Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 125
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בשמחה, הטענה שלך לדעתי מוצדקת לחלוטין.

רק דבר שרציתי לציין - הבורר מזגן היה על רמה 2 מתוך 4

 

אצלי בכל הנסיעה היום היה על 4, אגב ככה גם קל יותר לשים לב שיוצא אויר פושר.

פורסם

מאחר וכל נושא כושר הקירור של המזגן ב I25 סיקרן אותי, ביקשתי משכן בעל I25 מנוע 1.6 להפעיל את המזגן בחנייה, לאחר שהמכונית עמדה כמה שעות בשמש.

המכונית לבנה, יש לציין.

תוך 2-3 דקות היה נעים מאד במכונית, והאוויר שזרם במרץ היה קר מאד.

לא חל שום שינוי בכושר הקירור בעליית הסל"ד, אם כי לא נסענו במכונית.

לטענת בעל המכונית, איש די מבוגר, המזגן מקרר מצויין והוא מעולם לא שמע מאף אחד שנסע עימו טענה על כושר הקירור.

במכונית שלך ספציפית יש בעייה, גש למוסך המרכזי ובקש מהם טיפול יסודי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
מאחר וכל נושא כושר הקירור של המזגן ב I25 סיקרן אותי, ביקשתי משכן בעל I25 מנוע 1.6 להפעיל את המזגן בחנייה, לאחר שהמכונית עמדה כמה שעות בשמש.

המכונית לבנה, יש לציין.

תוך 2-3 דקות היה נעים מאד במכונית, והאוויר שזרם במרץ היה קר מאד.

לא חל שום שינוי בכושר הקירור בעליית הסל"ד, אם כי לא נסענו במכונית.

לטענת בעל המכונית, איש די מבוגר, המזגן מקרר מצויין והוא מעולם לא שמע מאף אחד שנסע עימו טענה על כושר הקירור.

במכונית שלך ספציפית יש בעייה, גש למוסך המרכזי ובקש מהם טיפול יסודי.

 

אגב, אחת הטענות של המוסך היא שזה 1.4, (לא שזה מקובל, יש מכוניות עם מנועי אלף בכביש).

איכשהו אין לי ספק שב1.6 זה עובד טוב יותר.

תודה על הבדיקה!

פורסם

איזו שטות שקרית! המוסך מקשקש שטויות לדעתי! אםם זה 1.4 אז זה לא מקרר טוב? הייתה לי פונטו מנוע 1250 והמזגן היה מקרר כמו שד!! היה צריך לפעמים להנמיך מרוב שהיה קר היו נוצרים אדים על השמשה!

פורסם
אגב, אחת הטענות של המוסך היא שזה 1.4, (לא שזה מקובל, יש מכוניות עם מנועי אלף בכביש).

איכשהו אין לי ספק שב1.6 זה עובד טוב יותר.

תודה על הבדיקה!

על פניו לא נראה לי שיש שינוי במערכת המיזוג בין דגם ה 1.4 לדגם ה 1.6.

לי יש I20 עם אותו מנוע כשלך (1.4) והמזגן מקרר היטב, אם כי ביום חם עם 4 אנשים ברכב לוקח לו כמה דקות לייצב את הטמפרטורה, וזה טיבעי לחלוטין.

היתה לי יונדאי אטוס לפני 12 שנה, ולמרות שהיה לה מנוע 1.0 המזגן קירר מעולה.

הבעייה אצלך היא כנראה בכמות גז הקרר; או שיש עודף או חוסר, וזה תפקידו של המוסך המרכזי לבדוק לעומק את הבעייה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
אגב, אחת הטענות של המוסך היא שזה 1.4, (לא שזה מקובל, יש מכוניות עם מנועי אלף בכביש).

איכשהו אין לי ספק שב1.6 זה עובד טוב יותר.

תודה על הבדיקה!

 

שקרי לחלוטין! אני נוהג מדי פעם בפיג'ו 107 והמזגן מקפיא! לא בגלל שהאוטו קטן האוויר שיוצא משם פשוט קר!

Opel Adam S 2017

פורסם
שקרי לחלוטין! אני נוהג מדי פעם בפיג'ו 107 והמזגן מקפיא! לא בגלל שהאוטו קטן האוויר שיוצא משם פשוט קר!

 

איך אמרו חכמים ממני? הכל יחסי... כדי לקבל קירור טוב ב107 צריך ליסוע ממש מהר :lol:

פורסם

כנראה הבעיה בך :angel:

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...