Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 147
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ממה שאני יודע מחברים שלי בעלי לאון של הדורות הקודמים - מה שהניע אותם לקניה זה בכלל ביצועים אל מול משפחתיות של הרכב.

אם הגודל והצורך להוביל אנשים מאחורה לא היה שיקול הם היו קונים איביזה בכלל. הוורסטיליות של רכב משפחתי שיכול גם לשמש אותם ביום מסלול עשתה את הבחירה שלהם בלאון.

ובגלל זה אני חושב שהעיצוב בכלל לא משחק פה תפקיד - זה רכב לאנשים שרוצים עוצמה אבל לא רק, כאלה שיש להם גם צרכים משפחתיים כאלה ואחרים.

העיצוב זה רק בונוס בשוליים, לא משהו שיניע אותם מקנייה אלא אם כן זה יראה כמו מולטיפלה (וזה לא!)...

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם

Don't Shoot,

 

אולי. אבל זה כבר לא רלוונטי.

 

האיביזה החדשה מגיעה עם גיר שרוב הישראלים כבר איבדו בו את האמון ומנוע שבורא עולם מאוד אוהב.

 

מעטים יהיו אלו שיעדיפו את האיביזה על פני הלאון היום (בדגמים הספורטיבים, כמובן) מה גם, שהיום הלאון 1.8t היוצאת עולה פחות מאיביזה fr...

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

עם איזה מנוע הלאון החדשה מגיעה?

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם

טוב, אני יכול לומר רק דברים טובים על המנוע הזה

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם
טוב' date=' אני יכול לומר רק דברים טובים על המנוע הזה[/quote']

 

המנוע כן, זה שיפור יפה של לאון כמובן מבוסס ה-A3, העיצוב אני לא ממש בטוח...

פורסם

זה לא אותו מנוע כמו אצלך. מדובר על TSI בעל 16 שסתומים, ההספק עלה מ-160 ל-180 כ"ס וצריכת הדלק אמורה להשתפר בעזרת הטכנולוגיה החדשה של אאודי.

 

המנוע הישן 1.8T בעל 20 שסתומים כבר מזמן לא עומד בתקנות זיהום האויר, עדיין מנוע מצויין.

פורסם

דניאל, פרט ל-1.8 טורבו, אין עוד היצע מנועים ללאון החדשה? נשמע לי תמוה (או שלא הבנתי אותך נכון).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מישהו שם לב לפרסומות בסופר קלאסיקו אתמול? לאון קופה "סופראקוופאדו" ב12400 יורו, זה מסביר כנראה את המבצעים של צ"מפיון.

פורסם
דניאל, פרט ל-1.8 טורבו, אין עוד היצע מנועים ללאון החדשה? נשמע לי תמוה (או שלא הבנתי אותך נכון).

 

1.2TSI ב-2 גרסאותיו: 85 ו-105 כ"ס.

 

1.4TSI ב-2 גרסאותיו: 120 ו-140 כ"ס(מנוע חדש עם טכנולוגיית הצילינדר האקטיבי של אודי).

 

1.8TSI המפיק 180 כ"ס(גם מנוע חדש העושה שימוש בטכנולוגיה של אודי).

 

מנועי דיזל כנראה לא רלוונטים אלינו.

 

לאחר מכן תגיע ה-FR(תואמת גולף GTI).

 

הקופרה במהלך 2014.

פורסם
זה לא אותו מנוע כמו אצלך. מדובר על TSI בעל 16 שסתומים, ההספק עלה מ-160 ל-180 כ"ס וצריכת הדלק אמורה להשתפר בעזרת הטכנולוגיה החדשה של אאודי.

 

המנוע הישן 1.8T בעל 20 שסתומים כבר מזמן לא עומד בתקנות זיהום האויר, עדיין מנוע מצויין.

 

שלא ידפוק אותי בטסט, כן? :-)

 

הבנתי גם זה בא עם 2 הזרקות דלק, בהחלט נשמע אחלה מנוע חדש.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

סליחה שאני מעלה שירשור מלפני 3 חודשים אבל קראתי שישנם עוד 4 מנועי דיזל

2 של TDI1.6 בהספקים שונים

ו 2 מנועים 2.0TDI שהחזק בניהם מגיע עם 180 כ"ח מומנט 34 קג"מ נדמה לי

וכמובן צריכת דלק 1-22 (נתוני יצרן)

אני כנראה בקיץ הבאה ירכוש אחת כזאת אך כמובן אם היא תיהיה עם מנוע דיזל ותיבה הייתי מעדיף ידנית

אך אין לי בעיה עם DSG.

השאלה שלי האם ביכלל יגיעו מנועי דיזל לארץ? אם מישהו יודע כמובן אשמח לתשובה.


×
×
  • תוכן חדש...