Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב זורק זנב בסיבוב אחרי החלפת חישוקים


nepet
שימו לב! השרשור הזה בן 3926 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בתור מדריך לשעבר, מתחרה, ועם ניסיון הארץ ומחו'ל , אני מחזק את דברי הכותבים למעלה לגבי קורסים.

Smallers , אתה אפילו לא יודע כמה אתה לא יודע

מה שנקרא בבוטות, 'אין שכל אין דאגות'

 

קח לתשומת ליבך, בידידות, ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 120
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

Smallers - אני לא יודע אם אתה ילד,אבל ניסיון וידע מהתגובות שלך בטוח אין.

 

כמובן שעדיף לעבור את הקורס עם הרכב שלך,יכולתי לבוא עם רכב חברה ומה הייתי לומד? רכב שיש לו חצי מהכוח הרבה יותר כבד, צמיגים לחיסכון,גיר אוטומטי(שלי ידני).

 

א.אני כן ממליץ ללכת לקורס לפני שמאשימים מכלולים ברכב,אני למדתי את זה על בשרי.

ב.מניסיון ה ESP מנתקת אותך כל כך שחוץ מלכוון הגה לכיוון שאתה רוצה אין לך מה לעשות,אני לא מאמין גם שהצלחת להיכנס להיגוי יתר משמעותי אם בכלל עם ה ESP כשהוא פועל.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, הייתה לי בעיה דומה באאודי A3 לפני שנים... אני מדבר על שנת 2002.

בסוף פתרתי את זה עם איזון הגלגלים האחוריים... ברוב הרכבים עושים פרונט אבל גם הגלגלים האחוריים לא פחות חשובים.

יכול להיות שאחד מהם פונה הצידה (לא צריך הרבה מילימטר).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד קלעת בול ! :lol: איך עלית על זה שאני בצבא או בתיכון מדהים אתה פשוט איש אשכולות ויכולות , דרך אגב אוטו מדהים יש לך בסימלון זה סוג של בית שימוש ?

 

אני בן 25 וכבר עומד לסיים תואר ראשון , אז סורי לאכזב אני לא ילד בתיכון אבל היי לפחות ניסית .

 

לגבי מה שכולכם אומרים , חבר'ה ! ואני יגיד את זה פעם אחת ואחרונה אם קורס נהיגה בסיסי היה כזה הכרחי הוא היה מעוגן בחוק והיה מחוייב ללמוד ולעבור אותו כל אדם שמקבל רישיון נהיגה

 

למיטב ידעתי אין מדינה בעולם שמחייבת אותך על מנת לקבל רישיון לעבור את הקורס האלוהי שכולכם כל כך סוגדים לו , מיצטער אני פשוט כל יום במשך 8 שנים של רישיון נהיגה עושה תאונה כי לא עברתי את הקורס המדהים והאלוהי והקדוש .

 

שיהיה לכם בהצלחה ואלעד על הכתיבה הפוגענית והמזלזלת הזו תצפה לפגיעה .

 

ואני מבקש שתמחקו לי את הפרופיל מהאתר גיבורי מקלדת האידיוטי הזה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע מה למדת, אבל אם למדרכי נהיגה מתקדמת היה כוח והרבה רצון... זה היה הכרחי!

הקרטריון של חוק הוא לא "מה הכרחי או טוב לאזרח", לא דוגמא באמפרים לא עושים טוב לאף אחד באמת, זה לא חוסך בדלק, זה פוגע ברכב ובמחקרים שנעשו התגלה כי אנשים נוסעים יותר מהר ביניהם. אז למי זה טוב? לקבלן שמבצע אותם.

חוק אפוד זוהר (קומבינה עם חברת 3M).

בקיצור אם יש לך כוח והרבה כסף לשלם ללובסטים אתה בעניינים אין לזה דבר וחצי דבר להכרחי או טוב.

אני מאמין שהסיבה שלא מחייבים אותנו לבצע קורס נהיגה מתקדמת היא כי:

א. לארגון מדריכי נהיגה מתקדמת אם יש כזה אין הרבה כסף וכוח פוליטי.

