Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5091 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ברשותי (צירפתי תמונה) שלט רכב שקיבלתי מזמן מאיתוראן (שירות כבר לא בשימוש מעל שנה).

השלט עבד ללא דופי בתקופה האחרונה, אתמול ניסיתי לפתוח את הרכב על ידי השלט וזה רק צפצף רגיל אך

לא פתח את הרכב אוטומטי, רק ורק עם מפתח הרכב.

לעומת זאת שאני נועל את הרכב עם השלט זה עובד מצוין.

 

למישהו יש מושג מה עושים בנידון ?

 

תודה מראש לכולם, תבורכו וסופ"ש מהנה.

:|

שלט.jpg

פורסם

לפי התיאור שלך נראה שהתנתק החוט בין טריגר הנעילה למוח השלטים.

אם התעסקו לאחרונה בחשמל בתוך הרכב, זה יתן לך אינדיקציה איפה עשוי להיות הנתק. אם לא- אני פשוט הייתי מחווט מחדש מהמוח לטריגר וסוגר את הסיפור.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

יש חוט שמתחבר לטריגר לפתיחה ואחד לנעילה זה של הפתיחה כנראה נותק זה על הסיפור.... תתחיל לפרק את האוטו :) דבר ראשון חפש חוט קרוע.

 

איזה רכב\שנה?

Honda Civic 1997

פורסם

natco, תודה קודם כל על העזרה,

לא התעסקו לאחרונה בחשמל ברכב,

ואיפה המוח ואיפה הטריגר? (סליחה על הבורות)

 

אשמח לקבל קצת כיוון ספציפי יותר.

הרכב הוא AUDI A4 שנת 97. 1,900 TDI

פורסם

כמו בכל הוואגיות, הנעילה היא נעילת וואקום.(ככה שאין לך מה לפרק את הדלת, יש שם רק צינורות כמו באקווריום:)) המודול נעילה ,כמה שאני זוכר, נמצא מתחת לכסא הנהג , מתחת לשטיח.

אם לא, אז מתחת למושב האחורי.

ולא בטוח שמשם לקחו טריגר.

 

לגבי המוח, זה תלוי ביצירתיות של המתקין...

 

אם אתה לא רוצה לפרק חצי אוטו בחום של אילת כדי למצוא מה הולך שם, לך למתקין אביזרים טוב וסבלני, ותן לו לשבור את הראש.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

Natco, אני כמעט בטוח שאתה צודק שהטריגר מתחת לכיסא הנהג,

בשבוע האחרון נתתי לדודה שלי את האוטו שבאה אלינו לחופשה והיא כל פעם הזיזה את הכיסא,

אולי קרה שם משהו.

אחכה לשעה סבירה ולטמפרטורה נורמלית (40 מינוס) כדי להציץ.

 

שבת שלום לכולם, בשורות טובות.

פורסם
כמו בכל הוואגיות, הנעילה היא נעילת וואקום.(ככה שאין לך מה לפרק את הדלת, יש שם רק צינורות כמו באקווריום:)) המודול נעילה ,כמה שאני זוכר, נמצא מתחת לכסא הנהג , מתחת לשטיח.

אם לא, אז מתחת למושב האחורי.

ולא בטוח שמשם לקחו טריגר.

 

לגבי המוח, זה תלוי ביצירתיות של המתקין...

 

אם אתה לא רוצה לפרק חצי אוטו בחום של אילת כדי למצוא מה הולך שם, לך למתקין אביזרים טוב וסבלני, ותן לו לשבור את הראש.

החל מגולף דור 4 (1998) כול הנעילות ברכב הם חשמליות ולא נעילות המבוססת על מערכת פנאומטית.

איזה כייף לי :)

פורסם

רציתי לעדכן את כולם, שאתמול במוצ"ש לפתע הפתיחה של הרכב עבדה על ידי השלט,

קראתי בשרשורים קודמים שיש מצב של שיבושי תקשורת מידי פעם.

כאמור למי שלא יודע, לפני מספר יפים נחתה פה באילת כיפת ברזל ועברה כיול,

יכול להיות שזה בגלל זה.... או שלא.

 

שבוע טוב לכולם, בשורות טובות.

 

:-P

×
×
  • תוכן חדש...