Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מי משאיר תיק באוטו במקום גלוי בימנו ?

חלילה אני לא מצדיק את החארות שפורצים לרכבים, מאחל להם את כל הרע שבעולם,

אבל אם יש תיק\פלאפון וכדומה במקום גלוי, זה מעלה בעשרות אחוזים את הסיכוי לפריצה,

 

גם אם יש עוד רכבים מסביב וגם אם הסידור ממש קצר,

זה עדיין לא אומר שאין איזה מנוול שמחכה לשעת כושר.

 

זה היה חריג לחלוטין, התרחקנו מהאוטו ל10 דקות בזמן שעוד היו אנשים בחניה.

אגב, ציינתי שהתיק לא היה במקום גלוי.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
10 למען האמת אני לא מכיר אף אחד שהזמין משטרה בעקבות פריצה לרכב.

במכון הזגגות היום בבוקר הייתי עד לעוד המון רכבים פרוצים מהלילה האחרון, אף אחד לא התקשר למשטרה.

לפי התיאור של סגנון הפריצה זה נשמע כמו צרכני סמים אשר זקוקים לכסף מזומן במיידית,

לכן אף פעם לא להשאיר ארנק/תיק ברכב מלפנים, זה בדיוק עיניין של 10 שניות (ופחות),

לנפץ שמשה לקחת את התיק ולהעלם מהמקום.

ולדעתי כדאי לערב משטרה, הסיכוי שהגנבים ימצאו קלוש, אבל במידה והוא יתפס בעתיד

יקשרו לו אולי חלק מהפריצות שנעשו.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לפני חודש, מוצאי שבת, חצות.

נהג עם מאזדה 3 שחורה (לפי תיאורו של השכן) עוצר את הרכב וחוסם אותי, המאזדה מונעת.

הבן אדם מדליק פנס ומציץ לי באוטו.

מגש תא המטען היה סגור והוא החליט לבדוק מה יש בפנים.

לוקח מברג ומוציא את החלון הקטן מבלי לשבור, ממש מנומס.

השכן תפס אותו על חם פורץ לי את האוטו והאד*וט ברח והשאיר לי את החלון בתוך הרכב בשלמותו

והוא לא לקח כלום. מסתבר שיש גנבים ''טובים''.

שלומי.

פורסם

חבר שלי חווה מקרה "מצחיק" יחסית.

אני הוא ועוד חבר ישבנו בחניה של הבניין, ממול הרכב שלו, עישנו נרגילה אבל היה חושך.

אנחנו קולטים מגיע מישהו ופתאום בא לחבר לאוטו ומנסה לפתוח את הדלת, חבר שלי ישר צעק לו "הלוו", הבחור נבהל וכנראה מרפלקס כלשהו הוא שבר לו את הידית של הדלת וברח.

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

הייתי נותן סכום לא מבוטל של כסף בשביל לראות מישהו פורץ לי לאוטו (כלומר אם כבר פרצו אז לפחות לראות, אל תבוא לפרוץ ואז תקראו לי ותדרשו ממני כסף :)).

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

תאמין לי, עדיף שיפרצו כבר לאוטו וילכו, מאשר שינסו ואז תבריח אותם או משהו.

 

תחשוב על זה בצורה כזו - אתה יודע שמישהו רוצה לפרוץ את האוטו - הוא על הכוונת.

איך אפשר לישון בלילה?

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

"להבריח" זה לא בדיוק הכיוון שבו חשבתי.

להיות "על הכוונת" זה בהחלט לא נעים, עד עכשיו כל הפריצות שלי היו מזדמנות, איזה כיף. :|

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אני וחבר נסענו לאסוף את חברה שלו מתחנה מרכזית תל אביב.

לרכב אזעקת ביפר, החננו ל10 ד', כשחזרנו הרכב הייה נעול, האזעקה לא פעלה.

פתחנו את הרכב וגילינו שלקחו את הארנק שהייה מתחת לכיסא נוסע. (ארנק של חייל בזמנו, לא הייה כמעט כלום)

מה שעוד יותר הזוי, משם נסענו לפאב באיזור פתח תקווה, הרכב חונה 3 מטר מהכניסה. (אז אני נהגתי כבר, כי לחבר לא הייה עליו את הרשיון שהייה בארנק)

כשנכנסנו לרכב בשנית, גילינו שאין מערכת. חבר שלי רצה להפעיל שיר, ואז הרגיש חומר סמיך (דם)

כשהדלקנו את האור גילינו שעקרו את הHU, והשאירו טיפות דם.