ב. אנשים בקושי מתמודדים עם המערכת שקיימת היום.

ג. זה לא באמת מעניין אף אחד.

 

מה שבטוח בשביל לנהוג כמו שצריך ולהמנע מתאונות חייבים לעשות קורס נהיגה מתקדמת, אבל בעלי הכוח חושבים אחרת

 

 

 

 

בוא נדבר על עובדות.

 

הזנב שלך לא יכול להזרק.

לא יכול

לא יכול

לא יכול

 

יש ESP.

 

תאמין לי, ניסיתי לבלבל את הכושלאמשל ה-ESP.

לא זורקת בכיכר, לא ב-25 קמ"ש ולא ב-50.

הרבה לפני זה ESP סוגרת מה סוגרת, עוצרת מה עוצרת ולא בא יותר בכיכר בחיים שלך.

 

בקיצור, אתה חולמת.

 

אם אתה עושה זאת נכון ה-ESP לא מתערב, אני גר ברעננה והוריי בהוד השרון.

כשאני נוסע אליהם אני עובר דרך עוקף גבעת חן. יש שם סיבוב שלא מבייש מסלולים :).

ה- ESP לא מתערב אם הזנב מחליק אבל לא בורח מהסיבוב עצמו.

כלומר הרכב יכול.

יכול,

יכול!

יכול :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לגבי מה שכולכם אומרים , חבר'ה ! ואני יגיד את זה פעם אחת ואחרונה אם קורס נהיגה בסיסי היה כזה הכרחי הוא היה מעוגן בחוק והיה מחוייב ללמוד ולעבור אותו כל אדם שמקבל רישיון נהיגה

 

למיטב ידעתי אין מדינה בעולם שמחייבת אותך על מנת לקבל רישיון לעבור את הקורס האלוהי שכולכם כל כך סוגדים לו , מיצטער אני פשוט כל יום במשך 8 שנים של רישיון נהיגה עושה תאונה כי לא עברתי את הקורס המדהים והאלוהי והקדוש .

 

א. בגרמניה יש חוק כזה והוא מועבר ע"י רשת בתי הספר לנהיגה של ב.מ.וו ונחש מה? נכון! על רכבו של התלמיד.

ב. טוב יעשו גם בארץ אם יחייבו קורס נהיגה כתנאי לפטור ממלווה.

ג. טוב יעשו אם יחייבו קורס כזה כדי להכשיר אדם להיות צלווה.

ד. אם הקורס יהיה חובה עלותו תהיה זניחה ללקוח.

ה. קח גם קורס בקבלת ביקורת, לא כל דבר צריך לפוצץ.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, הייתה לי בעיה דומה באאודי A3 לפני שנים... אני מדבר על שנת 2002.

בסוף פתרתי את זה עם איזון הגלגלים האחוריים... ברוב הרכבים עושים פרונט אבל גם הגלגלים האחוריים לא פחות חשובים.

יכול להיות שאחד מהם פונה הצידה (לא צריך הרבה מילימטר).

 

ובחזרה לרוח השרשור המקורית, אצלי ברכב הייתה בעיה זהה לשלך, (אומנם אצלי זה קרה בעקבות החלפת בולמים, והחלפת כל הבוקסות ברכב לבוקסות מחוזקות, שדרש פירוק מלא של כל המרכב התחתון).

 

בכל מקרה ניגשתי למעבדה , והם ביצוע כיוון פרונט, וכיוון מלא של הסרן האחורי.

 

ומאז נפתרה הבעיה. (וכמובן שהאחיזה השתפרה מאוד)

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, כיוון פרונט!

לדעתי שווה את הסכום שזה עולה, אני עשיתי לרכב שלי (אחרי החלפת הגה כוח), ומאז הרכב תוקף פניות הרבה יותר טוב!

מה לגבי כביש מהיר? נסיעה של 100+ קמש, האם הרכב מושפע מהרוח\יציב כמו בעבר או שהוא יותר גרוע?

