Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמין- תלוי אך ורק בטיפול שהרכב עבר לאורך השנים+מחלות ידועות של הרכב עצמו.

חסכוני- מה זה חסכוני בשבילך?

 

הרכב היחיד שיהיה חסכוני מכול מה שכתבת פה,וללא מחלות ילדות קריטיות, זה הפיאט פונטו עם הגיר הרציף.

קח בחשבון שזה רכב שחובה(!)שיהיה לו ספר טיפולים מסודר, והוא חביב מאוד על סוחרי רכב.

 

זה מה שאני הייתי ממליץ מכול הרשימה.

פורסם

מה לעשות, אתה קונה רכבים ישנים או מזדקנים, בתקציב נמוך, ואז מצפה שהם יהיו אמינים כמו רכב חדש.

ממש FUCK THE SYSTEM.

 

בסופו של דבר אוכלים אותה, על תיקונים מפגרים כמו ממיר קטליטי, בולמי זעזועים, רדיאטור ושלל שטויות שאמורות להחזיק מלא זמן אבל תמיד אחרי 7 שנים בערך מתחילות להתפגר אחת אחרי השניה.

 

הפיתרון? קונים רכב בתשלומים. וככה לא מוציאים כסף במוסכים.

 

נכון, כל חודש יורד כסף וזה לא כיף, אבל מצד שני - מה יותר כיף? לאכול מוסך כל חודש? לשלם את החסכונות שלך על חלקים לרכב ישן?

 

יש רכבים מעולים ב-40K בחברות הליסינג וההשכרה. לך ובדוק, אתה תופתע.

 

אני אישית ממליץ לך על פיאט פנדה. עולה 38K בחברות הליסינג, תחסוך המון דלק ותהייה זולה לאחזקה.

פורסם

שוב, אני לא יכול למתוח את התקציב ובמיוחד לא להתחייב לתשלומים לנוכח העובדה שאני לומד ואין לי הכנסה קבועה ולכן רציתי לדעת מה האופציה הטובה ביותר מהנתונים שציינתי.

חסכוני - דלק בעיקר כי אני נוסע לא מעט. את הרכב אני מקווה להחזיק כמה שנים טובות והשאלה היא אם פונטו ספייס תעמוד במספר רב של קילומטרים לאחר כמה שנים.

במידה והרכב טופל כראוי עפ״י דרישות היצרן איזה רכב אתם ממליצים? אבאו? אופטרה? אקסנט?

מה דעתכם?

Guest ספורטמוטורי
פורסם

אני לא יודע איך תהיה קוריאנית מודרנית, אך בוודאי מדובר ברכבים שמשתפרים משנה לשנה, עדיין אין לי ניסיון עם הרכבים האלה בשנתון הזה 2006 - 2007.

 

מה שכן, לי יש רכב יפני ידני שנת 99, ניסן אלמירה, הרכב ברשותי שנתיים וחצי, אני נוסע כל יום 120 ק"מ בכביש החוף מעתלית לנתניה, הרכב נורא אמין, טיפולים במוסכים רגילים עם חלקים תחליפיים הם זולים (נורא יקרים אם תתקרב לקרסו, הטיפולים בקרסו נורא יקראים נראה להם הם משתמשים בחלקים מזהב :shock: ).

 

בנסיעות האלה צריכת הדלק היא כ 15 ק"מ לליטר עם מזגן תמיד(door to door), הרכב יחסית נוח לרכבים יפנים (לדעתי זה הרכב היפני משפחתי הכי נוח בשנתון הזה).

 

הרכב עולה כ14500 שקל, בדר"כ רכבים אלא מתוחזקים על ידי אנשים בוגרים ומטופלים היטב, כך שלא קשה למצוא אכן שמורה, אך קשה למצוא אחת ידנית, ותאמין לי שיהיה לך כסף בצד לעזרה עתידית, וגם לא נראה לי שתצטרך להוציא משהו על הרכב, כי הוא נורא אמין(צריך לנסות כדי להבין, הלוואי והיו היום עוד רכבים חדשים עם אותה רמת אמינות).

 

פה הנקודה היחידה שתבוא לרעה, והיא שכל הפלוסים ברכב הזה יש מינוס אחד והוא בטיחות, הרכב לא ממש בטיחותי, אפילו אחד הגרועים בבטיחות, פה נשאר שיקול דעת שלך, תחליט מה שתחליט, אך שוב פעם כסטודנט שמחפש רכב נוח אמין וחסכוני, זה הרכב.

פורסם

תודה על העזרה.

השאלה היא אם לא עדיף רכב שנת 2006 קוראני/צרפתי/אמריקאי על רכב שנת 2000 יפני?

אני יודע שקשה לענות על השאלה וזה תלוי בהרבה מאוד גורמים אבל עפ"י הניסיון שלכם האם אחרי שנה בערך יעלה לי זול יותר להחזיק רכב בן 12 שנה יפני או רכב בן 6 שנים קוראני/צרפתי/אמריקאי?

שוב, אני יודע שזה תלוי בהמון דברים אבל באופן כללי זאת השאלה...

פורסם

לפי דעתי כן, אוטו 2006 זה חדיש ומודרני, אוטו שמור מ2006 יכול להיות כמעט חדש.

אוטו משנת 2000 כמה שהוא יהיה שמור וטוב הוא כבר ישן, חוטי חשמל מתחילים להסדק, גומיות נקרעות, טיפולים לא טובים שנעשו במשך השנים מתחילים להשפיע, הבטיחות גרועה מראש, הצריכת דלק יותר גרועה, הגיר האוטומטי כמעט בטוח הולך להתקלקל בקרוב..

 

אם יש לך סבלנות וידע, חפש פונטו עם גיר רציף שמורה עם נוזל קירור כחול או אדום (פראפלו). קשה למצוא כאלה טובות אבל פיאט תמיד הכי משתלם מבחינת שנתון-מחיר-אמינות במשומשות.

 

אם אין סבלנות אני חושב שאיזה אקסנט \ ריו \ גטס יהיו אמינות גם כן, רק פחות חסכוניות ונוחות מהפיאט, ואתה תראה כמו נהג מונית או קצין בצהל.. אבל חוץ מזה מכוניות פשוטות ואמינות ובטח שעדיפות על גרוטאה חבוטה בת 13.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

×
×
  • תוכן חדש...