Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב זורק זנב בסיבוב אחרי החלפת חישוקים


nepet
שימו לב! השרשור הזה בן 3923 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם החלפת צמיגים בלבד ואתה בטוח שהכיווני פרונט תקינים אתה יכול לפסוח על הכיוון מחדש.

 

כאשר מחליפים ג׳אנטים אכן צריך לעשות כיוון פרונט מחדש מהסיבה שלג׳אנטים שונים יש אופסט שונה וזה כן עלול לגרום לשינויים בהתנהגות הרכב.

על אחת כמה וכמה כאשר משנים מידת צמיגים ו\או מידת ג׳אנט.

 

אני יכול לומר לך שלפני מספר חודשים כאשר החלפתי צמיגים עשיתי כיוון פרונט ובמחשב של הכיוון פרונט היו אופציות שונות לדגם בהתאם למידת הג׳אנטים והצמיגים (היו לדגם שלי אופציות מ-16׳ ועד 19׳).

 

+1

http://www.1010tires.com/WheelOffsetCalculator.asp

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 120
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שים מאחור 32 מקדימה 35

זה בדיוק המצב כרגע.

 

 

כאשר מחליפים ג׳אנטים אכן צריך לעשות כיוון פרונט מחדש מהסיבה שלג׳אנטים שונים יש אופסט שונה וזה כן עלול לגרום לשינויים בהתנהגות הרכב.

על אחת כמה וכמה כאשר משנים מידת צמיגים ו\או מידת ג׳אנט.

 

 

כמו שכתבתי, אני אתן קפיצה למעבדה לבדוק.

למרות שככל שאני חושב על זה יותר ויותר, זה נראה באמת יותר הכיוון של חומר סיכה שגרם להחלקה, אלא אם בנסיעות הבאות יוכח אחרת.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפותח השירשור

תגיד, אתה אמיתי ???

בתגובה הראשונה כתבתי לך שצריך 200-300 קילומטר של 'הרצה' לצמיגים, ומשום מה התפתח דיון של מומחים מטעם עצמם שלא צריך, אחרי 3 דפים של בילבולי מח הגעת 'רק' ל 100 ק'מ, תעשה טובה ותמתין עוד 200 !!!

 

נושא נוסף, לחץ אוויר, בשביל אחיזה טובה צריך 10%-15% מעל המלצות יצרן, אני גם הייתי שנים עם לאון, החלפתי מ 16 למידה שלך ב 17 והאחיזה הטובה ביותר הייתה סביב 37psi, במסלול נסעתי גם על 40psi

 

לגבי הגובה, הרכב שלך בדיוק באותו גובה כמו מיקודם, הרי לא החלפת קפיץ שהוא הדבר היחיד שקובע את הגובה, אם מדדת 'פתאום' מרווח גדול יותר בין הצמיג לכנף, זה סימן שהקוטר הכללי של הגלגל נהיה קטן יותר והרכב כנראה דווקא יושב נמוך יותר.

 

כתבת משהו שגלגל ה16 שלך ז'ל, האם הרכב קיבל מכה בגלגל, האם קרה מהו נוסף, או שסתם החלטת להחליף גלגלים ?

 

עשה טובה, תן תשובות ברורות כי אתה נשמע מאד לא הגיוני ואמיתי אם התיאורים שלך, למשל שנתת גז והזנב ברח ...

 

בידידות, ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ז"ל התכוונתי שהוא כבר לא אצלי אלא עבר לבעלות אחרת. לא קרה לו כלום.

יכול להיות שצריך 300 ק"מ, בכל מקרה, בחיים לא קרה לי אחרי החלפת צמיג מה שאני מתאר פה.

כרגע אני לא מתכוון להעלות יותר מ 35/32 , כי גם ככה האחיזה לא משהו. סתם מתוך סקרונת, כשאתה כותב אחיזה טובה ביותר ב 37PSI, זה החלץ שמילאת בכל הגלגלים?

