Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כניראה אכן מדובר בכשל של התיכנון שלא עומד באקלים חם.

 

סתם שאלה- מה הפיתרון לתקלה? אפשר פשוט להחליף את המדחס (למדחס חזק יותר כמו בשאר המכוניות)ואז הבעיה תיפתר?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • תגובות 125
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המזגן לא מותאם לקיץ הישראלי .

עליך לארגן עוד בעלי רכבים כאלו ולתבוע ייצוגית את החברה .

תביעה כזו צריכה להיות מגובה ע"י בעל מקצוע מצד שלישי שבדק את מערכת המיזוג .

 

בהצלחה .

פורסם
על סמך מה אתה קובע שהמזגן לא מותאם לקייץ הישראלי ?

 

על סמך זה שכניראה כל המכוניות בדגם זה גורמות לך ליסבול מחום הקיץ שאפילו פונטו בת 15 מיתמודדת מולו בהצלחה .

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
על סמך מה אתה קובע שהמזגן לא מותאם לקייץ הישראלי ?

 

יש איזה תקן מקובל לתפוקת מזגן מכונית מעבר לניסוי שתארת?

האם יש הגדרה לטמפרטורת הרכב בזמן הבדיקה וכד'?

הגדרת הזמן הדרוש להורדת הטמפרטורה והלחות ברכב תוך זמן מסויים?

 

נראה שקביעות למינהן שנעשות בנושא אינן מבוססות על בדיקה בעלת תוקף, המאפשרת השוואה אפקטיבית בין מכוניות.

לכן אותן קביעות לא יכולות להתפס כרציניות.

לא רק שקיימים הבדלים בין רגישויות שונות של אנשים שונים, כך שאי אפשר להסתמך על התרשמויות בודדות, אלא מסתבר שאין אמת מידה לנושא.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אני לא מבין חצי מהאנשים פה שמקבלים את העובדה ש"המזגן לא מותאם לישראל".

אם המזגן לא מקרר כמו שאמור, אז מרימים ידיים ו-"ככה זה"?

הפאסאט שלי הוא מכונית אירופאית מגרמניה (אקלים קר יותר מישראל), ולמרות זאת באמצע הקיץ המזגן מקרר טוב בדרגה 4 מתוך 7.

לפעמים גם צריך להנמיך עוד את המאוורר ולהעלות את הטמפרטורה.

 

מניסיון של שנים אחרונות:

1. יונדאי אקסנט (שנת 2004 או 2005 - לא זוכר בדיוק) - מזגן מקרר טוב אפילו באילת.

2. טויוטה קורולה (שנת 2006) - כמו 1.

3. פורד פוקוס (הדגם הקודם - העגלה...) - כנ"ל.

4. רנו פלואנס 2009 - כנ"ל.

 

זו כנראה תקלה סדרתית (בהנחה שבאמת כל ה-I25 ככה) וזה לא צריך לעניין את הלקוח שרכש את הרכב.

המזגן צריך לעבוד, לקרר, גם בקיץ.

פורסם

מצטרף לקודמי - לא מבין את זה.

בקורדובה שלי, רכב שנת 2001, המזגן חיה רעה מהדקות הראשונות. גם בנסיעה וגם במהלך עמידה אפשר להקפיא אצלי בשר בתא הנוסעים.

בפאסאט 2001 לשעבר של ההורים - אותו סיפור. חוץ מזה שהוא התקלקל הרבה, כשהוא עבד כמו בבית קירור.

בפריוס הנוכחית של ההורים - הסיפור עוד יותר טוב. גם כשעומדים בצד בכיף, והמנוע הרגיל במצב "שינה", וישנו רק החשמלי, המזגן עדין מוציא אוויר שיגרום לפטמות להזדקר.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם
אני לא מבין חצי מהאנשים פה שמקבלים את העובדה ש"המזגן לא מותאם לישראל".

אם המזגן לא מקרר כמו שאמור, אז מרימים ידיים ו-"ככה זה"?

הפאסאט שלי הוא מכונית אירופאית מגרמניה (אקלים קר יותר מישראל), ולמרות זאת באמצע הקיץ המזגן מקרר טוב בדרגה 4 מתוך 7.

לפעמים גם צריך להנמיך עוד את המאוורר ולהעלות את הטמפרטורה.

 

מניסיון של שנים אחרונות:

1. יונדאי אקסנט (שנת 2004 או 2005 - לא זוכר בדיוק) - מזגן מקרר טוב אפילו באילת.

2. טויוטה קורולה (שנת 2006) - כמו 1.

3. פורד פוקוס (הדגם הקודם - העגלה...) - כנ"ל.

4. רנו פלואנס 2009 - כנ"ל.

 

זו כנראה תקלה סדרתית (בהנחה שבאמת כל ה-I25 ככה) וזה לא צריך לעניין את הלקוח שרכש את הרכב.