 

אני הייתי בודק גם את הגלגלים הקדמיים, אולי להוסיף להם לחץ, מכיוון שיכול ליהיות שבגלל שהגדלת מידה, ההיגוי עכשיו חזק יותר, ואין ברירה לזנב, אלה להזרק.

 

 

חשבתי שסגרנו כבר שהבעייה נפתרה אחרי ה 150 - 200 ק"מ הראשונים.

אין יותר היגוי יתר / תת היגוי / זריקת זנב (יכול להיות שכותרת השרשור לא נכונה) או איך שלא קוראים לזה, הרכב כבר לא מחליק. ב 100 קמ"ש (ואף יותר איפה, בכבישים שמותר) הרכב לא מושפע מהרוח.

הצמיגים החדשים אוחזים יותר טוב מהקודמים שהיו צמיגים סטנדרטיים של רכב משפחתי.

כבר כתבתי שיכול להיות שהכל נגרם מכך שחומר סיכה ששמו בפנצ'ריה כדי להלביש את הצמיג על החישוק עבר לתחתית הצמיגים בזמן ההרכבה כשהפועל תפס את הצמיג באותה יד שהוא מרח איתה את החומר, אין לי הסבר אחר לתופעה, כי עכשיו הכל בסדר כבר מספר ימים.

לחץ האויר בצמיגים חזר להיות 35/32 כמו שהיצרן ממליץ ואין שום בעיה.

המצב כרגע הוא, שקשה עד בלתי אפשרי בלי בלם יד להוציא את הרכב משיווי משקל, גם אחרי הגשם שירד בחג שני של סוכות.

לגבי המעבדה וכיוון פרונט / סרן אחורי, מתישהו בקרוב אני אתן קפיצה לשם רק בשביל הסיכוי הקל שאולי צריך לעשות משהו.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מאמין שאני מצטרף לתת דיון המטופש הזה.

 

ESP חייב לאפשר רמה מסויימת של החלקה. מעבר לזה אדם שנוהג כבר 20 שנה אומר שאחרי החלפת צמיגים הרכב מחליק כנראה שהוא לא מדמיין.

מה גם שזה מעצבן הפרסום הסמוי-גלוי של קורסי נהיגה. אז כן לנהג הממוצע הם יכולים לעזור, אבל מי שמבין דבר אחד או שניים בפיזיקת רכב או עם נסיון בסימולטורים כנראה לא ילמד מהחוויה כלום.

 

כאשר מגדילים את רוחב הצמיג יש להוריד את לחץ האוויר, הרי שטח המגע גדל, אבל משקל הרכב נשאר זהה. שטח המגע גדל בכ-10% ולכן יש להוריד 10% מלחץ האוויר לפי היצרן. כמובן שזה לא יהיה בהכרח הלחץ האופטימלי, אלא לחץ אוויר לפי היצרן מתואם למידה החדשה.

 

פעם ראשונה שאני שומע שצמיג מוגן בשכבת הגנה חלקה, זה מוזר כי החלפתי כבר כמה פעמים צמיגים ואף פעם לא שמתי לב לירידה באחיזה עם צמיגים חדשים. טוב לדעת.

 

בכל אופן אני ממליץ לבצע כיוון גלגלים מלא כי שינוי המידה יכול להשפיע על הגיאומטריה.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

ESP חייב לאפשר רמה מסויימת של החלקה. מעבר לזה אדם שנוהג כבר 20 שנה אומר שאחרי החלפת צמיגים הרכב מחליק כנראה שהוא לא מדמיין. אף אחד לא טען שהוא מדמיין!

מה גם שזה מעצבן הפרסום הסמוי-גלוי של קורסי נהיגה. אז כן לנהג הממוצע הם יכולים לעזור, אבל מי שמבין דבר אחד או שניים בפיזיקת רכב או עם נסיון בסימולטורים כנראה לא ילמד מהחוויה כלום.

