Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שאלה לחברי הפורום לפי מה שהבנתי

במערכת הזרקת דלק אלקטרונית כאשר בולמים ומורידים הילוכים(גיר ידני)

בצורה מסודרת הכוונה נגיד אני בהילוך 5 משייט ב-90 קמ"ש התחלף הרמזור לאדום

אז אני מוריד בהדרגה ל-4 ואז 3 וכו... הכוונה אני נעזר בבלימת המנוע כדאי לבלום את הרכב

כעזרה לבלמים עצמם עכשיו לפי מה שהבנתי אין הזרקת דלק האם זה נכון?

עכשיו אם זה נכון בתיבה ידנית השאלה אם בתיבה אוטומטית זה אותו הדבר?

לדוגמא הרנו מגאן 2001 שלי :

יש כפתור D3 בתיבה האוטומטית כאשר אני לוחץ עליו במיוחד בירידות יש בלימת מנוע בהורדה של ההילוכים.

 

תודה לעוזרים מקווה שתבינו את הניסוח שלי חח

שבת שלום:-)

פורסם

עכשיו אם זה נכון בתיבה ידנית השאלה אם בתיבה אוטומטית זה אותו הדבר?

יש תיבות חכמות כמו של מרצדס שיודעות לבד להוריד הילוכים כשצריך. במצב רגיל ברכב אוטומטי אין צורך לשחק בידית כדי להוריד את מהירות הרכב - לשם כך נועדו הבלמים. הגבלת הילוכים היא לעומס ושמירה על מהירות נמוכה וקבועה בירידות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
י השאלה אם בתיבה אוטומטית זה אותו הדבר?

לדוגמא הרנו מגאן 2001 שלי :

יש כפתור D3 בתיבה האוטומטית כאשר אני לוחץ עליו במיוחד בירידות יש בלימת מנוע בהורדה של ההילוכים.

 

גם כשאתה לא לוחץ על לחצן D3 ומירים את הרגל מדוושת הגז יש בלימת מנוע, רק פחות מורגשת.

 

ומה שקראת לגבי התיבה הידנית נכון גם לגבי תיבה אוטומטית ברנו מגאן.

 

אני חושב, שבאוטו שלך יש מחשב דרך.

 

תעביר את המחשב לתצוגה של צריכה רגעית, ושים לב, מה הוא מראה כשאתה עוזב את דוושת הגז בשיוט.

 

תראה שמופיע נתון קרוב מאוד ל 0.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...