Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבעיה בתקוף האחרונה הלכה והחמירה, אתה נכנס לאוטו מקיש את הקוד ולאחר שאתה מכניס את הכרטיס הוא כותב שקריאת הכרטיס נכשלה,

 

ברנו לפני חצי אמרו שאין מה להתעסק עם זה, בדקות את שניי המפתחות ואמרו שהם תקינים,

מיותר לציין שזה סיוט שלא ברא השטן בחום הזה להתחיל לשחק עם הדלתות.

 

משהו מכיר את הבעיה ? בעל מקצוע שלא קשור לרנו ( כי הם פשוט ביזיון בכול הקשור לשירות/טיפול/אמינות ) שיודע איך לתקן את הבעיה.

 

תודה רבה לכול העוזרים

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

פורסם

לרוב הבעיה בקודן אם קיים כזה ברכבך, הקודן בדרך כלל משבש את הקריאה של הכרטיס התקנה ממש גרועה עשו לקודנית!

ברגע שמגישים קוד שגוי מופיעה הודעת שגיאה כי הכרטיס לא נקרא.

פורסם
יש קודנית ברכב, אבל כול פעם שאתה מקיש אותה היא עושה צליל שהכול תקין, מי יכול לבדוק את הנושא ?

 

למרות שהקודנית משמיע צליל של הקשת קוד נכון זה לא אומר שהיא תקינה וזה מה שקורה כמעט בכל המקרים, הניתוק הפיזי של הקודנית לא מתבצע כתוצאה מנתק/כשל במוח של הקודנית ולכן לפני הכל יש לנטרל את הקודנית אצל מתקין כדי לשלול בעיה של קודנית כי היא ברוב המקרים גורמת לבעיה הזו ברכב הזה.

 

חיבל להיכנס להוצאה מיותרת של אלפי שקלים על החלפת הקורא כרטיס או הכרטיס עתמו זה עסק לא זול בכלל, אם יש אפשרות של תיקון הבעיה או לפחות לנסות לנתק את הקודנית בסכום זניח ביחס לתקלה היקרה הזו.

 

תתחיל מביטול הקודנית זה יעלה לך מעט לפני שתשלם סכום כבד ובסוף יתברר כי לא משם הבעיה!

פורסם
הבעיה בתקוף האחרונה הלכה והחמירה, אתה נכנס לאוטו מקיש את הקוד ולאחר שאתה מכניס את הכרטיס הוא כותב שקריאת הכרטיס נכשלה,

 

ברנו לפני חצי אמרו שאין מה להתעסק עם זה, בדקות את שניי המפתחות ואמרו שהם תקינים,

מיותר לציין שזה סיוט שלא ברא השטן בחום הזה להתחיל לשחק עם הדלתות.

 

משהו מכיר את הבעיה ? בעל מקצוע שלא קשור לרנו ( כי הם פשוט ביזיון בכול הקשור לשירות/טיפול/אמינות ) שיודע איך לתקן את הבעיה.

 

תודה רבה לכול העוזרים

 

אני מציע שתפנה למוקד השירות שלנו 1-800-224849 ונתאם לך הגעה למרכז שירות שלנו לבדיקה מקיפה

פורסם

תודה רבה לעוזרים עד עכשיו, אני ילך לבטל את הקודנית, וכמובן יעדכן בהמשך לבאים אחרי באים תהיה להם אותה תקלה.

 

אסף תודה על העצה אבל אני אחרי השניי טיפולים האחרונים במוסך המורשה שלכם לא מתכוון להיכנס שוב עם תודעת שירות כול כך גרועה וחוסר מקצועיות מצד מנהל המוסך ...

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

פורסם
תודה רבה לעוזרים עד עכשיו, אני ילך לבטל את הקודנית, וכמובן יעדכן בהמשך לבאים אחרי באים תהיה להם אותה תקלה.

 

אסף תודה על העצה אבל אני אחרי השניי טיפולים האחרונים במוסך המורשה שלכם לא מתכוון להיכנס שוב עם תודעת שירות כול כך גרועה וחוסר מקצועיות מצד מנהל המוסך ...

 

הרעיון לבטל את הקודנית נשמע נכון כבדיקה ראשונית. רק תזהר כי אינך מכוסה מבחינת הביטוח המקיף..

אם זה לא יעזור- הצעתי בתוקף.

אני מצטער לשמוע שלא היית מרוצה מהמוסך שלנו. האם תוכל לכתוב מי המוסך ? ולמה לדעתך השירות שלו כ"כ גרוע?

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

טוב אז הבטחתי שאני יעדכן ואכן כך ...

 

אחרי שהרכב עשה עוד פעם קונצים של אי קריאת הכרטיס ומצבר שהיה בדרך להתפגר החלטתי שהגיעו מים עד נפש ...

 

באמצע הרחוב שבוא הרכב החליט לא להניע, פירקתי את הדש בורד של המזגן/רדיו והגעתי למוח של הקודנית, מכוון שעשו התקנה טוב לקח לי במשך שעה בערך לפרק אותה ולהחזיר את האוטו לסטוק.

בכול מקרה בנגיעה הראשונה שלי במוח פתאום הרכב קרא את הכרטיס.

הקודנית פורקה, יום אחרי גם הוחלף מצבר והאוטו מניע כמו פנתר ...

 

בכול מקרה תודה רבה על העזרה לכולם.

 

נ.ב תודה רבה לשירות קרסו שגם אחרי שביקשו ממני לכתוב להם פה בפורום על השירות במוסך וכ'ו לא טרחו לעשות עם התגובה שלי כלום חוץ מנייר טואלט אלקטרוני.

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
טוב אז הבטחתי שאני יעדכן ואכן כך ...

 

אחרי שהרכב עשה עוד פעם קונצים של אי קריאת הכרטיס ומצבר שהיה בדרך להתפגר החלטתי שהגיעו מים עד נפש ...

 

באמצע הרחוב שבוא הרכב החליט לא להניע, פירקתי את הדש בורד של המזגן/רדיו והגעתי למוח של הקודנית, מכוון שעשו התקנה טוב לקח לי במשך שעה בערך לפרק אותה ולהחזיר את האוטו לסטוק.

בכול מקרה בנגיעה הראשונה שלי במוח פתאום הרכב קרא את הכרטיס.

הקודנית פורקה, יום אחרי גם הוחלף מצבר והאוטו מניע כמו פנתר ...

 

בכול מקרה תודה רבה על העזרה לכולם.

 

נ.ב תודה רבה לשירות קרסו שגם אחרי שביקשו ממני לכתוב להם פה בפורום על השירות במוסך וכ'ו לא טרחו לעשות עם התגובה שלי כלום חוץ מנייר טואלט אלקטרוני.

יש לי אותה בעיה.אתה יכול לכוון אותי איך מבתלים את הקודנית?

×
×
  • תוכן חדש...