Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תודה לצוות v.i.p. מפגש השרון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה תודה תודה

לצוות על השתתפותו בהסרטה ביפו אתמול

הבאתם גאווה לעם ישראל ולמפגש השרון.

המפגש הצפוני.

ברשותי אוסטין מודל 58 ופליימוט בלוודר מודל 55

פורסם

להזמנה נענתה המוריס להופיע לצילומים .

שעת ההגעה אמורה להיות מ 15:00 עד לשעה 03:00 לפנות בוקר למחרת .

 

יצאתי מספיק זמן לפני ובנסיעה המוריס גמגם קשות ונסע ממש בקושי ,

לקראת צומת חוצות המפרץ הבנתי שכך לא תתאפשר נסיעה נורמלית ליפו והסתובבתי

חזרה לכיוון אמיר "קלוש " ידידנו .

בדיקה קצרה גילתה כי פס פליז שמחבר את חוט ה + מהכוהל לפלטינה סדוק ולא מעביר ניצוץ

כהלכה . הפלטינה והקבל פורקו , הפלטינה נראתה כי ניזוקה מהמצב הלא יציב של המתח .

אמיר ליטש את פס הפליז ניקה והלחים לו נעל כבל בסופו .

הפלטינה הוחלפה באותה ההזדמנות (מזל שיש חדשה תמיד בתא) , הכל הורכב , אמיר כיוון פלטינה .

 

ניסיון התנעה , יש , גז ... וואוו , כמו נמר :-)

סיבור קצר הראה כי הבעיה נפתרה . אספתי את ארגז הכילים וקדימה ליפו . אכן המוריס נסע כמו מוריס

חלק לגמרי , אמיר המודאג צלצל לוודא מה שלומי והמוריס , אני כבר בתל אביב אמרתי לו :-)

 

תודה תודה אמיר על העזרה , אכן אנו נמצאים בחברה טובה !!!!

 

הגעתי ליפו למתחם, איתי עוד 3 כלי רכב , חונים, מכוונים אותנו , כך עד השעה 03:30 לפנות בוקר למחרת .

אבל החוויה היתה מצויינת , האווירה של יפו , מול בית קפה בסגנות העירקי - לפי "מתכון" הסרט ,

הארוחה העשירה והטעימה , אפילו נגנים , כינור חלילית הביאו לכבודינו , חחח למעשה תפקידם היה לנגן

בבית הקפה לאחת הסצנות .

בקיצור היה ארוך אבל שווה .

 

הינה כמה תמונות של כלי הרכב וגם הדמויות .

 

תודה לצוות הצפוני על הארגון ולהפקה !

 

דרור .

P8163876.JPG

P8163878.JPG

P8163880.JPG

P8163881.JPG

P8163886.JPG

P8163889.JPG

P8163875.JPG

P8163873.JPG

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

×
×
  • תוכן חדש...