחו"ל, בכל בתי הספר, אתה מגיע עם הרכב שלך!

כן, בחלק מבתי הספר יש את האופציה לבצע את הקורס על הרכב שלהם.

אבל כל עוד אתה מדבר על קורס בסיסי, אף אחד לא יספק לך רכב עם כלוב התהפכות ו6 כריות אויר.

רכבים כאלו יסופקו לך כשתעשה קורס נהיגת מסלול/ראלי/דריפטים (ברובם אגב אין אפילו כרית אויר אחת, שלא לדבר על 6).

 

כתבת: "מה הקשר לקורס ? הוא לא אמר שהוא מנסה לבצע תרגיל כזה או אחר וזה לא מצליח לו , פשוט מתאר בעיה ברכב . וכמו שכבר אמרתי אם סבתא שלי הייתה בפורום ואומרת " חבר'ה יש לי בעיה ברכב אני נוסעת בכיכר והרכב מתחיל להחליק " הייתה ממליץ לה להירשם לקורס ?"

 

א, גם לסבתא שלך הייתי ממליץ על קורס!

ב, תתפלא, אבל בקורס נהיגה בסיסי לא לומדים תרגילים! לומדים שליטה בסיסית ברכב.

בין היתר לומדים מתי הזנב עלול לצאת להחלקה ולומדים לשלוט בסיטואציה.

 

הבן אדם מתאר תופעה שיתכן שנובעת מתקלה- למרות שזה ממש לא הגיוני.

אבל התופעה שהוא מתאר, לא יכולה להיגרם כתוצאה ממה שהוא מתאר שהוא עושה. (היגוי יתר כתוצאה מגז בסיבוב).

 

לכן, לפני שהוא "מאשים" את הרכב, צמיגים,ג'אנטים,ESP ואת מע"צ (למרות שאותם תמיד כדאי להאשים), שיבדוק מה הוא עושה שגורם לאוטו להגיע לאותה סיטואציה.

 

רוב הסיכויים שהוא עושה משהו לא נכון.

רוב הסיכויים שהוא עשה את זה גם לפני החלפת הצמיגים. וכל עניין ההחלפה רק הקצין את תגובות הרכב. (תתפלא, אך גם הגדלת מידות עלולה להשפיע לרעה בחלק מהמצבים).

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

smallars - אתה מנסה לטעון בידענות ובאופן מאד נחרץ על משהו שלא רק שלא עשית, אלא אין לך מושג איך הוא מתנהל. זה פשוט לא הגיוני, גם אם נעזוב שהטיעונים שלך פשוט לא נכונים. ה"קורס" שכולם מדברים עליו כחיוני לכל נהג הוא קורס בסיסי. חוץ מכמה בלימות חירום, שבבתי ספר נורמליים גם נעשות על רטוב (גם מייעל את התרגיל וגם שומר על הצמיגים) לא נגרם שום נזק לרכב. אבל למה לבלבל אותך עם עובדות, הרי זה לא מספק את הרכב שלך (טענה לא מובנת בכלל)?

 

לפותח השרשור - מה שכולם מנסים לומר לך (או צריכים לנסות לומר לך) זה שעם כל הכבוד לניסיון ולרכב - אתה כנראה לאבחן את ההחלקה כהיגוי יתר באופן שגוי. מה שסביר להניח שקרה, וכדאי שגם ה-smallars יקרא כאן, הוא שבכיכר, תוך שילוב של צמיג חדש והרבה ג'יפה על הכביש, במהירות קטנה מהרגיל תחת גז הרכב התחיל להחליק. ככל הנראה בתת-היגוי (שכן היגוי יתר היה נעצר על ידי ה-ESP, שעובד בסיאט, למיטב זכרוני, גס, רועש ומאד מהר). זה הכל.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי עניין של להגיע עם הרכב שלך זה פשוט מאוד , אותם בעלי קורסים לא רוצים לספק רכב מכוון שאז הם משלמים את הדלק ! הם משלמים את הבלאי ! הם משלמים את הביטוח ! , מה רע ? מגיע בן אדם עם הרכב שלו , אתה נכנס אומר לו מה לעשות ואיך ומקבל על זה כסף , זו הגישה ההישראלית !

ולגבי הבחור שאמר פה שבחול בתי הספר לא מספקים רכבים הוא מוזמן להיכנס לגוגל וכל בית ספר שמכבד את עצמו באירופה או בארהב מספק את הרכבים וגם נותן לך את האפשרות לראות תמונו של הרכבים עוד לפני שהזמנת בכלל יום אימונים .

