Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5172 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי רישיון והגיע הזמן לקנות אוטו ואני צריך את עזרתכם בקשר לבחירת רכב

אני מתלבט בין סובארו אימפרזה מנוע 2000 4X4 שנת 06-07 עם 160 כוחות סוס

לבין מאזדה 3 גם בשנים הללו מנוע 2000

 

מה המחלות של כל רכב?מה יותר חזק? אמין? ומה מומלץ יותר?

פורסם

לפי דעתי מאזדה הוא רכב הרבה יותר אמין ועם הרבה פחות תקלות.

 

בכל אופן אם אתה חדש על הכביש לא הייתי ממליץ לקנות רכב חדש, בטח שלא עם הספק כל כך חזק שיכול להגיע למחירים די גבוהים מכמה סיבות פשוטות:

 

הראשונה זה שאין לך מספיק ניסיון על הכביש והסיכוי שלך להיקלע למצב של תאונה (אפילו קלה) הוא גבוה יותר, וברכבים כאלה עלויות התיקונים גבוהות יותר מברכבים פשוטים יותר.

 

סיבה שנייה היא מחיר הביטוח, שלנהג חדש גבוהה פי כמה בעיקר על מכוניות יקרות יותר ונפח מנוע יקר יותר.

 

סיבה שלישית היא תצרוכת הדלק של רכב בנפח מנוע של 2000 סמ"ק. במחיר של כמעט 8 ש"ח לליטר זה פשוט לא משתלם.

למרות שאם הנסיעה שלך היא בעיקר עירונית אז מנוע גדול אפילו חוסך בעלויות

 

בשביל רכב ראשון הייתי ממליץ על משהו כמו מזדה 323 לא יותר משנת 2003

פורסם

אני מציע לך לא ללכת על האימפרזה כי זה הרכב הכי נגנב בארץ לפי מה שאני זוכר ובשביל אוטו ראשון אני

לא חושב שכדאי לך ללכת על מזדה 3 אם כבר אז כמו שאמרו לפני 323 זו בחירה מצויינת מניסיון.

פורסם

המזדה 323 הוא אוטו אמין נוח לנהיגה לרוב האנשים, עובדה שהוא הייה ועדיין פופולרי בארץ. אצלנו הוא לא מבלה הרבה במוסך

חוץ מבדיקות שנתיות וטיפולים תקופתיים פשוטים. לדעתי הוא תמורה נאה מאוד לכסף שאתה משלם עליו אני מאוד נהנה איתו.

פורסם

איזה מין תשובות אלה.

קודם כל אתה צריך להרגיש את הרכב, לראות איזו מהן נראת לך יותר, לעשות נסיעת מבחן ברכבים.

אף אחד פה לא יכול להחליף אתזה.

 

מבחינת האמינות, שתי המכוניות טובות.

דלק - הסובארו תהיה קצת יותר זללנית.

מראה - מאוד אינדיווידואלי.

 

מה אתה רוצה עוד לדעת?

×
×
  • תוכן חדש...