Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הרכב היה 3 פעמים במוסך מרכזי,

בדקו גז, בדקו לחצים , והראו לי שבמקום מוצל בתוך המוסך, על מהירות פאן 1, המזגן מתייצב על 9 מעלות.

 

איך שלקחת את הרכב משם, כבר מחוץ למוסך המזגן התחיל להוציא שוב אויר פושר.

אגב - ההסבר שלהם היה שהמזגן לא מקרר על מהירות פאן 3/4 - רק עד 1/2.

זה הרכב הראשון שאני יושב בו והמזגן קבוע על מעל פאן 1.

 

האם אפשר לצאת לנסיעת מבחן עם נציג המוסך ומד הטמפ' המדובר?

במידה ומד הטמפ יראה שבנסיעה עירונית, כפי שאתה טוען, יוצא אוויר בטמפ' של ~20 מעלות אולי זה יוכיח להם שאתה צודק.

  • תגובות 125
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הרכב היה 3 פעמים במוסך מרכזי,

בדקו גז, בדקו לחצים , והראו לי שבמקום מוצל בתוך המוסך, על מהירות פאן 1, המזגן מתייצב על 9 מעלות.

 

איך שלקחת את הרכב משם, כבר מחוץ למוסך המזגן התחיל להוציא שוב אויר פושר.

אגב - ההסבר שלהם היה שהמזגן לא מקרר על מהירות פאן 3/4 - רק עד 1/2.

זה הרכב הראשון שאני יושב בו והמזגן קבוע על מעל פאן 1.

 

חח טוב שלא בדקו במקום מוצל עם טמפ' חיצונית של 10 מעלות חחח

 

הרבה יותר קל למזגן להוציא אויר בטמפ' נמוכה בספיקה הכי נמוכה של מהירות 1.

המזגן צריך לספק את הסחורה גם ביום שמש לוהט(הרי לשם מה הוא נועד?) וגם על מהירות גבוהה.

זה נירא שכאילו יש לך "מזגן" על פלטייר של 100W LOL

 

לדעתי זה לא מיתקבל על הדעת שקונים רכב חדש והוא לא יכול לעמוד באקלים המקומי- זו תקלה והיצרן חייב לתת הדעת! (גם במאזדה 3 בתחילת השיווק הייתה בעיה כזאת לא?)

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
האם אפשר לצאת לנסיעת מבחן עם נציג המוסך ומד הטמפ' המדובר?

במידה ומד הטמפ יראה שבנסיעה עירונית, כפי שאתה טוען, יוצא אוויר בטמפ' של ~20 מעלות אולי זה יוכיח להם שאתה צודק.

 

יצאנו לנסיעה קצרה, נציג המוסך לא נתן לי לעלות את הפאן למהירות מעל 2 אמר שאי אפשר למדוד ככה טמפרטורה,

ברמזור הראשון המד טמפ' נפל - והתחיל להראות שטויות (מינוס מעלות ) הוא כיבה אותו והמשיך בלי.

 

כשהתחיל לצאת אויר פושר , אמרתי לו זה קר? הוא אמר זה קריר.

אמרתי לו שבכל רכב אחר יוצא אויר קר!, הוא אמר שככה זה פה.

 

במהירות פאן 2 כשחם האויר עוד לא מגיע אלי,

ובמהירות 3/4 הוא לא מקרר,

כשחם בחוץ הוא לא מקרר,

וכשעומדים בפקק הוא לא מקרר גם,

 

:roll:

פורסם
מתוך 70 I25 שיש לי בצי ב70 מתוכם תופעה זהה.

 

אוקי ברגע זה הרסת לי את היום.

אני לא מוכן לקבל את זה.

 

אם יש להם רכב שלא מתאים לאקלים ישראלי שלא ימכרו אותו.

מצידי שילכו למתקין מזגנים מקומי וירכיבו מזגן חזק.

פורסם
כשלוקחים I25 לבדיקה,בתריס אכן יוצא לרוב 4.8- 6.5 מעלות.

 

אבל בפועל,המזגן לא מקרר.

 

אין מצב.

אני מוכן להתערב שרגעים שאני אומר שהמזגן פושר - שטמפרטורת האויר חמה.

אני מרגיש ביד שהאויר לא יוצא קר.

 

היה לי פוקוס ביומיים האחרונים שהרכב היה בבדיקה,

אי אפשר להחזיק את היד מול חור האורור גם כשהוא על פאן 1, פשוט קפוא.

פורסם

מוכן להתערב עם מד טמפרטורה? עם 2 ליתר דיוק?

 

כאשר שמים את הבורר על 2 הוא מוציא אוויר קר,אולי לא מיד אבל מוציא אוויר קר.

 

אגב,באופל קורסה המצב הרבה הרבה יותר חמור :?

פורסם

אתה מתכוון לקורסה חדשה?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
מוכן להתערב עם מד טמפרטורה? עם 2 ליתר דיוק?

 

כאשר שמים את הבורר על 2 הוא מוציא אוויר קר,אולי לא מיד אבל מוציא אוויר קר.

 

אגב,באופל קורסה המצב הרבה הרבה יותר חמור :?

 

יכול להיות אבל פאן 2 לא מספיק לקרר את החלל של הרכב, בשביל הקירור הראשוני צריך הרבה אויר.

אז מה אתם עושים בצבא? למה לא פונית בתביעה יצוגית?

פורסם
אתה מתכוון לקורסה חדשה?

כן,יש בעיה נוראית עם המזגן שם.

הוא מוציא אוויר ,רק בנסיעה מהירה שעלולה להגמר בשלילה המזגן מקרר.

 

אגב,המזגן ברכב של 0 ק"מ - 45,000- 90,000 מקרר באופן זהה.

פורסם
כן,יש בעיה נוראית עם המזגן שם.

הוא מוציא אוויר ,רק בנסיעה מהירה שעלולה להגמר בשלילה המזגן מקרר.

 

אגב,המזגן ברכב של 0 ק"מ - 45,000- 90,000 מקרר באופן זהה.

 

 

אין לי ספק שאם הוא לא מקרר עכשיו, הוא לא יקרר בהמשך.

אני עושה מעל 50K בשנה, הרכב אצלי מתחילת החודש ועשה 5.3K.

פורסם
יכול להיות אבל פאן 2 לא מספיק לקרר את החלל של הרכב, בשביל הקירור הראשוני צריך הרבה אויר.

אז מה אתם עושים בצבא? למה לא פונית בתביעה יצוגית?

לא אמרתי בצבא 8) ולצערי אין מספיק תלונות מצד הלקוחות,הרוב מוכנים לקבל את המצב כמות שהוא.

פורסם
לא אמרתי בצבא 8) ולצערי אין מספיק תלונות מצד הלקוחות,הרוב מוכנים לקבל את המצב כמות שהוא.

 

צודק, בצי. טעות שלי.

זה בדיוק העניין הרי אם בחורה תקבל את הרכב, לדעתה זה בסדר.

רק מישהו שירד מרכב שבאמת מקרר יבין את הבדיחה העצובה הזאת.

פורסם
כשלוקחים I25 לבדיקה,בתריס אכן יוצא לרוב 4.8- 6.5 מעלות.

 

אבל בפועל,המזגן לא מקרר.

נשמע קצת תמוה בדברים שאתה כותב.

 

בכול מקרה הטמפ' בתריסים צריכה להיות בין 4-10 מעלות צלזיוס בסל"ד של 1500 סיבובים לדקה.

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...