Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני דווקא הייתי מציע לו ללכת על VRX 2 ערוצים שיש למכירה,מגבר שירים כל סט,מגבר מעל כל מה שנאמר כאן במחיר טוב.

 

שמעתי לבחור שמוכר גם יש מונו טוב(איזה JBL 3501)

 

:twisted:

Scan Speak

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נכון שוואטים זה לא הכל בעיקר שמדובר על מגברים NO NAME וסינים למיניהם שהקשר בין מה שרשום למציאות

מקרי לחלוטין.

מצרף לינק תישפטו בעצמכם

צפייה מהנה

http://www.fliaudio.co.uk/amplifiers/

פורסם

למזלנו אף אחד לא צריך ללבוש את המגבר :roll:

מעבר לזה על טעם וריח אין להתווכח מדובר במוצר מבית MID BASS בריטניה

זוכת פרסי EMMA מוצר טוב ואיכותי לא צריך קישוטים מסביב הוא פשוט עושה את העבודה

ועובד ועובד ועובד

:-P

פורסם

תחילה חששתי שה-SAX50.4 יהיה פרווה מבחינת עוצמתו, אלא שאז התגלה שהבחור הזה ככל הנראה בריא יותר ממה שמסופר, ובפועל הוא פשוט "מזיז" את הרכיבים נהדר - המגבר הטוב ביותר שהיה לי עד כה.

 

ומוסר ההשכל, בדומה להספק מנוע - גם הספק וואט בנייר הוא רק על הנייר (לטוב או לרע) :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

תודה על ההמלצות זה באמת עוזר ונותן כיוונים חדשים.

 

חשוב לי מאוד שהמגבר יהיה מדוייק ולא בעייתי מביחנת חיתוכים.

 

ה-SUNDOWN באמת מעניין. יש למישהו מושג איך ה-SAX-125.2??

 

ראיתי שהוא עולה בEBAY איזה 250 דולר ויש לי מישהו שיכול להביא לי אותו בסוף החודש ככה שזה חוסך לי את עלות המשלוח.

 

השאלה אם כדאי?

פורסם

חצי מפורום אודיו זה תשבוחות על סאנדאון (החצי השני מתחלק בין JBL 1004 ומורל טמפו :lol::wink: )

 

בקיצר - לך על זה, אחלה מגבר.

* תבדוק גם כמה עולה חדש בארץ - יש מצב שתופתע. היבואן חבר בפורום.

פורסם

אתה טועה ,כי מיסים אתה תשלם 34% על המוצר מעבר לעלות הבסיסית שלו

משמע שאם אתה בא עם חשבונית של 250 דולר

אתה תצתרך לשלם 335 דולר עלות סופית וזה מעל 1300 שח

ולא כולל אחריות על המוצר.

פורסם

ההמלצה על המגבר LRX 2.150 מצטרף אליה, מגברים ברמה אחרת.

המגבר של SUNDOWN גם כדאי, אני הייתי רוכש בארץ, היבואן שלו אדם אמין,

מקצוען אמיתי.

פורסם
נראה לי ההמלצה הייתה כאן על מגבר VRX לא על LRX,שזה עוד יותר טוב ומפתה. :twisted:

 

אולי די? הבנו וראינו שאתה מוכר VRX, אתה לא צריך לדחוף אותו בכל תגובה שלך בת'רד הזה.

 

***אין להמליץ על יבואנים \ מתקינים \ עוסקים בתחום***

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

באמת זה כבר נהיה מוגזם בזמן האחרון שכל אחד ממליץ על מה שהוא רוצה למכור ולא על מה שבאמת כדאי.

אני מצטרף להמלצות פה על הסאנדאון.

אני גם משתמש בup6i והיה לי בעבר את המגבר של סאנדאון ואני חושב שאתה תאהב אותו מה גם המחיר משתלם.

יש עוד הרבה מגברים טובים וחזקים אבל המחירים בהתאם.

אם אתה יכול להביא אותו ב250 דולר נטו אני בהחלט הייתי הולך על זה.


×
×
  • תוכן חדש...