שטויות! סימולטור (בטח ובטח אם מדובר על הגה ודוושות בבית), לא יכולים להעביר תחושות! הם כן יכולים ללמד אותך קווים, סגנון בלימה, "שליטה" במצבים, אך תחושות הם לא יעבירו. וזה מסיבה מאוד פשוטה. אתה לא מרגיש כוחות פיזיקאלים! ומה לעשות, רוב הנהיגה היא תחושות!

 

 

פעם ראשונה שאני שומע שצמיג מוגן בשכבת הגנה חלקה, זה מוזר כי החלפתי כבר כמה פעמים צמיגים ואף פעם לא שמתי לב לירידה באחיזה עם צמיגים חדשים. טוב לדעת.

אני לא חוויתי ירידה באחיזה בחדשים לעומת ישנים, אבל אני יכול להגיד בוודאות שהאחיזה השתפרה כעבור כ100-200 ק"מ. לטענת הבחור בצמיגיה, הצמיגים "מקבלים חספוס". נכון או לא, פסיכולוגי או לא, אני לא יודע.

 

בכל אופן אני ממליץ לבצע כיוון גלגלים מלא כי שינוי המידה יכול להשפיע על הגיאומטריה. לפחות על משהו אחד אנחנו מסכימים :wink:

 

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בהחלט משתמע מדברים של אנשים פה שהוא מדמיין ולא מתאר נכון את המצב.

 

בסימולטור עם הגה טוב ועוד איך מקבלים תחושות. אמנם אתה לא יכול להגיש דרך התחת (לא נשמע טוב), אלא אם יש לך קוקפיט ממונע, אבל בהחלט מרגישים דרך ההגה. אני יכול להגיד לך חד משמעית שעם LFS (ולא רק) ניתן להרגיש הבדל באחיזה בין צמיגים קרים לחמים, וניתן להרגיש שהרכב מתחיל להחליק (ההגה נהיה קל).

מעבר לזה אם הפרוטה בכיסך, אתה יכול לקנות גם פדאלים שיתנו לך פידבק מהבלמים (ABS וכדומה).

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בהחלט משתמע מדברים של אנשים פה שהוא מדמיין ולא מתאר נכון את המצב.

 

ההבדל בין מדמיין ולא מתאר נכון את המצב הוא עצום. אף אחד לא אמר שפותח השרשור מדמיין, ומאידך רוב המגיבים טענו שהוא לא תיאר נכון את המצב. זה בדיוק היה שורש הבעיה.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

-סימולטור?! איזה זיכרון שריר יש לך בסימולטור בדיוק?

-איפה הדימיון בכלל בין סימולטור לרכב הפרטי שלך?

-איך אתה בדיוק מחקה הגה עוקב מבט בסימולטור?

 

יש סיכוי גדול שבמצב לחץ אתה לא תדע מה לעשות אם כל הניסיון שלך בא מסימולטור.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר לזה אם הפרוטה בכיסך, אתה יכול לקנות גם פדאלים שיתנו לך פידבק מהבלמים (ABS וכדומה).

זה זיוף (סתם אפקט של הדרייבר בלי קשר לסימולטור), וגם ככה לא כל סימולטור/רכב מציע ABS ולמה בכלל להשתמש, זה די קל ללמוד להסתדר בלי. יש פדלים יקרים עם דוושות ברקס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגע זה זיוף כי אין תמיכה, אבל כל כותר שיכול להוציא טלמטריה בזמן אמת אפשר לכתוב לו אפליקציה קטנה שתפעיל את ה-ABS רק בנעילה.

 

-סימולטור?! איזה זיכרון שריר יש לך בסימולטור בדיוק?

-איפה הדימיון בכלל בין סימולטור לרכב הפרטי שלך?

-איך אתה בדיוק מחקה הגה עוקב מבט בסימולטור?

 

יש סיכוי גדול שבמצב לחץ אתה לא תדע מה לעשות אם כל הניסיון שלך בא מסימולטור.

 

אף פעם לא התנסת בסימולטור אמיתי עם הגה high end אני מבין.

לגבי הנקודה האחרונה אפשר להשתמש בסטאפ מרובה מסכים ו\או TrackIR או משהו דומה.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3926 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...