 

אבל בחיי, פעמיים באותו הערב?!

COMP: ARC AUDIO Black 6.2

AMP: GENESIS Series III Four Channel

SUB: ARC AUDIO Black 12V2 D2

פורסם

מה שמוזר קצת בדיעבד שאף אחד מבעלי הרכבים הפרוצים לא חשב לרגע לערב משטרה.

למרבה הצער, זה בכלל לא מוזר.

 

החלטתי להתקשר למשטרה אמרו לי תגיע לתחנה תגיש תלונה

 

בדיוק ככה... ראה 1:27:

 

http://www.youtube.com/watch?v=axtPp6L0m8E דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

אם זה לא היה על חשבוננו, זה היה (עוד יותר) מצחיק.

 

דני

פורסם

קרה לחבר מקרה מפחיד לגמרי, ואני אסביר למה... אני וחבר טוב שלי משרתים כחיילים קרביים בסדיר, הוא בכפיר אני בגבעתי.

בקיצור ולעניין, החבר חוזר מהבסיס אחרי שבועיים וחפץ בקופסת סיגריות שנגמרו לו, מגיע הביתה מניע את הרכב והולך לקנות סיגריות ואז רצה לקפוץ אליי, בכל אופן החנה החבר את הרכב בחנייה באיזור ב' באשדוד וברוב טפשותו הצעיר המטומטם השאיר את נשקו האישי במושב האחורי ואת האייפון במושב הקדמי שליד הנהג, נעל את האוטו והסתמך על זה שיש לו חלונות שחורים ולא רואים מה יש בתוך האוטו,עזבו אני לא יתאר לכם את השוק על הפנים שלו שהוא סיפר לי איך הוא חוזר אחרי בידיוק 2 דקות לכיוון הרכב ורואה שתי נרקומנים מנסים לפתוח את דלתות הרכב.:lol:

שכמובן ברחו ברגע שהוא צעק "הלוו יא בני*******"

 

והמחשבה שאם היה מתעכב לעוד 5 דקות אולי היו מצליחים ופה החיים של חברי המטומטם היו משתנים מקצה לקצה... 7 שנים כלא וכו' וכו' וכו' כולם מכירים את הסיפורים של הסמל מחלקה על החייל שנגנב לו הנשק ברשלנות החייל והחייל יושב בכלא עד היום ובלע בלע בלע.

 

בכל אופן חברים, אל תשאירו דברים יקרי ערך באוטו, אני מזמן כבר לוקח איתי הכל לביתי שאני מחנה את הרכב לילה או לתקופה ארוכה.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם

פעם ראשונה: גנבו רדיו דיסק שהיה מתחת לכיסא בכלל (כל פעם היינו מורידים)

פעם שנייה: גנבו רמקולים ורדיו דיסק

פעם שלישית: ארגז כלים מהבגז'

פעם רביעית: פתחו את האוטו לא מצאו כלום והשאירו פתוח

 

בכל הפעמים האלה לא נעשה כלום בנידון. כנראה האוטו היה מושך תשומת לב.

פורסם

לפני שנתיים, בזמן שישנתי פרצו לי לבית, לקחו את המפתחות של האוטו. ניסו להניע ולא הצליחו .כנראה בגלל הקודן או מכל סיבה אחרת. למזלי הגנבים היו ״טובי״ לב והשאירו את המפתחות של האוטו זרוקים בחנייה.

דרך אגב, מאז אני מחכה לחוקר זיהוי פלילי שיקח תביעות אצבעות בדירה , את הרכב מכרתי כך שיהי לו פחות עבודה, רק שיגיע:)

בסה״כ אין מה לפנות למשטרה סתם בזבוז זמן ועצבים, אחרי שתי פריצות לדירה ו ארבע פריצות לרכבים , אוספים את השברים, מתקנים וממשיכים הלאה.

×
×
  • תוכן חדש...