המזגן צריך לעבוד, לקרר, גם בקיץ.

 

מה אתם מציעים?

שבוע הבא נגיד ומסדרים לי עוד I25 לנסיעת מבחן, נגיד ושם אותו המצב, ויגידו לי ככה זה.

מה עושים מפה?

פורסם

אני חושב שבלי תוצאות בדיקה מול סטאנדארט מקובל אתה בבעיה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
מה אתם מציעים?

שבוע הבא נגיד ומסדרים לי עוד I25 לנסיעת מבחן, נגיד ושם אותו המצב, ויגידו לי ככה זה.

מה עושים מפה?

 

אישית, אני חושב שאתה לא צריך לקבל תשובה כמו "ככה זה".

הם צריכים לטפל בבעיה (בין אם לתקן את הבעיה ובין אם להתקין לך מערכת מיזוג אחרת).

אם יש בעיה סדרתית ב-I25, אז שיודו בבעיה ע"י תיקונה (הרי מסתובבים מלא יונדאי בכל מיני שנתונים ללא בעיות כאלו).

 

זו החלטה שלך איך אתה רוצה לנהוג ברגע שתהיה במוסך:

- אל תוציא את הרכב עד שהבעיה תתוקן.

אפשרות שנייה:

- תמשיך לנהוג באוטו כרגיל ופשוט תטריד אותם ע"י ביקור במוסך ותלונות עד שיימאס להם.

 

בכל מקרה - שיהיה לך בהצלחה, ותכתוב פה איך העניין מתקדם (מאוד מעניין לדעת מה ייקרה)

פורסם
יש איזה תקן מקובל לתפוקת מזגן מכונית מעבר לניסוי שתארת?

האם יש הגדרה לטמפרטורת הרכב בזמן הבדיקה וכד'? -בערך

הגדרת הזמן הדרוש להורדת הטמפרטורה והלחות ברכב תוך זמן מסויים? - כן

 

נראה שקביעות למינהן שנעשות בנושא אינן מבוססות על בדיקה בעלת תוקף, המאפשרת השוואה אפקטיבית בין מכוניות.

לכן אותן קביעות לא יכולות להתפס כרציניות.

לא רק שקיימים הבדלים בין רגישויות שונות של אנשים שונים, כך שאי אפשר להסתמך על התרשמויות בודדות, אלא מסתבר שאין אמת מידה לנושא.

יש דרישות ופרמטרים של ייצרן הרכב המגדירות בצורה ברורה את מכלול ביצועי המזגן אבל זה משתנה מייצרן לייצרן.

איזה כייף לי :)

פורסם
אישית, אני חושב שאתה לא צריך לקבל תשובה כמו "ככה זה".

הם צריכים לטפל בבעיה (בין אם לתקן את הבעיה ובין אם להתקין לך מערכת מיזוג אחרת).

אם יש בעיה סדרתית ב-I25, אז שיודו בבעיה ע"י תיקונה (הרי מסתובבים מלא יונדאי בכל מיני שנתונים ללא בעיות כאלו).

 

זו החלטה שלך איך אתה רוצה לנהוג ברגע שתהיה במוסך:

- אל תוציא את הרכב עד שהבעיה תתוקן.

אפשרות שנייה:

- תמשיך לנהוג באוטו כרגיל ופשוט תטריד אותם ע"י ביקור במוסך ותלונות עד שיימאס להם.

 

בכל מקרה - שיהיה לך בהצלחה, ותכתוב פה איך העניין מתקדם (מאוד מעניין לדעת מה ייקרה)

אם באמת קיימת בעיה בתפוקת הקירור של המזגן ב-I25 כתוצאה מתיכנון לקוי אז אתה יכול להשאיר את הרכב במוסך שנה או שנתיים מכיוון שרק לייצרן הרכב קיימת היכולת והידע להוציא הנחיות טכניות לשיפור מערכת המיזוג.

איזה כייף לי :)

פורסם
על סמך זה שכניראה כל המכוניות בדגם זה גורמות לך ליסבול מחום הקיץ שאפילו פונטו בת 15 מיתמודדת מולו בהצלחה .

טיעון לא רציני בכלל.

איזה כייף לי :)

פורסם

יפה, כבר התקדמנו. ברור שיש טווח מסויים שבתוכו נמצאים רוב רובם של היצרנים.

האם אפשר לדעת מה התקן של כל יצרן?

האם בדיקות שנערכות במוסך בארץ עומדות בסביבת העבודה הנדרשת? קרי , רכב בטמפרטורה מסויימת ולא רק מדידה של טמפ' בפתחי מיזוג?

האם יש דבר כזה "דרישות לאקלים ישראלי". ז"א יצרן שמייצר ורסיה מחוזקת לשוק שלנו? ובמה השידרוג?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...