Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיז'ו 206 XT ידני 1.4


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5128 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אנשי פורום יקרים ,ברצוני לקבל חוות דעת על הרכב משנת 2000 עם 112 אלף ק"מ המוכר אמר שהרכב עבר תאונת פח קטנה והצבע דהוי, חוץ מזה הכל שמור שמור , מבקש 15,000.

מה דעתכם בקשר לרכב? האם המחיר שווה? ומה ה"מחלות" הידועות של הדגם הזה? האם הוא חסכוני בדלק? מבחינת טיפולים, זו יקר?

 

בתודה מראש,אלעד.

פורסם

מהמחלות שאני יודע ידית איתות יכולה לעשות בעיות לכן צריך לבדוק טוב,החלפה של באזור ה2K לפי אנשים ביררו בפורום,המנוע סך הכול לא בעייתי,תקלות חשמל ממה שאני קורא זה 50/50 אבל זה לא מצטייר כרכב עם תקלות מרובות בחשמל.

האחזקה שלו ממוצעת,צריכת דלק בערך 1/13.

המחירון של פיגו יחסית יקר לעומת ספייס למשל,אבל 112ל לרכב בן 12 שנה זה נתון טוב,מה היד? צריך לבדוק יותר לעומק איזו פגיעה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יד שנייה הפגיעה רק קוסמטית ולא ממש מפריע לי... זה העניין בהתחלה הוא רצה 15 וחצי K אבל לאחר שחבר שמבין בדק החלטנו לסגור על 11וחצי K בלי בדיקה, מה אתה חושב על הצעד הזה?, בגדול החבר אמר שהמנוע עושה רושם של תקין ומקסימום 3K +- להשקיע על טיפול....

 

אשמח לדעה בנושא.

פורסם

מבחינת דלק, אני מצליח להגיע אפילו ל1:16 בנסיעה של 60% בניעירוני ו-40% עירוני. אבל בממוצע זה יותר קרוב ל1:13 (עם מזגן, ורגל כבדה על הגז).

 

מבחינת מחלות, הידית איתות זו בעייה של הדגם משנת 2002 עם מערכת החשמל ה"משודרגת".

 

המחלה האמיתית היא הסרן האחורי, או לייתר דיוק המייסבים שבו, והתותבים (תעמוד מאחורי הרכב ותסתכל על הגלגלים, אם יש להם זווית בחלקם העליון כלפי הרכב, קח בשחבון שהסרן יזדקק לשיפוץ - וזה לא זול).

 

הגיר הידני אמור להוות יתרון עצום (בדוק שהוחלף שמן מקורי בלבד 75W-80).

 

תבדוק שאין קורוזיה במערכת הקירור, כולל רדיאטור חימום פנימי.

 

בגדול - אם אני הייתי במקומך, הייתי חוטף את הרכב.

פורסם
יד שנייה הפגיעה רק קוסמטית ולא ממש מפריע לי... זה העניין בהתחלה הוא רצה 15 וחצי K אבל לאחר שחבר שמבין בדק החלטנו לסגור על 11וחצי K בלי בדיקה, מה אתה חושב על הצעד הזה?, בגדול החבר אמר שהמנוע עושה רושם של תקין ומקסימום 3K +- להשקיע על טיפול....

 

אשמח לדעה בנושא.

 

הייתי לפחות לוקח אותו לפחח שיבדוק שאין פגעיות בשאסי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...