Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.

מצאתי סוזוקי סוויפט 2009 עם 15K קילומטר במצב יפיפה שאני מעוניין לקנות.

המוכר רוצה עליה 76K ולאחר מיקוח מוכן לרדת ל75K לכל היותר. המחירון הוא 77,300.

האוטו צפוי לטסט חודש הבא ואיתו גם פגה האחריות יצרן. טסט אם אני קונה היום אני אצטרך להעביר.

אני קורא בכל פינה שאנשים מורידים 15%-20% על יד שניה מהמחירון והבן אדם הזה דיי נדבק למחירון ולא מוכן להתגמש יותר.

שווה להמתין למוכר אחר או שמדובר בתופעה לגבי כל רכבי הסוויפט שהמחיר שלהם כה קשיח?

תודה רבה לכל העוזרים.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

שאלה,

 

למה לקנות סוזוקי בת 3

אם אתה יכול באותו מחיר לקנות פיאסטה חדשה למשל

או קליאו חדשה ולהשאר עם עודף ?

 

או איביזה חדשה ולהשאר עם הרבה עודף ?

 

ולקבל רכב עם הרבה פחות כניסה למוסכים ואחריות יצרן / יבואן

 

במיוחד שמדובר ברכבים באותו סגמנט

 

ממש לא ברור לי

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

לא רוצה ידנית.

מה גם שמדובר על רכב מאובזר בצורה מלאה לעומת רכב מאובזר ברמה נמוכה מאוד (ובאיביזה זה באמת בושה).

 

מדובר על רכב אוטומטי 1500 סמ"ק עם 103 כ"ס. הרכבים שאתה מדבר עליהם הם חלשים במידה מה מהסוזוקי.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

מורידים 15-20 % על רכבים שיש בליסינג והשכרה בכמויות. לפי דעתי עם הרכב במצב טוב עם כזו כמות קילומטר אתה צריך לחטוף אותו קשה

 

למצוא רכב טוב לא משנה באיזה מחיר. לפי דעתי סויפט שווה את המחיר. רק כך בחשבון שהוא עושה 1ל12-13 לא יותר

You should never drive faster than your guardian angel can fly, mine is electronicly limited to 300 km/h.

פורסם
שאלה,

 

למה לקנות סוזוקי בת 3

אם אתה יכול באותו מחיר לקנות פיאסטה חדשה למשל

או קליאו חדשה ולהשאר עם עודף ?

 

או איביזה חדשה ולהשאר עם הרבה עודף ?

 

ולקבל רכב עם הרבה פחות כניסה למוסכים ואחריות יצרן / יבואן

 

במיוחד שמדובר ברכבים באותו סגמנט

 

ממש לא ברור לי

 

קליאו ידנית וממש חלשה

 

האיביזה היא פשוט בזיון כל מה שקשור לאיכות חומרים בסלון מרגיש פשוט זוועה.

 

סוויפט מרגיש שתי רמות מעל הרכבים האלה וגם עובדן ערך לא היה גדול כמו בחדש

 

לגבי אמינות ממתי סיאט ורנו יותר אמינות מסוויפט?

You should never drive faster than your guardian angel can fly, mine is electronicly limited to 300 km/h.

פורסם

בעל הרכב מקפיץ כבר חודש את המודעה, זה לא שמדובר פה על דיל חיי. אם באמת היה מדובר במשהו נדיר אני מניח שהיו קופצים על העיסקה ממזמן.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

חכה חודש, תן לבעלים להעביר טסט ולמחירון להתעדכן כלפי מטה ודבר איתו שוב. אם בינתיים הרכב נמכר, כאמור, לא פספסת את עסקת חייך.

פורסם

סטיה קלה מהנושא: מישהו יודע אם סוזוקי סוויפט צריכה החלפת רצועת תזמון או שמדובר על רצועת תזמון קבועה ?

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

כאמור, מורידים 30% מהמחירון על רכבים שהם ״קורבנות ליסינג״, שיש אותם כמו זבל בכל חברת ליסינג/השכרה עם אופציה למימון ואחריות, לכן למוכר פרטי לפעמים אין ברירה אלא להוריד חזק המחיר. במקרה של סופר-מיני אוטומטית (דגש -אוטומטית) המצב שונה, כאן אין ברירה מי יודע מה, סופר-מיני אוטומטיות חדשות נמכרות לפעמים כמעט במחיר של משפחתית (יאריס, למשל ועוד זמן הספקה ארוך !, או הונדה ג׳אז או ניסן מיקרה). לכן אני מאמין שבמקרה הנ״ל למוכר אין סיבה מיוחדת להלחץ, האוטו יימכר עם הורדה של כמה K בודדים מהמחירון, במיוחד כאשר הרכב בקושי נסע בכלל.

×
×
  • תוכן חדש...