Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב זורק זנב בסיבוב אחרי החלפת חישוקים


nepet
שימו לב! השרשור הזה בן 3926 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

G27 עם PlaySeat מקורי נחשב ל-HIGH END?

 

היה לי סט כזה, נחמד מאוד, נותן הרבה יותר ריגוש ורגש מג'וייסטיק רגיל, ועדיין, זה ממש לא מתקרב לתחושות של נהיגה אמיתית.

 

בכלל, סימולטורים לא יודעים לתת פידבק מאוד הכרחי של אחיזה, שינויי אחיזה, תחושות הגה מציאותיות, תחושות דוושה וכן הלאה ולכן הם אומנם יכולים ללמד דבר או שניים אבל פה זה נגמר, יש להם מחסום.

 

בשורה התחתונה- רוצה ללמוד איך נראה הנורבורגרינג לקראת נסיעה לשם?

שם על סימולטור ותתחיל לבצע הקפות.

 

רוצה ללמוד נהיגה?

 

צא לכביש.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 120
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אף פעם לא התנסת בסימולטור אמיתי עם הגה high end אני מבין.

לגבי הנקודה האחרונה אפשר להשתמש בסטאפ מרובה מסכים ו\או TrackIR או משהו דומה.

 

מתחיל להרגיש כמו תירוץ :lol:,תגיד לי נראה לך אני אתווכח איתך שאיזה לוג'יטק יכול לדמות מציאות.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה עושה זאת נכון ה-ESP לא מתערב, אני גר ברעננה והוריי בהוד השרון.

כשאני נוסע אליהם אני עובר דרך עוקף גבעת חן. יש שם סיבוב שלא מבייש מסלולים :).

ה- ESP לא מתערב אם הזנב מחליק אבל לא בורח מהסיבוב עצמו.

כלומר הרכב יכול.

יכול,

יכול!

יכול :)

 

כתבת שטויות.

ה-ESP לא מכירה את הסיבוב, רק את האחיזה.

 

אני גמרתי את שלב ההסברים להדיוטות, עכשיו זה השלב בו אתה שם את הכסף איפה שמהקלדת שלך נמצאת או שנעלם במבוכה.

 

אני מציע ניסוי.

תראה לי זריקת זנב ב-25 קמ"ש עם ESP מחוברת.

 

תציע סכום.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש סיכוי גדול שבמצב לחץ אתה לא תדע מה לעשות אם כל הניסיון שלך בא מסימולטור.

 

זה אולי נכון וכמובן שצריך להתאמן בכביש, אבל אני חושב שהרעיון פה היה שסימולטור יכול בהחלט ללמד אותך הרבה מאוד על איבודי אחיזה, בצורה בטוחה וללא סיכון. אני אגיד אפילו יותר מזה - שים מישהו שנוהג כבר 10 שנים (אבל בלי נטיות ספורטיביות) מול ילד שמשחק GT5 כל היום, ורוב הסיכויים שהילד ידע טוב יותר מה לעשות במצב חירום.

 

G27 עם PlaySeat מקורי נחשב ל-HIGH END?

 

היה לי סט כזה, נחמד מאוד, נותן הרבה יותר ריגוש ורגש מג'וייסטיק רגיל, ועדיין, זה ממש לא מתקרב לתחושות של נהיגה אמיתית.

 

בכלל, סימולטורים לא יודעים לתת פידבק מאוד הכרחי של אחיזה, שינויי אחיזה, תחושות הגה מציאותיות, תחושות דוושה וכן הלאה ולכן הם אומנם יכולים ללמד דבר או שניים אבל פה זה נגמר, יש להם מחסום.

 

בשורה התחתונה- רוצה ללמוד איך נראה הנורבורגרינג לקראת נסיעה לשם?

שם על סימולטור ותתחיל לבצע הקפות.

 

רוצה ללמוד נהיגה?

 

צא לכביש.

 

G27 זה לא היי-אנד (אבל זה לא רע בכלל), נסה T500RS.

ברור שזה לא מתקרב לתחושות של נהיגה אמיתית, אבל עם המשחק הנכון זה כן יכול לתת פידבק על אחיזה, שינויים באחיזה, תחושות הגה מציאותיות, תחושות דוושה וכדומה.

 

כמו שאמרתי קודם - תן לילד ששיחק כל היום GT5 עם הגה כזה לנהוג בצורה ספורטיבית על הכביש (טוב, לא על הכביש, במתחם סגור) ואני מאמין שהוא יהיה לא גרוע בכלל.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרתי קודם - תן לילד ששיחק כל היום GT5 עם הגה כזה לנהוג בצורה ספורטיבית על הכביש (טוב, לא על הכביש, במתחם סגור) ואני מאמין שהוא יהיה לא גרוע בכלל.

