Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5145 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני לקנות בימים הקרובים רכב חדש, מתלבטים בין 2 רכבים פורד פוקוס 1.6 ספורט ידני או ולוסטר ידני המחירים כמעט זהים.

מה אתם אומרים?

תודה מראש

פורסם

ולוסטר, כי היא יותר מיוחדת ואין אותה בכמויות כמו של הפוקוס. זה גם רכב טוב שלא נופל מהפוקוס בכלום.

פורסם

מה הצרכים? הוולוסטר יותר מיוחדת, זה ברור אבל פחות פרקטית. הפוקוס יותר מרווחת ושימושית והלאון הרבה יותר ספורטיבית ומרגשת, אז אם תגיד למה ולמי הרכב מיועד יהיה יותר קל להמליץ.

פורסם

הרכב מיועד למשפחה עם 2 ילדים, בעלי מאוד התלהב מהולוסטר את האמת גם אני מה שעוצר אותי זה שבולוסטר רק 4 מושבים.

אתמול היינו בסוכנות פורד ואמרו לנו שלפורד צריך לחכות 4 חודשים ואין לנו את הזמן הזה כי מכרנו את הרכב וצריכים לקנות עכשיו משהו דחוף. את הלאון לא כ"כ אהבתי (את הצורה שלו).

פורסם

הפוקוס 1.6 היא לא "ספורט", אולי את מתכוונת לפוקוס האצ'בק?

בכל מקרה, למעט מראה "ספורטיבי" של הוולסטר, היא לא ספורטיבית בשום צורה (אפילו שמו לה כונס דמה מקדימה) ואתם תהנו הרבה יותר מהפוקוס, שהיא מכונית מאוד מוצלחת מכל הבחינות.

פורסם

אם יש לכם שני ילדים ואתם צריכים גם מרווח אחורי סביר, תא מטען טוב ופרקטיות, הרי שהלאון מתאימה לכם יותר משתי האופציות האחרות. היא גם בעלת התנהגות ספורטיבית יותר.

לפוקוס תא מטען קטן, לוולוסטר תא מטען לא נוח ,מושב אחורי צפוף ופחות דלת.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

היא בכלל לא הזכירה את הלאון ! אבל סוכני המכירות של צמפיון דוחפים אותה בכל הזדמנות:evil: ,לפותחת השרשור ,שני הרכבים שציינת טובים והכי טוב שתבצעו נסיעת מבחן שתיסגור לכם קצוות.

פורסם

בהחלט ספורט.

זה שם הדגם של ה 1.6 ליטר אקובוסט עם 180 כ"ס.

 

אם אתם מתכוונים לדגם הזה, אין בכלל מה להשוות אותו לוולסטר שהיא פוזה ותו לא. (וגם פוזה לא נוחה במיוחד) ממשיכת מסורת הפוזה עוד מימי הקופה.

למשפחה, הפוקוס אוכלת בלי מלח את היונדאי.

וגם את הליאון.

בנוסף, הוולסטר כבר עמוק בליסינג. זה לא בדיוק מתכון ליחודיות.

פורסם
בהחלט ספורט.

זה שם הדגם של ה 1.6 ליטר אקובוסט עם 180 כ"ס.

 

אם אתם מתכוונים לדגם הזה, אין בכלל מה להשוות אותו לוולסטר שהיא פוזה ותו לא. (וגם פוזה לא נוחה במיוחד) ממשיכת מסורת הפוזה עוד מימי הקופה.

למשפחה, הפוקוס אוכלת בלי מלח את היונדאי.

וגם את הליאון.

בנוסף, הוולסטר כבר עמוק בליסינג. זה לא בדיוק מתכון ליחודיות.

 

האקובוסט רכב של 150K.

 

היא מדברת על פוקוס 1.6 ידנית כנראה.

פורסם
בהחלט ספורט.

זה שם הדגם של ה 1.6 ליטר אקובוסט עם 180 כ"ס.

 

אם אתם מתכוונים לדגם הזה, אין בכלל מה להשוות אותו לוולסטר שהיא פוזה ותו לא. (וגם פוזה לא נוחה במיוחד) ממשיכת מסורת הפוזה עוד מימי הקופה.

למשפחה, הפוקוס אוכלת בלי מלח את היונדאי.

וגם את הליאון.

בנוסף, הוולסטר כבר עמוק בליסינג. זה לא בדיוק מתכון ליחודיות.

וולסטר ? בליסניג? מעולם לא ראיתי אחת שכזו..אתה בטוח?.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם
אין גירסת ספורט אחרת.

 

ברצוני לקנות בימים הקרובים רכב חדש, מתלבטים בין 2 רכבים פורד פוקוס 1.6 ספורט ידני או ולוסטר ידנית המחירים כמעט זהים.

מה אתם אומרים?

תודה מראש

 

אם המחיר של הולוסטר הידנית הוא 110K והמחירים "כמעט זהים" הוא לא מתכוון לאקובוסט שעולה 150K.

 

דרך אגב, אקובוסט היא ממש לא גרסאת ספורט\ גרסא חמה.

פורסם
אין גירסת ספורט אחרת.

 

 

'ספורט' זו רמת אבזור ביניים, מעל הטרנד ומתחת לטיטניום, זמינה רק ב1.6.

האקובוסט לא נקראת ספורט היא פשוט נקראת אקובוסט ומגיעה עם רמת אבזור טיטניום (הכי גבוהה).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
וולסטר ? בליסניג? מעולם לא ראיתי אחת שכזו..אתה בטוח?.

 

יש גם יש... והמחיר שלה לא רע, אבל זה ממש לא רכב נפוץ כמו הפוקוס.

ועם כל הכבוד, פוקוס שאינה סטיישן היא רכב די לא שימושי למשפחה, ארוך אבל עם תא מטען פיצי... מעצבן.

×
×
  • תוכן חדש...