 

הבן אדם פותח שירשור שכנראה יש לו תקלה ברכב , רכב לא אמור להחליק במהירות 25 קמ"ש בכיכר עם כל הג'יפה שבעולם וגם עם גלגל שיצא כרגע מהמפעל , המצבים שאוטו יחליק במהירות הזו זה מצבים קיצונים כמו שמן שנשפך על הכביש וכו . אם מה שאתה אומר נכון אז אתה בעצם ממליץ לכל עם ישראל ולכל נהגי העולם לא לנהוג כאשר יש גשם ראשון בכביש ועל האוטו יש צמיגים חדשים זאת אומרת או לחכות שהכביש יתייבש או באיזה שהיא צורה לגרום לצמיגים להיות קצת יותר משופשפים .

 

הוא לא ביקש קורס נהיגה ! הרעיון שעל כל דבר לשלוח לקורס נהיגה לפי דעתי פשוט מגוחך ואם הקורסים האלה היו כל כך הכרחיים הם היו מעוגנים בחוק אם לא שלנו לפחות במדינות מתקדמות כמו גרמניה צרפת אנגליה וכו' . הוא מתאר תקלה ברכב זה בדיוק כמו מישהו יעלה פה שירשור שיש לו נזילות מים ואתם תציעו לו קורס נהיגה זה על אותו משקל פשוט .

 

אם הבן אדם היה אומר שהוא מנסה לבצע עקיפות או סיבובים במהירויות גבוהות ואיננו מצליח להחזיק את הרכב או שהרכב מאבד שליטה מוקדם מן הצפוי ובעצם יש הרעה בהתנהגות הרכב , אז ההמלצה על קורס נכונה . אבל הבן אדם מתאר בעיה מוזרה של רכב שנזרק ב25 קמ"ש בנהיגה עם הבת שלו , נהיגה רגועה ויומיומית . הוא לא נסע לנס הרים עם הבת ולא מבין למה האוטו מחליק לו !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא לא מתאר שום תקלה ברכב. מה שהוא מתאר זה, בסבירות גבוהה ביותר, טעות באבחון המצב. זה מה שאתה מסרב להבין (וגם מסרב לרכוש את הכלים להבנה) ועוד מטיף לאחרים לעשות כן.

 

אין שום סיכוי שבעולם שהרכב שלו, רכב הנעה קדמית, הגיע למצב של היגוי יתר ב-25 קמ"ש. לכן הטעות. הטעות הגיעה כי ככל הנראה הוא לא התאים את סגנון הנהיגה למצב הרכב (צמיג חדש) ומצב הכביש (חלק, גשם ראשון) ולחץ על הגז מוקדם מדי וחזק מדי. זה לא קשור לנס הרים אלא דווקא לסיטואציה יומיומית פשוטה. זה קורה, כי זו לא סיטואציה (בניגוד לנהיגה חזקה במודע) שבה מתרכזים בכל מאפייני הנהיגה, אלא נינוחים, אולי מדי. זה הכל.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשוב לי לציין שכן עלולה להיות סיטואציה בה הוא נכנס לכיכר והאיץ. (תאוצה יחסית מתונה, לא כזו שתגרום לגלגים להסתחרר).

כתוצאה מהתאוצה, הרכב נכנס לתת היגוי.

הנהג נלחץ ועזב את הגז בחדות. במידה והוא היה בהילוך נמוך (ראשון/שני), הייתה מספיק בלימת מנוע. מה שגורם להעברת משקל חריפה ולא מבוקרת לחלק הקדמי ואז נוצר "זנב מעט חופשי".

 

מנסיון שלי עם הESP של הקונצרן הזה (לפחות באיביזות ובלאונים. לא יצא לי לנסות להחליק גולף GTI מהשנים האחרונות), כל עוד לא נוגעים בברקס או משחקים עם ההגה, יש מצבים בהם המערכת לא נכנסת לפעולה. (כל עוד כמובן הגלגלים לא מסתחררים כתוצאה מתאוצה).

עוד משהו, גם כשהמערכת מנותקת (לפחות באלו שלפני שלוש שנים והלאה), במידה ונוגעים בברקס בזמן היגוי יתר, המערכת נכנס לפעולה ומפסיקה את החגיגה. מה שאומר שהפרובוקציה להוצאת הזנב עם הרכבים האלה, חייבת להיות כזו שלא כוללת נגיעה בברקס. זה גם ככה בESP של הB-4 החדשה. די מבאס!!

 

מה שאומר שיש סיכוי קטן שאכן הנהג חווה היגוי יתר, אך הוא חווה את זה כתוצאה מטעות שגררה עוד טעות.

 

RK - :mm_yeah:

 

 

עודד.

 

עריכה:

בזמן שכתבתי את ההודעה הזאת שניכם הגבתם.

 

תקשיב, הדרכתי בבתי ספר האלו בחו"ל!

אני יודע בדיוק מה הולך שם.

כמו שכתבתי לך, כן יש לך את האופציה לבצע את הקורס על רכב של בית הספר.