מאד נכון :)

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכלל, סימולטורים לא יודעים לתת פידבק מאוד הכרחי של אחיזה, שינויי אחיזה, תחושות הגה מציאותיות, תחושות דוושה וכן הלאה ולכן הם אומנם יכולים ללמד דבר או שניים אבל פה זה נגמר, יש להם מחסום.

 

טוב זה כבר השטות הכי גדולה ששמעתי בזמן האחרון.

אני יכול חד משמעית לומר שב-LFS עם G27, מתקבל יותר פידבק מההגה מאשר אפילו מה-MX5 שלי, שיש לה הגה פשוט מצויין.

בכלל אני לא יודע איך אפשר להגיד שהגה של רכב אמיתי נותן יותר פידבק, ב-95% מהרכבים לא מתקבל כמעט שום פידבק מהכביש וגם כשכן הוא מדולל ע"י התגבור.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבת שטויות.

ה-ESP לא מכירה את הסיבוב, רק את האחיזה.

 

אני גמרתי את שלב ההסברים להדיוטות, עכשיו זה השלב בו אתה שם את הכסף איפה שמהקלדת שלך נמצאת או שנעלם במבוכה.

 

אני מציע ניסוי.

תראה לי זריקת זנב ב-25 קמ"ש עם ESP מחוברת.

 

תציע סכום.

 

א. לא אמרתי שביצעתי זאת ב- 25 קמ"ש,

ב. אתה צריך ללמוד להפסיק לדבר מהאגו, די נמאס מהתגובות היהירות שלך.

ג. סע אתה בעצמך ותלמד לזרוק כמו שצריך ותראה שה- ESP לא מתערב.

 

ה - ESP כן מתערב כאשר הרכב יוצא מעקומת הסיבוב כלומר איבוד שליטה משהו שכנראה הצד החזק שלך אבל לא שלי.

 

אני לא אומר שאני לא מפשל, לפעמים הוא אכן מתערב, אבל ברוב המקרים לא...

הרכב שבו נסעתי אגב היה שירוקו 1.4 TSI 160, זרק בצורה נפלאה... מה גם שמי מכיר יודע שלא באמת ניתן לכבות את ה-ESP עד 2011 והוא מתערב במצבי קיצון כך שגם אם כיבית אותו הוא עדיין בפעולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב זה כבר השטות הכי גדולה ששמעתי בזמן האחרון.

אני יכול חד משמעית לומר שב-LFS עם G27, מתקבל יותר פידבק מההגה מאשר אפילו מה-MX5 שלי, שיש לה הגה פשוט מצויין.

בכלל אני לא יודע איך אפשר להגיד שהגה של רכב אמיתי נותן יותר פידבק, ב-95% מהרכבים לא מתקבל כמעט שום פידבק מהכביש וגם כשכן הוא מדולל ע"י התגבור.

 

נראה לי שאתה מתבלבל בין הרטט של ההגה לבין תחושת הגה אמיתי, אבל כל אחד ומה שמדליק אותו.

 

ככתוב, היה לי את הסט המדובר עם פלייסיט, שיחקתי גם ב-LFS וב-GT5, זה מהנה אבל זה לא זה.

 

וכן, ההגה יודע לתת רטט בסימולטור אבל את השבריר שניה של איבוד האחיזה ואז ההצלפה לצד השני כשהאחיזה חוזרת- את זה הוא לא יודע לשדר כי כאמור תחושות לא מגיעות רק מהגה אלא מכל הגוף (כוחות פיזיקליים).

 

הגה וסימולטור זה אחלה כלי כדי ללמוד את העקרונות אבל הוא ממש לא תחליף לדבר האמיתי.

אני לא בטוח שילד שגדל על GT5 יהיה תותח במסלול, אבל הוא כנראה יקרע את אבא שלו בסימולטור.

 

בלקי,

 

אני חושב שאתה טועה חבר, ESP לא יאפשר לך לצאת להחלקה מהסיבה שזה היעוד שלו, למנוע את ההחלקה על ידי חיתוך מצערת ובלימות יזומות.

יש רכבים שמכויילים ספורטיבית ומותקנת בהם בקרת אחיזה מעט יותר ליברלית אבל גם שם המערכת תקטע את החגיגה כשההחלטה היא משהו של יותר משבריר שניה.

אני יכול לומר לך שאצלי ברכב על כביש רטוב עם ESP דולק אין לי סיכוי להוציא את התחת החוצה, ואצלי יש מערכת יחסית ליברלית.

 

בכביש יבש יש מעט יותר חופשיות אבל גם לא ברמה של להוציא תחת לטיול.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. לא אמרתי שביצעתי זאת ב- 25 קמ"ש,

ב. אתה צריך ללמוד להפסיק לדבר מהאגו, די נמאס מהתגובות היהירות שלך.

ג. סע אתה בעצמך ותלמד לזרוק כמו שצריך ותראה שה- ESP לא מתערב.

