Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במהלך נסיעה רגילה פיתאום התחיל רעש חלש והתחיל להתחזק לרעשי גרירה ושיפשופים ,בבלימה הרעש נעלם .

מזה יכול להיות ?שומעים את זה מבחוץ .בדקתי מתחת לאוטו אין שום דבר שיוצא החוצה .

מה לחפש ?

פורסם

גם כשהרכב עומד יש את הרעש? ואם אתה לוחץ על דוושת הבלמים זה נפסק?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
גם כשהרכב עומד יש את הרעש? ואם אתה לוחץ על דוושת הבלמים זה נפסק?

הרעש מפסיק כשאני בולם.

אין רעש כשעומד ,אין הבדל לזה שאני מעביר הילוכים או מוריד ,רק במהלך הנסיעה רגילה ובעת האצה מהירה הרעש מתחזק .

פורסם
מהיכן מגיע בדיוק הרעש? מקדימה? מאחד הגלגלים? מהמיכסה מנוע? נסה להיות יותר ספציפי...

 

הרעש מגיע מאזור הגלגלים האחוריים לפי השמיעה

פורסם

צריך לפתוח את הגלגלים האחוריים ולראות אולי קיים חופש מסויים במערכת הבלימה שם, חופש שמיתבטל כאשר מערכת הבלימה מופעלת. אתה יכול להרים על הג'ק את הגלגלים האחוריים באויר ולנסות לסובב את הגלגלים עם היד ולראות אם קיים רעש כלשהוא.

פורסם

ואוו, טוב בדיוק באתי גם לפתוח אשכול כזה..

יש לי אודי a4 שנת 99, והבעיה המתוארת מתאימה לי בצורה מושלמת..

אני שומע את הרעש בסראונד, גם חושש מבעית בלמים, למרות שהוחלפו לפני כשנה..

בנוסף להכל אני מרגיש רשרוש קל בהגה כשהרעש מופיע, ויותר מזה כשאני מזיז את ההגה הרעש נעלם..

תודה מראש לעוזרים. :]

×
×
  • תוכן חדש...