אבל רוב הלקוחות כן מגיעים עם הרכב שלהם. (אלא אם מדובר ב"קורסי פרימיום", ראלי/דריפטים/מסלול וכו'. ששם כן עדיף לנהוג על רכב שמותאם לאותו סגנון נהיגה)

זה הרבה יותר נכון לבצע את הקורס על הרכב שלך! אתה מתרגל סיטואציות שבהן כל רכב מתנהג באופן מעט שונה. (בסה"כ פיזיקה זה פיזיקה! אבל יש ניואנסים)

לכן עדיף לך לתרגל את זה עם הרכב היומיומי שלך ולא עם רכב שמתנהג שונה מרכבך.

 

ודרך אגב, אם זה היה תלוי בי, אז כן. 90% מהנהגים לא היו מורשים לנהוג בגשם ראשון!!!

רוב האנשים פשוט לא מספיק מודעים ומיומנים בנהיגה בגשם. בטח ובטח בגשם ראשון. (שהוא מקביל לשמן על הכביש!)

 

ופה סיימתי לענות לך!

אתה תקוע באיזו בועה ואתה בטוח שאתה צודק. (ואין לך מושג עד כמה אתה טועה ולא מבין. ואני לא אומר את זה כדי לרדת עליך. אני אומר כדי שאולי, מתישהו, תנסה לפתוח את הראש.

דיברת על "הגישה הישראלית" רק תדע שאתה בדיוק הלקוח הישראלי הטיפוסי. בטוח שהוא מבין הכי טוב ולא מוכן לשמוע שום דבר אחר!)

אתה לא מוכן לקבל שום דיעה אחרת. גם כשהדיעה הזאת מגיעה מאנשים שיש להם "טיפה" יותר נסיון ממך.

עזוב, אל תלך לקורס. חבל על המדריכים. ובסוף הקורס גם יהיה חבל על האגו שלך!

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי עניין של להגיע עם הרכב שלך זה פשוט מאוד , אותם בעלי קורסים לא רוצים לספק רכב מכוון שאז הם משלמים את הדלק ! הם משלמים את הבלאי ! הם משלמים את הביטוח ! , מה רע ? מגיע בן אדם עם הרכב שלו , אתה נכנס אומר לו מה לעשות ואיך ומקבל על זה כסף , זו הגישה ההישראלית !

ולגבי הבחור שאמר פה שבחול בתי הספר לא מספקים רכבים הוא מוזמן להיכנס לגוגל וכל בית ספר שמכבד את עצמו באירופה או בארהב מספק את הרכבים וגם נותן לך את האפשרות לראות תמונו של הרכבים עוד לפני שהזמנת בכלל יום אימונים .

 

 

ידידי אתה כותב פה שטויות ומפספס את המטרה....

 

בנאדם הולך לקורס נהיגה כדי לשפר את מיומנויות הנהיגה שלו.

 

חלק נכבד ממיומנות נהיגה זה להכיר את הרכב שלך.

 

הרכב שלך מכוייל אחרת מהרכב שלי, הוא לא באותו משקל, הוא לא אותו סוג הנעה, הבלמים אינם אותם בלמים, הצמיגים שונים, מערכות הבטיחות מגיבות שונה וכן הלאה.

 

אתה תבוא ותעשה קורס נהיגה שלם על הרכב שלי, שבוע לאחר מכן תעלה חזרה על הרכב שלך ותגלה.....רגע, למה ברכב של המדריך לקחתי פנייה X במהירות 40 קמ"ש ועם הרכב שלי אני לוקח את אותה פנייה רק על 20 קמ"ש ?

ולמה אצלי הגלגלים הקדמיים מחליקים ואצל המדריך האחוריים דווקא מחליקים?

 

חביבי,

 

נהיגה ספורטיבית "עממית" לומדים על הרכב שלך כדי שתוכל להפיק ממנו את המקסימום.

 

יש הדרכות יותר חווייתיות שאומנם מלמדות אותך כללי נהיגה אבל עיקר העניין שם הוא בחוויה (BMW עושה מזה המון כסף בסדנאות M שלהם, כנ"ל פורשה ושות').

 

אבל אתה מסיים את הקורס של ב.מ.וו, מפוצץ באדרנלין מהחוויה המדהימה ואז עולה על הרכב שלך ומגלה ש.......צריך להתחיל ללמוד מהתחלה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הוא ולא פותח השרשור צריכים קורס נהיגה ספורטיבית עממית, אלא קורס נהיגה מתקדמת בסיסי, הראשון בסולם של כל בתי הספר. קורס בסיסי של ישיבה, מבט, בלימה, תת היגוי/היגוי יתר, תכנון וכו'. לאחר קורס כזה (שוב, לא נהיגה ספורטיבית, לא התחרעות ולא בטיח - לתשומת לבך, smallars) אני בטוח שהשאלה שבבסיס השרשור כלל לא הייתה נשאלת.

