Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 125
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא רוצה להגיד לך שאמרתי לך... אבל אמרתי לך :wink: . מהיכרות עם היבואן עצמו מקרוב, חבל המזגן של האקסנט היה מעולה.

 

נכון דיי אכזבה, יותר מזה הם דיי שיקרו לי.

לי נאמר שהפעם הרכב לא יכנס למוסך במקום עבודה שלי , אלא ישלח למוסך מרכזי של יונדאי.

קיבלתי בטעות את תכתובת המיילים , ושם היה כתוב שהרכב נכנס שוב לאותו המסך שהוא היה בעבר.

 

נראה לי אני נכנס למזגנאי עצמאי שלא חלק מיונדאי לקבל חוות דעת נוספת.

פורסם

לא רוצה להוסיף שמן למדורה והאמת שלא קראתי את כל השרשור אבל ממש לפני כמה שבועות יצא לי להיכנס לI25 דגם ליסינג 1400 של חבר מהמילואים בחניון של צאלים באמצע היום אחרי שהרכב עמד שם 4 ימים בלי התנעה.

 

המזגן קירר וקירר מצוין למרות שלא זזנו מהמקום תוך דקה או 2. המצב שלך פשוט לא תקין.

יש לי I30 ובמשפחה יש I10 וI20, באף אחת מהן לא נתקלתי בשום בעיה שכזו, אני מכיר רק מזגנים מצוינים ביונדאי.

 

לכמה מוסכים מרכזיים ניסית לפנות?

 

אגב - לגבי גודל המנוע, הייתה לי אלטו בעבר והמזגן שלה לא נופל משום משפחתית 1600, פשוט מקפיא וככה זה צריך להיות בכל רכב חדש.

פורסם
לא רוצה להוסיף שמן למדורה והאמת שלא קראתי את כל השרשור אבל ממש לפני כמה שבועות יצא לי להיכנס לI25 של חבר מהמילואים בחניון של צאלים אחרי שהרכב עמד שם 4 ימים באמצע היום.

 

הרכב קירר וקירר מצוין למרות שלא זזנו מהמקום. ממש לא ככה הרכב וזה ממש לא תקין.

יש לי I30 ובמשפחה יש I10 וI20, באף אחת מהן לא נתקלתי בשום בעיה שכזו, אני מכיר רק מזגנים מצוינים ביונדאי.

 

לכמה מוסכים מרכזיים ניסית לפנות?

 

אני עובד בהוד השרון, הרכב היה במוסך בהוד השרון.

לא אני בוחר לאן לקחת אותו כי הרכב הוא של אלדן, ובעצם כל התלונות שלי עוברות מאלדן ליונדאי.

אם אני אסע בI25 מקבילה, אוכל לזהות במיידי אם יש בעיה אצלי או שככה זה אצל כולם.


×
×
  • תוכן חדש...