Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לצערי, פינקו אותי היום בדפיקה מכובדת בזמן חניה. מיותר לציין שלא השאירו פתק עם פרטים.

הפגיעה נראית (לפחות במבט ראשון) בפגוש בלבד שיצא מעט מהמקום וכוללת מעיכה חזקה, שפשוף וקרע באורך 10 ס"מ בערך.

מישהו יכול לומר לי מה בדרך כלל ניתן לעשות ?

יש מצב לתקן את הקרע ואת הקליפס שמחזיק אותו שלדעתי גם נשבר או שמחליפים טמבון שלם ?

מה ההבדל בין תחליפי למקורי (אם בכלל יש תחליפי) ?

ומה העלויות פחות או יותר ?

תודה מראש.

פורסם
לצערי, פינקו אותי היום בדפיקה מכובדת בזמן חניה. מיותר לציין שלא השאירו פתק עם פרטים.

הפגיעה נראית (לפחות במבט ראשון) בפגוש בלבד שיצא מעט מהמקום וכוללת מעיכה חזקה, שפשוף וקרע באורך 10 ס"מ בערך.

מישהו יכול לומר לי מה בדרך כלל ניתן לעשות ?

יש מצב לתקן את הקרע ואת הקליפס שמחזיק אותו שלדעתי גם נשבר או שמחליפים טמבון שלם ?

מה ההבדל בין תחליפי למקורי (אם בכלל יש תחליפי) ?

ומה העלויות פחות או יותר ?

תודה מראש.

תתיעץ עם הסוכן ביטוח שלך

פורסם

תחליף טמבון וזהו, לא אמור לעלות יותר מ2000 שקלים.

השתתפות עצמית אני מניח לא פחות מ1700-2000 גם כן לא?

וזה לא שווה לך את ההפרשים בפרמיה של שנה הבאה.

 

אלא אם כן, יש לך עוד שלל מכות ושריטות ברכב שהייתי רוצה לתקן על הדרך.

פורסם

קודם בקש הצעת מחיר משניים-שלושה מוסכים ולפי זה תראה אם כדאי להפעיל את הביטוח כי כמו שכתבו לך - לפעמים השתתפות עצמית וייקור הפרמייה בשנה הבאה לא שוות את הכיסוי שתקבל. בפחחות כמו בתחומים רבים תראה שיש הבדלים של מאות שקלים ובטח שבן חלק מקורי לתחליפי ובגלל זה כדאי להתאמץ ולעשות סקר שוק קטן

פורסם

אז אחרי הבדיקות - אין תחליפי. טמבון מקורי אמור לעלות סביבות 5500 לפני צבע ולפני עבודה מה שאומר בערך 7500 סופי כולל מע"מ. השתתפות עצמית 1000 שקל.

ביררתי לגבי פירוק ואמרו לי במוסך שאם נמצא כזה, המחיר יורד לחצי.

יכול באמת להיות ששווה ללכת על פירוק ולא להפעיל את הביטוח.

השאלה אם מישהו יודע לומר מה משמעות הנחת היעדר טביעות שיש ? כמה היא באחוזים מהפרמיה השנתית ?

×
×
  • תוכן חדש...