אין לי מה להוסיף לגבי הגובה, זה מה שמדדתי בעבר כמה פעמים, וזה מה שמדדתי אחרי ההחלפה. אני מבין שעל פניו לא אמור להיות שינוי, כי הקוטר נשאר אותו דבר בגלל שהרדיוס עולה והחתך יורד.

ומה לא אמיתי בלתת גז והזנב בורח ? כתבתי מקודם, שאפילו הבת שלי שבגיל 12, ישבה לידי והרגישה בפניה בשכונה במהירות סבירה לחלוטין שהרכב החליק בלי סיבה.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ייתכן שלאחר הגשם הקל שביקר באחרונה,הכבישים הג'יפה והשמן עושים את שלהם על הכביש ,לי יצא להיכנס לתת היגוי במהירות נמוכה עקב זאת,ייתכן וזה בשילוב הצמיגים החדשים פשוט גורם לתגובות קיצוניות יותר.

שיהיה בהצלחה

חג שמח - סע בזהירות!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסעתי 37 \ 37 ובמקרים קיצוניים 40 \ 40

עם כל הכבוד לבת שלך, היא לא אמת מידה, ממליץ לך ללכת לקורס נהיגה מתקדמת, גם תלמד את הרכב, המגבלות, היכולות, אבל בעיקר תלמד את עצמך.

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה לא אמיתי בלתת גז והזנב בורח ? כתבתי מקודם, שאפילו הבת שלי שבגיל 12, ישבה לידי והרגישה בפניה בשכונה במהירות סבירה לחלוטין שהרכב החליק בלי סיבה.

יש לך הנעה קידמית . לכן אתה יכול להשפיע על החלק הקידמי עם מכת גז.

שהזנב יברח (היגוי יתר מלאכותי) אתה צריך להיכנס לסיבוב ולעזוב גז או ללחוץ ברקס.

איך ה ESP תגיב לזה אין לי מושג (לא היה לי מעולם רכב עם ESP )

 

רענן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה לא אמיתי בלתת גז והזנב בורח ? כתבתי מקודם, שאפילו הבת שלי שבגיל 12, ישבה לידי והרגישה בפניה בשכונה במהירות סבירה לחלוטין שהרכב החליק בלי סיבה.

 

כמו שאני ואחרים כתבו לך- לא יכול להיות שברכב הנעה קדמית באמצע פנייה תיתן לחיצה על הגז והתחת יברח.

 

כבר כתבתי לך בהתחלה עם קריצה שאתה צריך לבדוק אם במעמד החלפת הצמיגים גם החליפו לך הנעלה לאחורית, זה היה יכול להסביר את מה שתיארת, אבל כמובן שזה לא המצב.

:wink:

 

לגבי איך ה-esp יתנהג, די פשוט:

בתת היגוי הוא יתן נעילה של הצמיגים הפנימיים שבפניה (אם פונים שמאלה הוא יבלום את קדמי ואחורי שמאלי) ויפחית מלחץ הבלימה על הצמיגים החיצוניים כדי לגרום לרכב ״להכנס לתוך הפניה, כמובן שזה מבוצע במקביל לניתוק המצערת.

בהיגוי יתר זה לרוב ניתוק מיידי של המצערת ואז מניפולציות בלימה לכל גלגל כדי לייצב את הרכב (במקרה זה באמת הכי קריטי לנתק מצערת, בייחוד בהנעה אחורית בהחלקה תחת כח).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך הנעה קידמית . לכן אתה יכול להשפיע על החלק הקידמי עם מכת גז.

שהזנב יברח (היגוי יתר מלאכותי) אתה צריך להיכנס לסיבוב ולעזוב גז או ללחוץ ברקס.

איך ה ESP תגיב לזה אין לי מושג (לא היה לי מעולם רכב עם ESP )

 

רענן

שהזנב יברח אתה צריך לעזוב גז וללחוץ ברקס?

מי נתן לך רשיון נהיגה?

כדי לתקן מצב של היגוי יתר גם אם היגעת למצב של היגוי יתר מתוך רצון להגיע למצב כזה, אתה צריך להעביר את המשקל של הרכב לאחורה על ידי עזיבת ברקס ואפשר ללחוץ גז ובכך המשקל יעבור לאחור ואז יש מצב שהזנב יפסיק לברוח לך.

