Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רפד באיזור פ"ת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כרגע באמצע להחליף את השטיח ברצפה

 

ואמרתי אם כבר פירקתי את הכסאות והכל אז אולי אני יחדש את הריפודים (הספוג כבר ממש מעוך ודק)

 

ואולי גם את הדלתות - תלוי במחירים של זה

 

מישהו מכיר באיזור פ"ת מישהו שעושה את זה ??

 

תודה, אבי

פורסם
אני כרגע באמצע להחליף את השטיח ברצפה

 

ואמרתי אם כבר פירקתי את הכסאות והכל אז אולי אני יחדש את הריפודים (הספוג כבר ממש מעוך ודק)

 

ואולי גם את הדלתות - תלוי במחירים של זה

 

מישהו מכיר באיזור פ"ת מישהו שעושה את זה ??

 

תודה, אבי[/quote

 

שלום

מוסך אקספרס פ "ת

עזיזי אריאל

פורסם

גבי גרין

רח' בר כוכבא 57 פ"ת

052-2319658

 

מומלץ בחום. הנה דוגמא לעבודה שהוא עשה עבורי:

 

100mjgyedaoy.jpg

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

יש עמירה בחולון , יש בנתניה בחור סופר אמין ולא יקרן יש לו חנות קטנה במרכז העיר אבל הוא רב אומן .

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
יש עמירה בחולון , יש בנתניה בחור סופר אמין ולא יקרן יש לו חנות קטנה במרכז העיר אבל הוא רב אומן .

 

לא הבנתי ???

פורסם
לא הבנתי ???

 

 

צודק

 

יש את מרפדית עמירה , שיושבים בחולון. הם עושים עבודה טובה אם כי טיפה יקרים לטעמי.

 

יש רפד מצויין ששכחתי את שמו (אבל אני אבדוק מחר) הוא רב אומן, איש צנוע עובד בחנות קטנה בנתניה במרכז העיר אבל עושה עבודה מדהימה מקצועית חסרת פשרות.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
צודק

 

יש את מרפדית עמירה , שיושבים בחולון. הם עושים עבודה טובה אם כי טיפה יקרים לטעמי.

 

יש רפד מצויין ששכחתי את שמו (אבל אני אבדוק מחר) הוא רב אומן, איש צנוע עובד בחנות קטנה בנתניה במרכז העיר אבל עושה עבודה מדהימה מקצועית חסרת פשרות.

 

אהה תודה רבה,

לא הבנתי כבר אם אני רק לא מבין או שזה סתלבט

זה היה נשמע כמו שיש אמירה בחולון על משהו בנתניה

 

תודה רבה בכל אופן אשמח אם תבדוק לי, אבי.

×
×
  • תוכן חדש...