 

זה:

 

מה שבטוח שאני נהג זהיר ערני ומרוכז , אני יודע לא להיכנס למצבים שאני לא ידע לצאת מהם

 

גם לא מספיק, וחמור מכך - לא נכון, כי אין לך את הידע התיאורטי (על אחת כמה וכמה יישום פרקטי) לדעת לאן לא להיכנס וממה להימנע, שלא לדבר על להבין מה קורה עם הרכב.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי עניין של להגיע עם הרכב שלך זה פשוט מאוד , אותם בעלי קורסים לא רוצים לספק רכב מכוון שאז הם משלמים את הדלק ! הם משלמים את הבלאי ! הם משלמים את הביטוח ! , מה רע ? מגיע בן אדם עם הרכב שלו , אתה נכנס אומר לו מה לעשות ואיך ומקבל על זה כסף , זו הגישה ההישראלית !

אחרי שתסיים את התיכון והצבא, אני מציע לך לנהוג בשונה ממרבית האנשים שמגיעים לגיל הזה ולא ללכת ללימודים אקדמיים, שהם כידוע דבר נורא ואיום: אתה משלם אלפי - אם לא עשרות אלפי - שקלים בשנה רק כדי לשבת בכיתה ולסכם בלפטופ שרכשת במיטב כספך ומבלי שאיש מפצה אותך על אובדן זמנך הרצאה של איזה תרח זקן שכנראה כל תכלית חייו היא לנפח לך ולשכמותך את השכל.

חוץ מזה, אם תישאר כפי שאתה כיום, אתה לעולם לא תדע שאתה סוגד לצרפתיה קטנה ומסריחה משל היתה נזר הבריאה רק בשל ריבוי המסכים האלקטרוניים המפוזרים ביד רחבה בתא הנהג שלה, שהרי אין לה באמת כל ערך מוסף, זולת אולי עיצוב מעט אוונגרדי (אתה יודע מה זה אוונגרדי?). ואתה יודע איך הפתגם אומר: "מה שאתה לא יודע לא פוגע בך".

תגובותיך הטרוליות, שלא לומר האוויליות, אינן תורמות לדיון דבר זולת הלהטת רוחות לשווא. אם לא תפסיק בעצמך לזיין את השכל של כולנו, אתה כבר יודע בעצמך כמה יעיל הוא המעקב שבו אתה כל כך מורגל.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, כיוון פרונט!

לדעתי שווה את הסכום שזה עולה, אני עשיתי לרכב שלי (אחרי החלפת הגה כוח), ומאז הרכב תוקף פניות הרבה יותר טוב!

מה לגבי כביש מהיר? נסיעה של 100+ קמש, האם הרכב מושפע מהרוח\יציב כמו בעבר או שהוא יותר גרוע?

 

מוזר מאוד, בכל הרכב שנהגתי, אומנם לא חזקים כמו הלאון 1.8TSI (חוץ ממאליבו 3.5 V6), הרכבים היו תמיד יותר יציבים בפניות כאשר הייתי עם כמה מ"מ גז בפנים.

פיזיקה פשוטה מוכיחה שקצת גז מעביר יותר משקל על הגלגלים האחוריים.

(עם הקוואליר שלי חרשתי את זה, ותמיד אני משתדל להחזיק קצת גז, ואם קורה בטעות שאני נכנס לפניה מהר והיא רטובה קצת, אני מכניס קצת יותר גז, ומרגישים אותה יציבה כמו שצריך טפו טפו טפו, ויש לה צמיגים זולים יחסית).

 

אני הייתי בודק גם את הגלגלים הקדמיים, אולי להוסיף להם לחץ, מכיוון שיכול ליהיות שבגלל שהגדלת מידה, ההיגוי עכשיו חזק יותר, ואין ברירה לזנב, אלה להזרק.

 

יכול ליהיות שאתה לא רגיל פשוט לתחושה של חתך נמוך. (לא נהגתי בחיים על רכב עם חתך נמוך, לדעתי צריך ליהיות תגובות חדות יותר כמו של רכב ספורטיבי, וזה מה שמשגע אותך).

 

כרגיל, אני חושב שכדאי שתלך לשטח פתוח (עם כביש סלול), ותתחיל לשחק עם ההגה והגז ותכיר את המגבלות החדשות, אולי תגלה שהתחושות חדות הרבה יותר, אבל לרכב לוקח יותר זמן\מהירות כדי להזרק!

 

 

באופן כללי הסיאטים לא מצטיינים באחיזה, ויחסית לרכבים אחרים הם נזרקות בקלות. (וכבר הייתי עד להתעללות בלאון 1.8TSI ידני, מה שכן זו חיה לא פראיירית!)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3926 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...