אם אתה תלחץ ברקס כי "הזנב ברח לך" זה יהיה :evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי נסיעת התחרעות אתמול בלילה , חלק ממנה בכבישי נהיגה :

 

חד משמעית : בשל הגשמים הראשונים, הכבישים הפכו מאוד חלקים.

 

כמעט כל מכת גז בהילוכים 3 ומטה מסתיימת אצלי בכניסת ESP וזה לא שהצמיג התדרדר תוך שבוע....אלו דברים שפשוט לא קרו לפני שבוע-שבועיים.

גז בתוך סיבוב גורם לתופעות שלא נגרמו קודם.

 

לנהג המיומן זה יכול להיות כיף, לנהג הלא מיומן - קצת מפחיד.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא אתווכח עם אלו שהגיבו מעל אייל, רק ציינתי עובדות.

עד אתמול היה ממש סכנה לנסוע ברכב.

אני מכיר אותו מצויין, בבעלותי 3 שנים מהניילון, אופי הנהיגה שלי לטוב ולרע , לא השתנה בתקופה זו.

לא יכול להיות שאני נכנס לפנייה ב 25 קמ״ש והזנב נזרק, כנ״ל בכניסה לכיכר ולאורך המסלול בכיכר.

בלי קשר למקרה יכול להיות שקורס נהיגת מסלולים יהיה מועיל

בכל מקרה כרגע, אחרי 250 ק״מ ואחרי שכנראה איזה שכבת מגן / שומן / מה שזה לא יהיה ירדה מהצמיגים הם אוחזים מצויין.

האוטו כבר לא זורק בסיבובים בשכונה ובכיכרות כמו שהרגשתי לפני יומיים.

גם בנהיגה טיפה יותר אגרסיבית הרכב נדבק לכביש.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהיה שמן על ריצפת הפנצ'ריה שנספג בצמיג בשכבה הראשונה היה איזה דפקט עם הצמיגים , ולכל אלה שאוהבים , מתים על הקלף של קורס , קורס , קורס . הבן אדם אומר שהאוטו נזרק לו ב25 קמ"ש זה לא קורס זה בעיה רצינית עם משהו ברכב .

 

לאמא שלי נזרק הרכב ב25 קמ"ש בכיכר תמליצו לה ללכת לקורס ?

 

תענו לעניין .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהיה שמן על ריצפת הפנצ'ריה שנספג בצמיג בשכבה הראשונה היה איזה דפקט עם הצמיגים , ולכל אלה שאוהבים , מתים על הקלף של קורס , קורס , קורס . הבן אדם אומר שהאוטו נזרק לו ב25 קמ"ש זה לא קורס זה בעיה רצינית עם משהו ברכב .

 

לאמא שלי נזרק הרכב ב25 קמ"ש בכיכר תמליצו לה ללכת לקורס ?

 

תענו לעניין .

 

שרלוק ,התעלומה נפתרה והייתה אמורה להיפטר עוד מזמן,הגשם שביקר אותנו לא מזמן הציף את השמן והלכלוך על פני הכביש מה שגורם להחלקות ואיבודי אחיזה גם במהירויות נמוכות,בשילוב עם הצמיגים החדשים והטריים זה הוקצן עוד יותר.

אין בעיה ברכב עצמו!

ישנם מקומות בעירנו (רעננה) בהם אף פיזרו חול על הכביש על מנת לספוח את המשקעים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גאון הנקודה שלי היא שלא על כל דבר צריך לשלוח פה בן אדם לקורס שעולה מאות שקלים , סך הכל הבן אדם רצה עזרה למה הרכב מחליק לו בצורה אבסורדית במהירות אפסיות בנהיגה נורמטיבית , ישר חבר'ה פה קופצים בראש קח קורס , מה הקשר קורס .

 

חבר'ה כואב לי הגרון , קח קורס !

 

חג שמח , קח קורס !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3923 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...