 

ה - ESP כן מתערב כאשר הרכב יוצא מעקומת הסיבוב כלומר איבוד שליטה משהו שכנראה הצד החזק שלך אבל לא שלי.

 

אני לא אומר שאני לא מפשל, לפעמים הוא אכן מתערב, אבל ברוב המקרים לא...

הרכב שבו נסעתי אגב היה שירוקו 1.4 TSI 160, זרק בצורה נפלאה... מה גם שמי מכיר יודע שלא באמת ניתן לכבות את ה-ESP עד 2011 והוא מתערב במצבי קיצון כך שגם אם כיבית אותו הוא עדיין בפעולה.

 

אני גמרתי לשגל את הדעת עם מילים.

עכשיו זה שלב ההוכחות בפועל.

אני יושב בצד ומצלם וידאו, ואתה "זורק" את הרכב.

אח"כ נעלה את "הזריקות" לשיפוט.

 

מקום, זמן, כסף.

מקבל או משתפן?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני די בטוח ש-ESP לא יודע להתמודד עם החלקה נייטרלית, אבל אין לי ממש נסיון עם רכב עם ESP.

בנוסף יש פה אנשים שאמרו שאצלהם ה-ESP נכנס לפעולה רק כשבולמים, מה שגם יכול להסביר את ההתנהגות אצלו.

 

נראה לי שאתה מתבלבל בין הרטט של ההגה לבין תחושת הגה אמיתי, אבל כל אחד ומה שמדליק אותו.

 

לא אני לא. אמרתי מקודם שאפשר להרגיש את ההבדל באחיזה בין צמיגים חמים לקרים. ואפשר להרגיש את הירידה בהתנגדות באובדן אחיזה. יכול להיות שההגדרות שלך היו מכוונות לא טוב, כי אין לי מושג איך אפשר לפספס את זה עם LFS, הפידבק מההגה הרבה יותר חד ומדוייק מכל רכב שאי פעם נהגתי עליו, להוציא קרטינג.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנם שני מצבים בהם הESP לא יכנס לפעולה.

 

א. תת היגוי-אך רק במצב בו הנהג לא יפנה עוד הגה לכיוון הפנייה ולא יגרום לסחרור הגלגלים. (ז"א תת היגוי מאוד לינארי).

 

ב. היגוי יתר- שנוצר ממצב בו הנהג נכנס לתת היגוי (כפי שמתואר בסעיף א), עוזב בחדות את דוושת הגז וכתוצאה מכך הזנב מתחיל לפסוע החוצה. במידה והנהג "יקפא" הרכב יסיים בספין!

 

גם כאן, כל משחק עם ההגה/ברקס/גז שגורם לסחרור הגלגלים, יכניס מידיית את המערכת לפעולה.

מנסיוני (ויש לי נסיון), אלו הם המצבים היחידים בהם המערכת לא נכנסת לפעולה תוך כדי החלקה כלשהי.

 

כמו שאמרו, יש מערכות המכויילות בצורה מעט יותר "דינאמית". (בעיקר ברכבים ספורטיבים), זו תיתן מעט יותר חופש פעולה.

יש רכבים בהם המערכות הן בעלות מצבי בחירה. (הנהג בוחר באיזו "רמת הגנה" הוא מעוניין.)

 

אין ולא יהיה (לפחות לא בתקציב הגיוני), שום סימולטור המדמה תחושות נהיגה אמיתיות!

90% מהתחושות מתקבלות מאזור האגן!

כשאתה יושב על כיסא/מושב סטטי, התחושות האלה פשוט לא קיימות!!!

אתה לא יכול לחוות את כוחות הבלימה כשאתה יושב בסימולטור!

אתה לא יכול לחוות כוחות צד כשאתה יושב בסימולטור!

אתה אולי יכול לראות שאתה מאבד אחיזה, אך אתה לא באמת מרגיש את איבוד האחיזה.

וכמו בנהיגה אמיתית, ברגע שאתה רואה שאיבדת אחיזה, זה מאוחר מידי!

 

שלא תבינו לא נכון, אני בהחלט חושב שניתן ללמוד המון מסימולטורים!

אבל את הת'כלס, לומדים על הכביש.

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנדב את הנסיון והרקע שלי ומוכן להיות נוכח ב"ניסוי". :wink:

 

מקבל בשמחה נוכחות של איש מקצוע.

 

נ.ב. אתה יודע כמה תרגול צריך כדי לא לעשות כלום כשהרכב מחליק...:cool:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מלא תרגול! :wink:

 

את האמת, כבר נתקלתי בכמה וכמה נהגים שפשוט קפאו כשנכנסו למצב כזה :shock:

לא הגיבו בכלל!

יש לציין שרובם הגדול היו נהגים בלי זיקה מיוחדת לנהיגה.

מה שאולי יכול להסביר את חוסר התגובה וההלם מצידם.

 

עודד

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3926 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...