Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איבדתי ביום חמישי האחרון את השלט היחיד שיש לי לרכב, ומאז אני פשוט ניתקתי את הפיוז של האזעקה בכדי שאני אוכל לנהוג.

האזעקה שלי היא מדגם meta system אני חושב שזו האזעקה המקורית שמגיעה עם הרכב.

כרגע ללא הפיוז אין לי אורות ברכב לרבות איתותים, ככה שאני לא יכול לנהוג בלילה.

אני אשמח בבקשה לקבל הצעות למה אני יכול לעשות איך ואיפה.

אני מעוניין כן לשחזר את השלט בתקווה שזה לא יעלה יותר מדי....:(

אני מתגורר בתל אביב ועובד בקריית אונו

פורסם

המתקינים של האזעקות בזמנו ונותני שירות גם כיום הם אפריל טקליין. הם יושבים מאחורי רחוב המסגר בתל אביב - גוגל איט.

 

אין לך את מפתח החירום לניתוק האזעקה, מין פלאג מתכתי קטן ועגול ? אולי יש לבעלים הקודם ?

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם
המתקינים של האזעקות בזמנו ונותני שירות גם כיום הם אפריל טקליין. הם יושבים מאחורי רחוב המסגר בתל אביב - גוגל איט.

 

אין לך את מפתח החירום לניתוק האזעקה, מין פלאג מתכתי קטן ועגול ? אולי יש לבעלים הקודם ?

קודם כל תודה על התגובה.

יש לי את המפתח הזה אבל הוא קצת נמס...כשקניתי את הרכב קיבלתי אותו ככה..

אני אנסה לדבר איתם מחר על הבוקר, תודה.

פורסם

דיברתי עם המעבדה של טרקלין חשמל והם הפנו אותי לחפש קודם כל את השלטים האלו, meta system dragon, הביאו לי טלפון של איזה אחד והם אמרו לי שזה יעלה 180 ש"ח כל שלט, ואז אני בא אליהם והם יעשו לי את הקידוד לשני השלטים ב100 ש"ח.

התקשרתי אליו והוא רוצה, כנראה שנשמעתי לו תמים מדי, 220 ש"ח לשלט.

בחישוב מהיר 2 שלטים + הקידוד יצא לי 660 ש"ח הרבה ממה שחשבתי או שאני מוכן לו, הצעות?

פורסם

רציתי עוד קודם להציע לך לקנות באיביי, אבל לא מצאתי לך קישור למכירה למישהו שמסכים לשלוח לישראל.

(יש רק במשומשים ולא אמליץ לך על זה)

הנה אחד שמוכר חדשים, אבל אנטישמי. (שולח לכל חור בעולם חוץ מישראל)

תראה בכמה אפשר לקנות את זה אם רק רוצים:

http://www.ebay.com/itm/META-CAR-BIKE-ALARM-REMOTE-FOB-ROUND-KEY-CASE-NEW-/280765280802?pt=UK_Car_Accessories_Safety_Security&hash=item415eea3222&_uhb=1#ht_931wt_952

 

תנסה לפנות לחברה עצמה שיפנו אותך לדילר שפוי יותר.

http://www.metasystem.co.uk/index.php/msy_eng_en/

 

בחצי מהמחיר שביקשו ממך אתה מתקין מערכת שלטי נוחות חדשה ממותג מוכר.

פשוט חצופים.

(ואפריל כרגיל מקצוענים והוגנים- קידוד במאה ש' זה ממש מתוך יצאת צדיק. לקודד מטה כשאין לך שלט עובד כדי להכנס למוד תכנות, זה מכת מצריים).

 

דא"ג- אולי שווה לכתוב למוכר האנטישמי ההוא מבריטניה. אולי הוא ישתכנע למכור לך שלט בכ"ז...

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

:( באסה

אני מנסה לקנות את המשומשים באיביי בסביבות ה10$ משלוח ואני צריך לזרוק הצעה, אני אנסה את מזלי ואזרוק לו 1-2-3 ומעלה(ה-buy it now זה 39$...)

פורסם

עדכון: אני שלחתי לmeta system אימייל בתקווה שיפנו אותי לאנשהו אולי.

בקשר למפתח הקטן, החלק המתכתי הוא מה שנמס-כל השאר שלם, אני אעלה יותר מאוחר תמונות

פורסם

יש לי פתרון מצויין בשבילך: קרה לי אותו הדבר בדיוק לפני חודשיים, השלט היחיד הלך, הלכתי לחשמלאי רכב ביטל את האזעקה והרכיב לי מערכת שלטי נוחות של רב בריח ב250 שקל - שזה רק פתיחה וסגירה מהשלט ללא אזעקה! מומלץ וזול!

פורסם
יש לי פתרון מצויין בשבילך: קרה לי אותו הדבר בדיוק לפני חודשיים, השלט היחיד הלך, הלכתי לחשמלאי רכב ביטל את האזעקה והרכיב לי מערכת שלטי נוחות של רב בריח ב250 שקל - שזה רק פתיחה וסגירה מהשלט ללא אזעקה! מומלץ וזול!

אין לי צורך בשלטי נוחות....בשביל זה יש לי את המפתח לפתוח ולסגור תרכב...האזעקה זה ההגנה היחידה לרכב. אם בכל זאת אני מוותר על האזעקה, אני יכול לחשוב על להוציא את האזעקה אבל גם על זה ישדדו אותי...

פורסם

קיבלתי תגובה מהחברה העולמית הם הפנו אותי ל-זה רק חבל שהמחיר שלו זה 40 GBP...אני חושב שאני כבר אזמין מאיביי תמשומשים...

פורסם

אם אתה חושב האזעקה זו הגנה על הרכב אתה טועה אני מכיר הרבה מקרים של רכבים הרבה יותר מורכבים מפונטו בעלי איתוראן וקודנית שאת המערכות האלה ניטרלו ופירקו תוך 3 דקות והעלימו!

אבל אם אתה מתעקש על אזעקה - שיהיה בהצלחה הכל אפשרי זה רק עניין של כסף - כמה אתה מוכן לשפוך בשביל האזעקה הזו!

פורסם

תן לי לשאול אותך שאלה כזאת-כמה יעלה לי לפרק את האזעקה לגמרי לעומת כמה יעלה לי לקנות שלט?

ראיתי שמה דרך האתר של החברה העולמית שיש מה שנקרא "Reprogramming Meta Alarms" לקידוד השלט לאזעקה של הרכב, והם גובים על זה 99GBP ככה שלעומת המעבדה של טרקלין החברה העולמית גנבים...פי 7 בערך או כמה שהפאונד שווה...

ודרך אגב אם הרכב חונה צמוד לבית אני אשמע את האזעקה שלי מיידית...בעבודה אני בתוך החנייה, וחוץ מזה אני נוהג לחנות במקומות לא נידחים...

×
×
  • תוכן חדש...